Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: muł na cipłym silniku

Dodane przez kacper_ dnia 18-10-2009 12:03
#1

witam mam problem z moją kataną jek jest zimna to idzie bardo wajnie ma buta i wogule ,jak sie zagrzeje to tak jakby ciężko wchodzi na obroty ,jak juz wejdzie to idzie dlaczego tak jest ??? silnik jest po remoącie przekładnie tez filtr powietrza czysty paliwo dobre olej castrol pwer racing 2t myślałem ze to dozownik oleju zle po odpięciu jest to samo... co może byc zepsute prosze o pomoc . dzieje sie tak zawsze niezależnie od pogody. Odpięcie ssania nie robi różnicy..

Edytowane przez kacper_ dnia 18-10-2009 12:20

Dodane przez baziu_19 dnia 18-10-2009 12:10
#2

Gaźnik masz zasyfiony. "Mół" się pisze przez u - muł<lol>

Dodane przez kacper_ dnia 18-10-2009 12:21
#3

gąźnik był czyszczony i ustawiany i nic !!

Dodane przez vortex dnia 18-10-2009 12:55
#4

moja katana byłas słaba po zakrzaniu i to była wina sprzegła i dzwonu sprzegła ale dziwne zeby przez sprzegło nie hcciała wejsc na obroty aa mowisz ze jak wejdzie to idze to raczej nie sprzegło

Dodane przez kacper_ dnia 18-10-2009 15:34
#5

no mi wchodzi na obroty tylko na początku ma muła przy starcie a na zimnym tak nie jest

Dodane przez vortex dnia 18-10-2009 16:26
#6

moze słaba juz kompresja cylindra cylek przegrzany i jak sie zagrzeje to nie ma siły pociągnąc na wysokie obr....

Dodane przez matik_3 dnia 18-10-2009 16:44
#7

możliwe że pasek do du**

Dodane przez bomba25 dnia 18-10-2009 16:56
#8

A ja wam powie że to oże być przez ssanie :P

Dodane przez OZRacing dnia 18-10-2009 17:47
#9

ssanie albo kompresja stanowczo, jakby gazior był brudny to na zimnym by też źle jeździł.

Dodane przez vortex dnia 18-10-2009 19:29
#10

ja stawiam na to ze kompresja :) chociaz bomba25 tez dobrze mowi ze ssanie sie wyłacza lub załacza w danym momecie

Dodane przez kacper_ dnia 19-10-2009 17:28
#11

myśle o gaźniku bo jak wejdzie na obroty nawet na ciepłym to idzie tylko nie może wejśc na obroty!! i nie ma startu!! a pasek jest nowy

Edytowane przez kacper_ dnia 19-10-2009 18:54

Dodane przez wiernyl dnia 19-10-2009 18:59
#12

narazie na forum nie widziałem tematu gdzie by nie pisali ze moze masz zasyfiony gaznik <żal>
Miałem to samo! Okazało sie to że rolki sa za ciezkie (normalnie chodzil na zimnym ale jak sie zagrzal juz bardziej to miał mula jak dawałem gazu. Wymieniłem rolki z 7,1g (rolki 4,1 + koperty 3g) na 2g+koperty3 czyli 5g. Teraz katanka smiga zawsze wbijajac sie czysto na obroty.

Edytowane przez wiernyl dnia 19-10-2009 19:00

Dodane przez Kamilksc dnia 20-10-2009 13:42
#13

u Mnie jest to samo co u kacper_ sprawdzałem razem z mechanikiem i kompresja jest !!! Jaka może być inna przyczyna . Mam włożone rolki 4 g tylko jakies chińskie bo na malossi 5 g dobrze chodził ale jak sie zaczeły już kwadratowe robić to włożyłem te 4 g i lipa !

Dodane przez kacper_ dnia 20-10-2009 13:56
#14

ja mam rolki pollini 5,6 nowe czy to może być wina ciężkości rolek ??? jakie rolli najlepiej włożyc żeby to przestało ..ale przez rolki silnik nie mogł by wejść na obroty??

Edytowane przez kacper_ dnia 20-10-2009 14:44

Dodane przez wiernyl dnia 20-10-2009 20:39
#15

uu też iałem rolki w zestawie z tecnigasa. Po 20km jedna sie wykruszyla i skuter miał ogromnego mula po 50, a kolejne 5 wygladały jeszcze nienajgorzej jednak niektore materialy nie slizgaja sie tak dobrze co czesto decyduje o osiagach.

