Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Planowany szlif, jaki tłok?

Dodane przez FanTomas dnia 11-09-2009 18:26
#1

Siemacie! Jestem zmuszony zrobić szlif cylka i mam pytanie, czy taki tłok będzie odpowiedni:
Średnica tłoka 41.50 mm
Średnica sworznia 12 mm
Wysokość tłoka51.5 mm
c-27 mm
oraz planuje wymienić napęd gdyż coś jest nie tak, kiedy jadę osiąga prędkośc 30/40km/h i zamula jeżeli załapie jakąś górkę dostaję odejścia rozbuja się do 70km/h i tak moge ciągle jechać. Czy taki zestaw napędowy będzie dobry:
Pasek Polini Race
Sprężyna dociskowa Metrakit +15%
Wariator Hebo Next Generation
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wszystko jest seria oprócz tłumika, jeżeli coś jeszcze muszę dokupić to co to ma być.
Z góry wielkie dzięki za pomoc! Pozdro

Dodane przez Piotrek689 dnia 11-09-2009 20:40
#2

co to jest c ? jeśli do seryjnego cylindra lc na sworzeń 12mm to masz tu link
http://www.allegr...s_rmx.html
a jesli ac
http://www.allegr...rmula.html
Najlepiej zmierz wymiary i zobaczysz czy twoj taki sam jeśli pomogłem wcisnij pomógł mi :)

Dodane przez FanTomas dnia 11-09-2009 22:52
#3

Ale kwestia tego czy jest on większy od seryjnego, bo bo szlifowaniu oczywiste ze nieco zmienią sie wymiary cylindra :) Wiec ten bedzie dobry?

Dodane przez tadziu_zgora dnia 12-09-2009 01:25
#4

lepiej weź rozmiar 41,75 jeśli szlif 50ccm(oryginalnej) przynajmniej tak mi poradzili w zakładzie szlifierskim;]

Dodane przez cacek14 dnia 12-09-2009 10:33
#5

jeśli jesteśm w temacie części tuningowych to chce sie was spytać
Mam katanke z 2001r chłodzoną powietrzem i mam z nią problem troche pojeżdże i jak ją odstawie i pochodzi troche i sama zgaśnie co to za problem. chciałbym jej zmienić cylek wał i tłumik dużo pieniędzy nie mam na tuning więc pomurzcie mi

Dodane przez FanTomas dnia 12-09-2009 11:28
#6

Przeczyść gaziora jak na wolnych gaśnie, ale podkręć obroty. Ale czyszczenie na pewno nie zaszkodzi :)

Dodane przez cacek14 dnia 18-09-2009 20:21
#7

ok gaznik wyczyszczony troche pomogło a jak myślicie co wymienić najpier by troche dało v-max bo na wszystkich seryjnych częściach leci mi 70km a ja chce więcej jakiś tłumik czy coś dużo pieniędzy nie mam

Dodane przez baziu_19 dnia 18-09-2009 20:22
#8

Wymień dyszę w gaźniku na większą, wiesz może jaką teraz posiadasz?

Dodane przez cacek14 dnia 19-09-2009 11:49
#9

wszystko mam seryjne na tych częściach to i może sporo ale chce by mi poszła z jakeś 90 i nie wiem co kupić pierwszego by nic sie nie stało

Dodane przez Jajecko_ dnia 19-09-2009 12:05
#10

http://suzuki-kat...icle_id=15

Dodane przez cacek14 dnia 19-09-2009 12:05
#11

a dyszy mu nie powiększe bo za dużo pali ok 5l/100km

Dodane przez cacek14 dnia 19-09-2009 12:08
#12

ale mi chodzi o prędkość do 90 ale wszystkie częsci za rozsądną cene bo za dużo kaski nie mam

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 19-09-2009 19:45
#13

zmień wydech, wydeszek to podstawa. za 200zł i taniej trafiają się używki ps. dyszy nie zmieniaj, gó wno to da na serii gaźniku i cylindrze.

Dodane przez cacek14 dnia 20-09-2009 19:25
#14

aha a więc wydech, dobra a wariator czy jakeś rolki mu dokupić do tego jak wyliczam to mam na wydanie z ok 500zł więc do tylu za dużo dokupić nie można a jeszce mam pytanko jak mi leci 70km/h to oznacza że ma zdjęte wszystkie blokady czy gdzieś tam jeszcze jest jakaś blokada?

Dodane przez cacek14 dnia 20-09-2009 20:27
#15

sorki że post pod postem ale chce powiedzieć że mam katanke na powietrze 2001r więc coś do tego modelu

Dodane przez Jajecko_ dnia 20-09-2009 20:35
#16

cacek14 napisał/a:
mam katanke na powietrze 2001r

a ja mam na paliwo :D
jak 2001 rok to ma blokowane przełozenia
zobacz pasek bo może byc chudy i niewchodzic do końca na wario ;)

Dodane przez cacek14 dnia 21-09-2009 14:15
#17

ni chodziło o chłodzenie ale ok wiem źle napisałem że mam na powietrze :P
a do 500zł to co mu dokupić najlepiej bo ja go nie będe tuningował za mocno

Edytowane przez cacek14 dnia 21-09-2009 14:17