Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: kupno rzeczy jak sądzicie
Dodane przez cacek14 dnia 08-10-2009 20:09
#1
Witam wszystkich!
Chce po mału kupywać rzeczy do suczki a tymi rzeczami są tłumik i wariator
tłumik myśle na metrakit hend made alu, leo vince zx a jeśli wy znacie lepszy tłumik do tych 560zł to zaproponujcie
Wariator chce kupić Hebo Next Generation a jak lepszy znajdziecie do 260zł nie obraże się
tylko czy nic sie nie stanie z suczką jak wymienie tylko tłumik i wirek czy coś nie wytrzyma i pujdzie z dymem? Tylko mam wonpliwości bo mam przekładnie zablokowane a kupić trzeba jakeś tylko do tego małego tun nie wiem jakie będą pasować bo na przekładniach akurat sie nie znam mogą być używane
Pozdrawiam
Dodane przez Baton dnia 08-10-2009 21:15
#2
Za 560zł możesz dorwać piękny używany wydech klasy laser xpro/ yasuni r. Wario ok;] Do tuni klasy sport wystarczające będą przekłanie od aprilli sr morini. Kosz ok 100zł a skuter poleci więcej niż 70.
Dodane przez bomba25 dnia 08-10-2009 21:36
#3
Więc tak:
-Wydech! Moim zdaniem lepiej dołożyć 80zł i kupić Tecnigasa RSII (pokroju Yasuni R) ewenttualnie używanego Yasuni R Lasero X-Pro
-Wariator! Według mnie lepszy jest Polini. Testowałem osobiście w katnie Polini I Hebo.
Wybór należy do ciebie ;]
Dodane przez cacek14 dnia 09-10-2009 13:09
#4
jak moja jest seryjna i leci 75km/h a jak myślicie jak zmienie tłumik wariator i odblokuje przełożenia to dużo da? a na allegro nie ma tkich tłumików używanych,a jak można to bym chciał i używane rzeczy oprucz wirka bo wirek lepiej mieć nowy
Edytowane przez cacek14 dnia 09-10-2009 13:54
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 09-10-2009 13:51
#5
jeśli na serii 75 kmh, to mi to śmierdzi odblokowanymi przełożeniami..
Dodane przez cacek14 dnia 09-10-2009 13:53
#6
myślisz a jak sprawdzić że są odblokowane?
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 09-10-2009 22:59
#7
był taki temat...
Ileś razy dzwon okręci sie na jeden obrót koła .sprawdź w opcje szukaj...:)
Tam pisze ile do jakiego modelu katany...
Dodane przez cacek14 dnia 10-10-2009 11:42
#8
a jak to sie oblicza?
Dodane przez shaden dnia 10-10-2009 15:57
#9
omg odkręcasz pokrywe przekładni ( tam gdzie jest kopka)
Po lewej stronie jest wariator po prawej stronie przy kole jest dzwon sprzęgła , a między nimi idzie pasek napędowy ...
Chwytasz ręką dzwon i obracasz nim do momentu gdy osiągniesz jeden obrót koła .. ( jeśli masz powyzej 13 obrotów dzwonem na jeden obrót koła to przełożenia zablokowane )
Jeśli poniżej 13 obrotów dzwonem to odblokowane ..
Edytowane przez shaden dnia 10-10-2009 15:58
Dodane przez cacek14 dnia 10-10-2009 16:42
#10
ale jak go obracać czym?
Dodane przez KacperKielce dnia 10-10-2009 17:13
#11
Normalnie ręką
Dodane przez Pietras dnia 10-10-2009 20:13
#12
lwwl napisał/a:
shaden nie wprowadzaj go w błąd! bo jak bedzie sprawdzał i wyjdzie mu 13,8 obrotu dzwonem to nie będzie miał zablokowanych! ja mam tyle dokładnie!, więc blokowane przekładnie są powyzej 13,8 obrotu dzwonem.
do 13,8 są nieblokowane!
po 2 shaden to nie przełożenia tylko PRZEKŁADNIE! a to jest bardzo duza róznica!
Nie pluj się tak. Jest temat w którym idealnie jest wytłumaczone .
Dodane przez shaden dnia 10-10-2009 21:36
#13
Wiesz 0,8 obrotu nie robi żadnej różnicy .. przy seryjnym cylindrze ..
I co z tego że napisałem przekładnia , KOLEŚ do którego to pisałem napewno zrozumiał ocb ..
I nie bądz taki drobiazgowy .. ;/ I nie pluj sie ;)
Thx Pietras ;)
Dodane przez cacek14 dnia 11-10-2009 12:52
#14
no 0,8 to nie taki drobiazg a chce wiedzieć bo kupie odblokowane przełożenia i co i na marne mi kasa pujdzie bo przez taki drobiazg policze 14 i uznam że zablokowane. Przełożenia są do koła przy bębnie? czy to są przekładnie?
Edytowane przez cacek14 dnia 11-10-2009 13:05
Dodane przez Pietras dnia 11-10-2009 13:38
#15
sory za off , ale shaden wał od Ptysiexa nie podejdzie Ci.
Co do tematy to nie wiem czemu jeszcze jest , jest idealnie wytłumaczony temat a wy dalej.
Dodane przez cacek14 dnia 11-10-2009 15:18
#16
ale tu nie chodzi tylko o przełożenia pietras też i o wirek i komin