Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: .

Dodane przez pawcio1017 dnia 18-02-2010 21:52
#1

.

Edytowane przez pawcio1017 dnia 31-08-2010 09:04

Dodane przez Baton dnia 18-02-2010 21:56
#2

A pomyśl logicznie po co się zakrywa chłodnice w samochodach ? bo się nie nagrzewają czyli nagrzewnice nie grzeją. W tej temp. nie ma szans żeby się zagrzała nawet po 30 minutach ...

Dodane przez matjag556 dnia 18-02-2010 22:23
#3

Z tego co wiem to chłodnice zasłania się po to żeby jak się dmuchawę w samochodzie włączyło na ciepły żeby leciało te ciepło bo jak się nie zakryje chłodnicy to zimne powietrze leci zamiast ciepłego.Mogę się mylić ale takie jest moje zdanie i wiem ze tak się robi.

Dodane przez pawcio1017 dnia 18-02-2010 22:24
#4

.

Edytowane przez pawcio1017 dnia 31-08-2010 09:04

Dodane przez Baton dnia 18-02-2010 22:25
#5

No to raczej w zime jest normalne ;D przyjdzie 30+ stopni to bedzie gorąca ;D

Dodane przez Aroni dnia 19-02-2010 15:21
#6

Hmmm...to u mnie chyba coś jest nie tak, bo wystarczy że pochodzi z 5 min na wolnych obrotach i chłodnica ma z 50 stopni:|

Dodane przez Krakus dnia 19-02-2010 15:26
#7

W obecnych temperaturach nie przegrzejesz silnika...:D chyba, że jesteś hardcorem xD

Dodane przez pawcio1017 dnia 19-02-2010 22:06
#8

.

Edytowane przez pawcio1017 dnia 31-08-2010 09:04

Dodane przez Krakus dnia 19-02-2010 22:36
#9

Ciekaw jestem swoją drogą Aroni jak wyliczyłeś te 50 stopni...:D Skoro przepływ jest dobry to się nie zamartwiaj...cierpliwośći

Dodane przez Dawid dnia 19-02-2010 22:39
#10

o ja cie przecież był mróz teraz się ociepliło mogły ci przewody jakieś zamrozić się , ale jak mówisz że przepływ dobry to będzie wszystko w porządku a zresztą zobaczysz w wiosnę jak temperatura będzie wyższa niż 10 stopni

Edytowane przez Dawid dnia 19-02-2010 22:40

Dodane przez Kamilksc dnia 19-02-2010 23:11
#11

Dawid widzę ze to wszystko wiesz na temat chłodnicy chociaż masz Katan AC

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 20-02-2010 00:57
#12

przy sprawnym układzie chłodzenia powinna się nagrzać nawet w -40 na dworze. możliwe że pompa wody siadła albo chłodnica była zakamieniona i wszystko się zatkało. sprawdź pompę, jak jest ok. to wyjmij chłodnicę, zamknij wejścia dolne, zalej wrzątkiem z calgonem lub wlej pół litra pepsi w chłodnice. wypłucz ją kilka razy, powinien wylecieć syf. kup nowe węże na metry, zapłacisz max 10/15zł. ps. co do przegrzania. nie dawno jeździłem troche kataną, na dworze -14. mam 2 chłodnice, wydajniejszą pompę a skuter zagotowałem więc proszę nie mówić że teraz skutera nie da się przegrzać ;]

Dodane przez Baton dnia 20-02-2010 09:13
#13

Ogólnie tak, bo wiadomo odpowiednia temperatura pracy silnika to jest coś ok. 90 stopni więc cylinder musi oddawać w płyn ciepło. Ale wiadomo, zanim się silnik nagrzeje, to i układ się musi nagrzać. Spokojnie jak obieg cieczy jest to masz sprawną instalację. Możesz sobie ją odświeżyć tak jak krzychu mówi bo parę lat to już wszystko ma.

Dodane przez Krakus dnia 20-02-2010 10:28
#14

No chłodnicę możesz odkamienić... ale skoro obieg jest dobry to spoko. Krzychu no to niezły jesteś :D

Dodane przez OZRacing dnia 20-02-2010 16:56
#15

weź sciśnij ręką waż ten co idzie od pompy wody dodaj gazu i sprawdź czy wąż robi się twardszy jeżeli tak to znaczy że przepływ jest ok jeżeli nie tzn że coś blokuje przepływ

Dodane przez Aroni dnia 20-02-2010 18:39
#16

Krakus napisałem " z 50 stopni" czyli mniej wiecej oszacowalem;)
Pawcio, zrób jak Krzychu mówi. Ja też jak się uda to w poniedziałek wymieniam węże i czyszcze cały układ chłodniczy.

Dodane przez pawcio1017 dnia 21-02-2010 21:33
#17

.

Edytowane przez pawcio1017 dnia 31-08-2010 09:03