Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: jak to odkręcić dzwon sprzęgła??

Dodane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 17:54
#1

Witam mam problem z odkrenceniem sprzengła prybowałem już wszystkimi sposobami chciałem sie poradzić jakim sposobem można to odkrencić

Edytowane przez wander dnia 29-11-2009 18:27

Dodane przez vortex dnia 28-11-2009 17:58
#2

sprzęgła czy dzwonu sprzęgła? bo to różnica

Dodane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 18:02
#3

tego i tego

Dodane przez Dawid dnia 28-11-2009 18:06
#4

sprubuj na siłe może coś da

Dodane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 18:12
#5

nic nie daie koło jest zablokowane i prubuje odkrencic i sie powoli okrenca całe szprzengło

Dodane przez vortex dnia 28-11-2009 18:27
#6

człowieku ay odkrecic dzwon musisz go czyms zablokować nic nieda jak zablokujesz koło zrób sobie taki klucz a jezeli chodzi o sprzegło to zakrecasz do imadła i jazda

Dodane przez Baton dnia 28-11-2009 18:33
#7

Musisz zablokować koło żeby się nie kręciło lub niech ktoś trzyma hamulec czy coś i na siłę. bez siły nic nie zrobisz. Ja tak zawsze robię. Wkładałem pręta w koło, brat zaciska hamulec i odkręcam bez problemu, podstawa to siła.

Edytowane przez Baton dnia 28-11-2009 18:34

Dodane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 18:40
#8

no zrobiłem jak muwisz koło zablokowane i iak odkrencam to dzwon szpszengła też sie powoli okrenca a koło jest zablokowane a klucz taki zrobiłem i iak odkrencam to śruba sie obieżdza

Edytowane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 18:43

Dodane przez FIGHTER dnia 28-11-2009 18:42
#9

da sie też kluczem od filtrów oleju odkręcić dzwon.

Dodane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 18:43
#10

jak

Dodane przez Baton dnia 28-11-2009 18:51
#11

Możesz pneumatem odkręcić jeszcze. Każdy wulkanizator ma ten klucz i większość mechaników też.

Dodane przez FIGHTER dnia 28-11-2009 18:51
#12

normalnie. zakładasz klucz dokłądnie ten łańcuch co masz na kluczu na około dzwonu i zaciskasz, trzymasz mocno i odkrecasz srubke na lajcie!

Dodane przez FIGHTER dnia 28-11-2009 18:52
#13

normalnie. zakładasz klucz dokłądnie ten łańcuch co masz na kluczu na około dzwonu i zaciskasz, trzymasz mocno i odkrecasz srubke na lajcie!



sory ppp 2razy nacisnolem

Edytowane przez FIGHTER dnia 28-11-2009 18:53

Dodane przez cacek14 dnia 28-11-2009 19:08
#14

wsadzić w dzwon śrubokręt by wszedł zacisnąć chamulec i musi pujść a jedyni jak nie ma sie siły to tylko pod podciśnienie i tyle można zamknąć temat już napewno wie jak to zrobić

Dodane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 19:28
#15

[cenzura] już wam muwiłem ze tak robie to i tak sie powoli okrenca dzwon

Dodane przez wozniak11 dnia 28-11-2009 19:29
#16

nie wiem może cośnie nie tak z przełożeniami

Dodane przez vortex dnia 28-11-2009 19:44
#17

no bo tak sie dzieje musisz zablokować tylko dzwon!! kup se klucz na allegro do tego lub uzyj klucza takiego jak dokrecasz tarcze do ciecia w kątówce on ma ten klucz takie 2 bolce włoż go do tych dziur co masz w dzwonie sprzegła ;p

Dodane przez Baton dnia 28-11-2009 19:46
#18

Chłopie jak Ty nie możesz dzwonu odkręcić to ja nie wiem. Dzwon się będzie obkręcać ale do pewnego momentu. Ja zawsze odkręcam z zaciśniętym hamulcem tylko i to wystarcza. jak nie możesz odkręcić to pneumat albo polecam siłownię i dopakować trochę bo ja złapię dzwon przez szmatę i odkręcę. Możesz jeszcze młotkiem puknąć żeby puściło.

Edytowane przez Baton dnia 28-11-2009 19:47

Dodane przez vortex dnia 28-11-2009 20:13
#19

jeżeli bedziesz miał zapieczoną podkładke to natnij lekko nakretke ale troszke zeby był rowek potem niech ci ktoś trzyma dzwon a ty majzel i jazda je.b.iesz młotkiem po majzlu i puści napewno!!

Dodane przez Aroni dnia 29-11-2009 10:26
#20

Sorry że się tak wpraszam do tematu, ale nie chce zakładać nowego, a mam tylko 1 pytanie: czym blokujecie wariator, żeby go odkręcić?

wozniak11 - jeśli chodzi o dzwon to ja bym zrobil tak jak mowil vortex: kluczem od kątówki. Do tego niech ktos trzyma chamulec i na pewno się uda.

Dodane przez OZRacing dnia 29-11-2009 10:35
#21

po co od razu takie drastyczne traktowanie dzwonu.....Jak chłopak sobie nie poradzi z tym to niech lepiej sobie da z tym spokój bo jeszcze sobie krzywdę zrobi.Ja zawsze opaską plastikową zaciskam tylny hamulec albo drutem biorę klucz płasko oczkowy uderzam w niego młotkiem z całej pyty i nie ma szans żeby nie poszło

Dodane przez Baton dnia 29-11-2009 12:57
#22

Aroni : Duży klucz na większą tą nakładkę co na frezy na wał wchodzi(chyba klucz 32) a drugim (17) odkręcam normalnie. albo blokada tłoka na allegro są za 20zł +

Edytowane przez Baton dnia 29-11-2009 12:58

Dodane przez vortex dnia 29-11-2009 13:02
#23

nie polecam blokady tłoka!! można przy tym go bardzo uszkodzić ...

Dodane przez Aroni dnia 29-11-2009 15:48
#24

Dzieki Baton, jutro spróbuje.

Dodane przez wander dnia 29-11-2009 18:08
#25

Na pierwszy raz polecam odwiedzić mechanika..... i kluczem pneumatycznym. Potem już wystarczy zaciśnięty hamulec;)

Dodane przez mlodysiuz dnia 29-11-2009 18:14
#26

NIe radziłbym metody "hamulca", ponieważ możesz w ten sposób uszkodzić przełożenia. Mechanik,klucz od kątówki,albo własny klucz. JA mam własny klucz zrobiłem ze zwykłego pręta.

Dodane przez fafner99 dnia 30-11-2009 09:07
#27

niewiem czy to prawda ale mój kumpel odkreca dzwon sprzęgła w taki sposób ze wkłada klucz odpala skuta i gazu:D:D:D

Dodane przez mlodysiuz dnia 30-11-2009 22:18
#28

to nie mozliwe.:P JAk silnik się kreci to się kręci w kierunku prawym,więc zakręca.

Dodane przez Katana95 dnia 08-12-2009 13:51
#29

Zamieszczam link do filmiku - jak odkręcić wariator
http://www.youtub...re=related

odkr. dzwonu sprzęgła
http://www.youtub...re=related

Edytowane przez wander dnia 08-12-2009 15:16

Dodane przez wander dnia 08-12-2009 15:20
#30

nie polecam odkręcania waria tak jak na filmie, łopatki wiatraka się łamią ale to i tak dotyczy minarelli. U nas po prostu wkładamy śrubokręt w zębatkę rozrusznika;)