Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: slabo zapala
Dodane przez szpakulla dnia 21-09-2009 20:54
#1
witam
mam problem z katana a mianowiecie ciezko ma zapalic musze kopac i na calym gazie, a na rozrusznik to wogule nie zagada prosze o pomoc nie wiem co sie dzieje(katana na gazniku)
Dodane przez suzukikatana2001 dnia 21-09-2009 21:11
#2
zobacz jak wyglada świeca, rozbierz gaznik, wymyj go, przedmuchaj wszystkie dysze kompresorem, skręć wszystko, wyreguluj gaźnik, wyczysc filtr powietrza. jezeli to nic nie da to pisz, postaramy się coś poradzić dalej :))
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 21-09-2009 21:15
#3
wyczyść gaźnik, mi to wygląda na słabą kompresje. czyli żebyś nie pytał co zrobić, nowy cylinder lub szlif cylindra + nowy tłok, szlif cylindra - pytaj mechaników, koszt około 30 do 70zł, nowy tłok - allegro, 30 do 200zł zależy jakiej jakości tłok kupisz. w najgorszym przypadku, uszczelniacze wału poszły.
Dodane przez chelmik21 dnia 21-09-2009 21:17
#4
Pierścienie i stan cylka sprawdź
Dodane przez suzukikatana2001 dnia 21-09-2009 21:27
#5
najpierw niech zacznie od gaznika i świecy, potem komprecha, zla regulacja gaznika tez moze byc przyczyna , tak samo swieca i brud w gaźniku,
Dodane przez Katanakmo dnia 22-09-2009 09:16
#6
Siema
ja też tak mam tylko jak silnik jest ciepły :P co to może być ???
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 22-09-2009 12:19
#7
Możliwe że cylek już podjechany ;]
Dodane przez Katanakmo dnia 22-09-2009 12:56
#8
aha to już katane na otomoto wystawiam :D
Dodane przez szpakulla dnia 22-09-2009 16:45
#9
mi sie zdaje ze to od cylka bo jak zmienialem pasek i krecilem walem za nakretke palcami to zero oporow jak by nie mial komprechy, a przecierz jak by mial kompreche to nigdy w zyciu bym palcami tego nie przekrecil??
Dodane przez szpakulla dnia 22-09-2009 21:28
#10
Jaka powinna byc kompresja w katanie?
czy ak sie kreci wariem to czuc opór??
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 23-09-2009 14:18
#11
powyżej 8 atm musisz miec kompresji żeby wszystko ładnie śmigało...
Dodane przez szpakulla dnia 27-09-2009 17:52
#12
ja sprawdzalem i cisnienie jakie mi pokazalo to 4 atmosfery czy to mozliwe zeby jeszcze chodzil
Dodane przez Jajecko_ dnia 27-09-2009 20:45
#13
jednym słowem cyl do wymiany (szlifu ) :(
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 28-09-2009 00:06
#14
silnik dwusuwowy potrzebuje 4.69 atm ciśnienia w cylindrze aby mógł nastąpić rozruch silnika... czyli poniżej 4.5 atmosfery go nie odpalisz :D
Dodane przez szpakulla dnia 28-09-2009 09:05
#15
Moj odpala ale strasznie cierzko i ma takiego mula ze szok i cos brzeczy w cylku a bez szlifu by nie dalo rady tylko tlok i pierscienie??
Dodane przez cacek14 dnia 28-09-2009 14:04
#16
ja bym wolał szlif zrobić
Dodane przez Jajecko_ dnia 28-09-2009 14:52
#17
szpakulla napisał/a:
Moj odpala ale strasznie cierzko i ma takiego mula ze szok i cos brzeczy w cylku a bez szlifu by nie dalo rady tylko tlok i pierscienie??
rozbiesz cyl i zobacz jak nie bedziedzie żadnych rys na cylku to wystarczą pierścienie
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 28-09-2009 15:36
#18
Dokładnie jak Jajecko mówi. chociaż lepiej szlif z polerką za około 60zł zrobić