Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Silnik 2004 do 1997.

Dodane przez 100chu dnia 08-09-2009 19:44
#1

Przekładał ktos silnik z katany 2004r+ do starej budy ?
Wejdzie bez problemu?

Dodane przez Jajecko_ dnia 08-09-2009 20:38
#2

Na 100 %
krzychu tk2 tak miał (ma )

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 09-09-2009 00:26
#3

Dokładnie ja tak mam, silnik 2004 a katana 99 ;] jeśli teraz twoja katana to AC, a silnik będzie LC, to musisz mieć spawareczkę, i szlifierkę kontową, żeby wmontować chłodnicę w ramę, ale trwa to chwilkę. Jeśli katanę masz LC, a silnik AC, wejdzie bez problemu, zdejmujesz tylko chłodnice i montujesz silniczek. ale sądząc po Twoim avatarze, katanę masz LC (grill) mogę spytać po co ta operacja? zmieniasz z powietrza na ciecz, czy takie widzimisie i silnik okazyjny, czy twój tak się posypał, że lepiej zmienić niż naprawiać? ps. jak masz pytania, zostawiam gg. 9449725

Dodane przez 100chu dnia 10-09-2009 15:53
#4

Pewnie, że mozesz.

Zmieniam bo mam 2 katany . Jezdze na tej z 97 ktora ma juz 30tys przejechane (na avatarze) i tłok mi zaczyna puchnac. Dlatego zmieniam. Oby dwie sa LC . Druga katana jest z 2004r. Dokładnie cos takiego. http://[img][www.zweirad-grisse.de/images-neumotorraeder2004/suzuki-ay50wrz.jpg[img][/img].

Dodane przez Pietras dnia 10-09-2009 16:07
#5

Nie lepiej 2 katanki na chodzie zrobić ?

szlif 50 zł tłok 120 i będzie spoczko.

Dodane przez 100chu dnia 11-09-2009 14:16
#6

A gdzie mozna to wyszlifować ?

Edytowane przez 100chu dnia 11-09-2009 14:17

Dodane przez ostryTBG dnia 11-09-2009 14:20
#7

do jakiegos tokarza czy cos... potem tlok i pierscienie i jezdzisz:)

Dodane przez 100chu dnia 11-09-2009 14:23
#8

Czyli nie musze wymieniacczalego cylindra ?

Edytowane przez 100chu dnia 11-09-2009 14:23

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 11-09-2009 15:20
#9

nie.

Dodane przez 100chu dnia 11-09-2009 16:49
#10

W takim razie jaki ten tłok ? 120 zl to juz cos lepszego ?

Dodane przez Jajecko_ dnia 11-09-2009 16:58
#11

ja jak zmieniałem (poczaek wakacji) to (chyba) 90 zł dałem za jakis japoński
albo jak chesz cos lepszego to vertex lub meteor niecałe 200 zł

Dodane przez matek12 dnia 12-09-2009 10:18
#12

witam
Ja mam Aprilia sr ditech
i mam włozony silnik od Suzuki Katany 50

Dodane przez Pietras dnia 12-09-2009 12:25
#13

Meteor kosztuje 110-130 zł .
Idź do mechanika zajmującego się motocyklami i powiedz ze chcesz zrobić szlif on Ci wszystko powie gdzie jak i dobierze tłok itp.

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 12-09-2009 20:19
#14

jak mówi Pietras, kup najlepiej meteora, a osobiście polecam również tłoki Vertexa...

Dodane przez 100chu dnia 14-09-2009 19:48
#15

W sumie to nie mam pewnosci, ze to jest tłok.

Jak jest zimny silnik to przyku*wia jak szalony do 80+ (na prostej), a pozneij mul i tylko 50...

puchnie? ; x

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 14-09-2009 20:50
#16

gubi kompresje przy temperaturze, na zimnym silniku zawsze skut kompresje ma większą.

Dodane przez 100chu dnia 16-09-2009 19:15
#17

Jak naprawić ?

Co wymienić ?

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 16-09-2009 20:19
#18

szlif cylindra, nowy tłok nadwymiarowy. lub nowy tłok lub same pierścienie, zależy czy cyl mocno wytarty

Dodane przez 100chu dnia 16-09-2009 21:20
#19

yyy... 30tys ? mocno ? ;]]

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 16-09-2009 21:40
#20

więc szlif i nowy tłoczek. albo nowy cyl wstaw, 70cc Metrakit jest bardzo tani i dobry, miałem w LC i AC, polecam go..