Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: co mi powiecie o tych 70ccm

Dodane przez mateo007 dnia 05-02-2010 10:57
#1

witam jak tam wiecie kupilem minarelli i pasowalo by jakies 70ccm tam zamontowac co mam na oku to juz wypisuje i chcialbym jakies opinie od was i jeszcze jedno zebyscie napisali czy to alu czy zeliwo co prawda wiem ktore to alu a ktore zeliwo ale no np nieiwem czy hebo maston to alu czy zeliwo ok juz wypisuje :
1. Cylinder 70 ccm Hebo Manston Replica (sport czy racing?)
2. Cylinder Metrakit SP Series 70cc
3. Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc

glownie sie zastanawiam nad hebo albo s6 czekam na wasze opinie

Dodane przez baziu_19 dnia 05-02-2010 11:17
#2

Jak nie będziesz czytał, to życzę powodzenia w dalszym tuningu, cytat z mieloch.pl -
Replika High End'owego cylindra Hebo Manston. Idealnie wykonany, mocny i wytrzymały aluminiowy cylinder Hebo Manston Replica.


Gdybym to ja kupował to wziąłbym Hebo Manston Replica, co do klasy to raczej sport.

Dodane przez Krakus dnia 05-02-2010 11:18
#3

Ja skłaniałbym się ku hebo... pozdrawiam :)

Dodane przez CHICKENovsky dnia 05-02-2010 11:24
#4

Bierz Hebo Replica Sporta.

Dodane przez mateo007 dnia 05-02-2010 12:02
#5

a gaznik obowiazkowo na wiekszy czy na poczatek mozna dysze dac tylko i jakie lozyska walu do tego ?? aha no i ile km sie alu dociera

Dodane przez Katanakmo dnia 05-02-2010 12:15
#6

Łożysko igiełkowe na wzmacniane zmień.A dociera się alu 300km :P

Dodane przez mateo007 dnia 05-02-2010 12:19
#7

a jak z zywotnascia tego jak myslicei z hmm10.000km sie zrobi czy raczej nie? aha no i jaki wydeszek ja myslalem nad yasuni r tecnigas rs2 lub laser x-pro

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 05-02-2010 12:33
#8

pod Hebo Tecnigas RSII. przy 3 tys km dobrze by było jak byś zmienił pierścienie na tłoku, przy 5tys km zmień tłok i na tym tłoku selekcji B dociągniesz już spokojnie do 10 tys km. obowiązkowo większy gaźnik, przy 70cc na seryjnym gaźniku dobrym wydechu itd, przegrzejesz go i zatrzesz w pierwszy cieplejszy dzień. przechodziłem to, więc lepiej kolego zainwestuj w gaźnik :-)

Dodane przez mateo007 dnia 05-02-2010 12:40
#9

i tylko igielkowe czy te lozyska walu tez??

Edytowane przez mateo007 dnia 05-02-2010 12:40

Dodane przez Katanakmo dnia 05-02-2010 12:43
#10

Igiełkowe na mielochu są do katany top Racing i to lepiej kup bo potem ci jebną i strata.A łożyska wału tez lepiej zmień będziesz miał pewność ;]

Dodane przez mateo007 dnia 05-02-2010 12:46
#11

ale ja nie mam silnika od katany tylko od yamahy i byly ostatnio tam wymieniale lozysak walu ale chyba na seryjne to jak myslicie wymieniec je na wzmacniane czy moga byc te seryjne

Dodane przez Katanakmo dnia 05-02-2010 13:02
#12

aha to sorry.Lepiej wymień bo potem ci jebną i będzie bulić

Dodane przez cacek14 dnia 05-02-2010 13:21
#13

wymień bo tu cylek bd wchodził na obroty i bd miał moc a seryjne mogą puścić nie wytrymają poprostu do czasu
Cylek Hebo i jak masz więcej kasy to wydech hebo ale nie performance :D

Dodane przez mateo007 dnia 05-02-2010 14:14
#14

to jakie te lozyska wsadzic bo jest ich kilka do wyboru ??

Dodane przez michel_07 dnia 05-02-2010 14:40
#15

ja polecam hebo i do tego wydech hebo new performance

Dodane przez anglista11 dnia 05-02-2010 15:03
#16

Hebo Manston Replica cylek to jest półka RACING panowie;]! nie gadajcie głupot . Hebo Manston replica posiada 13-15KM;]

Edytowane przez anglista11 dnia 05-02-2010 15:09