Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem

Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 18:31
#1

Witam.
Mam problem, gdyż wyciągnąłem silnik ze skutera w celu pomalowania go i po ponownym włożeniu i podłączeniu wszystkiego skuter nie chce odpalić, a paliwo wycieka z filtra powietrza, może ktoś powiedzieć o co chodzi? Z góry dzięki.

Dodane przez wib3k dnia 01-11-2009 18:32
#2

źle wężyki podłączyłeś do gaźnika?

Dodane przez vortex dnia 01-11-2009 18:32
#3

kolego jezeli paliwo wycieka z filtra powietrza tzn ze zalało ci cylek benzyną czyli ze dostał za duzo paliwa

Dodane przez Pietras dnia 01-11-2009 18:34
#4

Zaworek iglicowy się zawiesił. w gaźniku

Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 19:52
#5

Jeszcze jedno, mam w skuterze stopkę boczną i gdy stoi na niej paliwo wycieka, a gdy stoi prosto nie wycieka. Może coś z pływakiem?

Dodane przez Baton dnia 01-11-2009 20:10
#6

Pływak pewnie się zawiesił.

Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 20:32
#7

A jak można go "odwiesić"?

Dodane przez Jajecko_ dnia 01-11-2009 21:34
#8

Rozkręć gaźnik i go przeczyść powinno pomóc ;)

Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:18

Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 22:26
#9

A co do czyszczenia, znalazlem na pewnym foruma takie cos:
"Ludzie po co od razu wyciągać gaźnik do czyszczenia wystarczy zrobić 3 kroki:
1) Napełnić pełen bak paliwem
2) Nalać do tego baku 250 ml denaturatu
3) Jeździć z 30 km i gaźnik jest czyściutki"

Wiec moje pytanie, czy mozna tak zrobic, czy trzeba koniecznie rozkrecic i wyczyscic recznie? Moze moje pytania sa glupie, ale jestem poczatkujacy w tych sprawach.

Edytowane przez Ineray dnia 02-11-2009 11:10

Dodane przez CHICKENovsky dnia 02-11-2009 12:54
#10

o lol dziwny sposób i chyba nikt tego nie próbował i nie radze odkręć gaźnik i wyczyść 1h roboty, nalej w butelkę benzyny weź pędzelek i lecisz.

Alt nie parzy.

Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:17

Dodane przez Kamilhg dnia 02-11-2009 15:14
#11

to nawet nie godzina wyjmujesz gaziora czyścisz przedmuc[cenzura]esz dysze (kompresor, pompka rowerowa) zakładasz spowrotem, regulujesz i latasz. Pół godziny max. to zajmuje.

Edytowane przez Kamilhg dnia 02-11-2009 15:15

Dodane przez CHICKENovsky dnia 02-11-2009 15:17
#12

Dokładnie i szkoda się bawić w jakieś sposoby z kosmosu :D

Alt nie parzy.

Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:16

Dodane przez Ineray dnia 02-11-2009 15:49
#13

Niby tak, tylko jak już wcześniej wspomniałem jestem początkujący w tych sprawach i nie wiem, czy jak go rozkręcę to potem czegoś nie spie****e składając go.

Dodane przez Jajecko_ dnia 02-11-2009 16:41
#14

To zrób tak i napisz czy to coś dało ;)
bo jestem bardzo ciekawy efektu
czyszczenie tradycyjne max 40 min zajmuje tylko ze potem troszkę paliwem pachniesz :P

Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:18

Dodane przez Ineray dnia 02-11-2009 21:51
#15

Okok, teraz już nie cieknie, dzięki za pomoc. Tylko, że teraz następny problem, po odpaleniu skuter powoli wchodzi na obroty i po mocniejszym dodaniu gazu gaśnie, muszę powoli dodawać, żeby nie zgasł. Jak już go rozmacham do większych obrotów, to przyśpiesza, zaczyna mulić i po jakiś 4-5 sekundach zaczyna gwałtownie przyśpieszać.

Dodane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:13
#16

ssanie Ci padło , albo za słaba mieszanka.

Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:15

Dodane przez Ineray dnia 02-11-2009 23:16
#17

Jak sprawdzić, czy to ssanie?

Dodane przez pipex200 dnia 03-11-2009 12:43
#18

Odłącz ssanie i bedziesz widzial jak chodzi bez ssania

Dodane przez Ineray dnia 03-11-2009 13:43
#19

Problem w tym, że nie bardzo wiem, gdzie to jest. :(

Dodane przez speedy1wrx dnia 03-11-2009 15:53
#20

Masz przy gaźniku taki czarny ''dzyndzel'' z kabelkami, to właśnie jest to ssanie. odłącz je tzn wyciągnij i zobacz jak sqt lata.

Dodane przez Ineray dnia 04-11-2009 15:03
#21

Już wyciągnąłem, ale czy bez, czy z ssaniem, chodzi tak samo.

Edytowane przez Ineray dnia 04-11-2009 17:31

Dodane przez wiernyl dnia 04-11-2009 17:19
#22

Przecież tam masz jeszcze blokade która musisz odkrecić.