Dodane przez Kamilksc dnia 20-10-2009 22:54
#16

może faktycznie masz racje ''wiernyl'' bo jak tą tanią chińszczyzne nasmaruje smarem to przez jakies 3-2 dni mam spokój ;) Jednak co firma to firma :):)

Dodane przez kacper_ dnia 21-10-2009 13:11
#17

to rolki pollini są złe?? mam jeszcze rolki pollini bez kopoert czy jak dokupie koperty to bedą lepsze

Dodane przez OZRacing dnia 24-11-2009 16:08
#18

siema, mam pytanie, bo mi się dziś coś spieprzyło mianowicie jak ruszam to silnik wchodzi na wysokie obroty skuter rusza dosyć żwawo do 25km/h później do 50km/h nie chce przyśpieszać i od 50km/h ma kopa do 60km/h i do tego jadąc pod górkę jedzie bardzo powoli i na niskich obrotach.Stało się to nagle dojeżdzłem do skrzyżowania zwolniłem do 30km/h-40km/h skręciłem daje gaz i nagle muł....Na podniesionym tylnym kole idealnie się wkręca i to mnie dziwi i jak chce zabuksować na trawie to najpierw koło buksuje a poźnij obroty spadają i moto prawie gaśnie. Co to sie porobiło?

Dodane przez vortex dnia 24-11-2009 16:13
#19

możliwosc wytarcia sie paska moga to byc tez rolki i gazior;p

Dodane przez fafner99 dnia 24-11-2009 16:19
#20

U mnie było to spowodowane tym ze gaznik zalewało... igielica była zle ustawiona, i do tego jeszcze syf w gazniku i troche pomoglo wyczyszczenie i ustawienie...ale gaznik mam zjebany i musze zmienic wiec sprawdz w jakim on jest stanie;) pozdro

Dodane przez OZRacing dnia 26-11-2009 19:34
#21

no skuter wkręca się idealnie na obroty więc sądze ze jest dobry.Spróbuje jutro inne rolki dać, moze pomoze

Dodane przez wozniak11 dnia 26-11-2009 19:39
#22

u mnie tak samo było tylko jeszce śilnik przerywał maiłem zaślamiony tłumnik wypaliłem go w ognisku i jest dobrze nawet lepiei jak przedtem

Dodane przez OZRacing dnia 29-11-2009 15:15
#23

wymiana rolek nie pomogła,jednak sprawdziłem gaźnik podregulowałem go troszkę i wszytko wróciło do normy.Jednak przy gaźniku wylewa sie paliwo przy tej rurce na samym dole gaźnika co to może być?Co do tłumika to ognisko nie prędko będę rozpalał ale co myślicie żeby go wypalić benzyną?

Dodane przez vortex dnia 29-11-2009 15:44
#24

jeżeli wylewa się z gaznika tzn ze za dużo paliwa dochodzi do niego i skuter nie przepala wszystko może ci podcisnienie szczeliło ja też tak miałem!!

Dodane przez lukaszsz98 dnia 29-11-2009 15:44
#25

wylewa paliwo ......
Mozę źle włożyłeś pływak w gażniku

Dodane przez OZRacing dnia 29-11-2009 21:20
#26

co do podciśnienia to mam rozumieć że trzeba sprawdzić czy jak silnik jest zgaszony to czy idzie paliwo do gaźnika.
Co do pływaka to jak ma być poprawnie? No bo pływak ma domykać zaworek i jak go nie zamknie to sie paliwo leje tak??w sumie skuter pali więcej jak 4.5 litra więc coś w tym jest, wcześniej mi raz spalił 8 litrów ale to przez to że ssanie było zepsute hehe.

Edytowane przez OZRacing dnia 29-11-2009 21:21

Dodane przez manieks818 dnia 30-11-2009 19:39
#27

a DA rade jakoś sprawdzić te ssanie. bo czasem mam tak ze katana mi jedzie sama bez dodania gazu tak jak by się ssanie włączyło :)

Dodane przez OZRacing dnia 30-11-2009 20:14
#28

1. poszukaj na forum o ssaniu
2. weź odepnij wtyczkę od ssania i sprawdź czy jest jakaś różnica, możliwe że masz źle wyregulowany gaźnik.Czy katana ci jedzie sama tylko jak jest zimny czy cały czas?

Dodane przez manieks818 dnia 01-12-2009 07:01
#29

Na zimnym jest ok. I jak mi sie akumulator rozładuje to wtedy normalnie chodzi a jak mam naladowany akumulator to znow jest to samo ze sama mi jedzie . Mam tak jak na rozgrzanym silniku tak jak by sie ssanie wlaczylo w nieodpowiednim momencie :)