Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: szlif

Dodane przez vortex dnia 04-11-2009 20:46
#1

Siema moje pytanie może wydawać się dziwne ale czy zrobienie szlifu w skucie da coś ? czy moto lepiej będzie jeździć wiadomo nie chodzi o jakieś super osiągi tylko ogólnie o prace silnika wtedy powiem ze u mnie już słychać pierścienie i skut nie trzyma wolnych obrotów wiec chyba cyl zajechany?

12 BŁĘDÓW

Edytowane przez Pietras dnia 04-11-2009 20:49

Dodane przez Pietras dnia 04-11-2009 20:48
#2

Jeśli cylinder ma trochę przejechane i zrobisz szlif to jest jak nówka , Ja po zrobieniu szlifu na Malossi Sport , myślałem że mam 100 KM

Dodane przez Baton dnia 04-11-2009 20:49
#3

Na serii jak zrobiłem szlif a miałem serię dojechaną troszkę to mega różnica. Tylko 400km docierania.:|

Dodane przez jarek337 dnia 04-11-2009 21:00
#4

szlif to jest zrobienie z starej części nowej :) często ludzie jak robią szlif to kupią najtańszy tłok a potem się dziwią ze 1000 km i słabnie skut , najlepsze tłoki to vertex i meteor i lepiej dotrzeć skuta i zrezygnować z dozownika

Edytowane przez Pietras dnia 04-11-2009 21:02

Dodane przez vortex dnia 04-11-2009 21:00
#5

Czyli mówicie ze super efekt aa ile tłok na szlif i pierścienie?

Edytowane przez Pietras dnia 04-11-2009 21:05

Dodane przez jarek337 dnia 04-11-2009 21:05
#6

tak u mnie szlif 40 zł i tłok zalezy jaki tłok do 200 zł

Dodane przez Pietras dnia 04-11-2009 21:05
#7

Jak najbardziej .

Dodane przez vortex dnia 04-11-2009 21:07
#8

heh szlif to nie problem ponieważ u mnie w miescie mogę zrobic i za 20zł aa jeszcze jedno pytanko moto dlatego nie trzyma obrotów wolnych? bo ma wyjrąbany cyl słaba kompresja

Dodane przez Baton dnia 04-11-2009 21:10
#9

Rozregulowany/brudny gaźnik.

Edytowane przez Baton dnia 04-11-2009 21:14

Dodane przez Pietras dnia 04-11-2009 21:10
#10

Tak bardzo możliwe.

Dodane przez vortex dnia 04-11-2009 21:13
#11

ale właśnie gaznik czysciłem tak że zostawiłem go na 2dni w benzynie potem kompresorem przedmuchałem regulacja też nie pomaga aa pierscienie na wolnych to sie tak drą że słychać mocno

Dodane przez Pietras dnia 04-11-2009 21:15
#12

To już najwyższy czas, może masz pierścień wyszczerbiony.

Dodane przez vortex dnia 04-11-2009 21:22
#13

no niewiem możliwe że tak zrobie szlif i zobacze aa jak docierac orginalny cylek posz szlifie? tak jak mówi baton 400km ?

Dodane przez Baton dnia 04-11-2009 21:23
#14

No ja docierałem 400km. Jak kto woli można docierać 1000km ale po co? ;D

Dodane przez vortex dnia 04-11-2009 21:29
#15

No wiadomo aa jak już pisze to przy okazji możecie powiedzieć czy taki początkowy tun nie osłabi osiągów: wydech leo vince rr, rolki polini 4,9gr, pasek malossi, sprężynki sprzęgła czerwone hebo, dysza 80, filtr stożkowy,

Edytowane przez Pietras dnia 04-11-2009 21:35

Dodane przez Jajecko_ dnia 04-11-2009 21:59
#16

ja tam bym dał :
lżejsze rolki 4g
I bez stożka ,na Seri dyszy
i jakiś mocniejszy docisk
ale to tylko moje zdanie ;)

1 błąd sam się z błędów poprawiam :P

Edytowane przez Jajecko_ dnia 04-11-2009 22:08

Dodane przez vortex dnia 04-11-2009 22:01
#17

Tzn. że jak sprężynę dociskową mam polini aa stożek na jakiej dyszy ?

Edytowane przez Pietras dnia 04-11-2009 22:05

Dodane przez kacper_ dnia 12-12-2009 18:54
#18

nie odpinaj dozownika bo te dwa węzyki co od niego idą są do smarowania łożysk na wale .nie odpinaj bo zatrzesz wał