Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem
Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 18:31
#1
Witam.
Mam problem, gdyż wyciągnąłem silnik ze skutera w celu pomalowania go i po ponownym włożeniu i podłączeniu wszystkiego skuter nie chce odpalić, a paliwo wycieka z filtra powietrza, może ktoś powiedzieć o co chodzi? Z góry dzięki.
Dodane przez wib3k dnia 01-11-2009 18:32
#2
źle wężyki podłączyłeś do gaźnika?
Dodane przez vortex dnia 01-11-2009 18:32
#3
kolego jezeli paliwo wycieka z filtra powietrza tzn ze zalało ci cylek benzyną czyli ze dostał za duzo paliwa
Dodane przez Pietras dnia 01-11-2009 18:34
#4
Zaworek iglicowy się zawiesił. w gaźniku
Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 19:52
#5
Jeszcze jedno, mam w skuterze stopkę boczną i gdy stoi na niej paliwo wycieka, a gdy stoi prosto nie wycieka. Może coś z pływakiem?
Dodane przez Baton dnia 01-11-2009 20:10
#6
Pływak pewnie się zawiesił.
Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 20:32
#7
A jak można go "odwiesić"?
Dodane przez Jajecko_ dnia 01-11-2009 21:34
#8
Rozkręć gaźnik i go przeczyść powinno pomóc ;)
Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:18
Dodane przez Ineray dnia 01-11-2009 22:26
#9
A co do czyszczenia, znalazlem na pewnym foruma takie cos:
"Ludzie po co od razu wyciągać gaźnik do czyszczenia wystarczy zrobić 3 kroki:
1) Napełnić pełen bak paliwem
2) Nalać do tego baku 250 ml denaturatu
3) Jeździć z 30 km i gaźnik jest czyściutki"
Wiec moje pytanie, czy mozna tak zrobic, czy trzeba koniecznie rozkrecic i wyczyscic recznie? Moze moje pytania sa glupie, ale jestem poczatkujacy w tych sprawach.
Edytowane przez Ineray dnia 02-11-2009 11:10
Dodane przez CHICKENovsky dnia 02-11-2009 12:54
#10
o lol dziwny sposób i chyba nikt tego nie próbował i nie radze odkręć gaźnik i wyczyść 1h roboty, nalej w butelkę benzyny weź pędzelek i lecisz.
Alt nie parzy.
Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:17
Dodane przez Kamilhg dnia 02-11-2009 15:14
#11
to nawet nie godzina wyjmujesz gaziora czyścisz przedmuc[cenzura]esz dysze (kompresor, pompka rowerowa) zakładasz spowrotem, regulujesz i latasz. Pół godziny max. to zajmuje.
Edytowane przez Kamilhg dnia 02-11-2009 15:15
Dodane przez CHICKENovsky dnia 02-11-2009 15:17
#12
Dokładnie i szkoda się bawić w jakieś sposoby z kosmosu :D
Alt nie parzy.
Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:16
Dodane przez Ineray dnia 02-11-2009 15:49
#13
Niby tak, tylko jak już wcześniej wspomniałem jestem początkujący w tych sprawach i nie wiem, czy jak go rozkręcę to potem czegoś nie spie****e składając go.
Dodane przez Jajecko_ dnia 02-11-2009 16:41
#14
To zrób tak i napisz czy to coś dało ;)
bo jestem bardzo ciekawy efektu
czyszczenie tradycyjne max 40 min zajmuje tylko ze potem troszkę paliwem pachniesz :P
Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:18
Dodane przez Ineray dnia 02-11-2009 21:51
#15
Okok, teraz już nie cieknie, dzięki za pomoc. Tylko, że teraz następny problem, po odpaleniu skuter powoli wchodzi na obroty i po mocniejszym dodaniu gazu gaśnie, muszę powoli dodawać, żeby nie zgasł. Jak już go rozmacham do większych obrotów, to przyśpiesza, zaczyna mulić i po jakiś 4-5 sekundach zaczyna gwałtownie przyśpieszać.
Dodane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:13
#16
ssanie Ci padło , albo za słaba mieszanka.
Edytowane przez Pietras dnia 02-11-2009 22:15
Dodane przez Ineray dnia 02-11-2009 23:16
#17
Jak sprawdzić, czy to ssanie?
Dodane przez pipex200 dnia 03-11-2009 12:43
#18
Odłącz ssanie i bedziesz widzial jak chodzi bez ssania
Dodane przez Ineray dnia 03-11-2009 13:43
#19
Problem w tym, że nie bardzo wiem, gdzie to jest. :(
Dodane przez speedy1wrx dnia 03-11-2009 15:53
#20
Masz przy gaźniku taki czarny ''dzyndzel'' z kabelkami, to właśnie jest to ssanie. odłącz je tzn wyciągnij i zobacz jak sqt lata.
Dodane przez Ineray dnia 04-11-2009 15:03
#21
Już wyciągnąłem, ale czy bez, czy z ssaniem, chodzi tak samo.
Edytowane przez Ineray dnia 04-11-2009 17:31
Dodane przez wiernyl dnia 04-11-2009 17:19
#22
Przecież tam masz jeszcze blokade która musisz odkrecić.