Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: zmiana cylindra 2003, LC

Dodane przez neo1706 dnia 17-08-2009 21:52
#1

Witam, mam zamiar zmienic cylinder poniewaz zostal uszkodzony zaczep tlumika, tzn urwalo sie miejsce na sruby do przykrecenia,

katana to LC 2003 czyli nowa buda,
jak przebiega zmiana cylinra? co jeszcze trzeba wymienic? a moze poprostu da sie jakos naprawic zaczepy?

pozdrawiam

Dodane przez Jajecko_ dnia 17-08-2009 22:07
#2

jak wymieniasz cy to mususz kupic jeszcze uszczeki do tego cyla
i możesz wymienić płyn chłodniczy na nowy nie musisz ale jak wymienisz to będziesz miał pewność ze ci w zimę nie zmarznie ;)(jak wymienisz na zimowy )
poszukaj na forum ktos pisał jak sie wymienia cyl ;)

Dodane przez neo1706 dnia 17-08-2009 22:08
#3

jest jak zmienic w ac a ja mam lc

Dodane przez wiernyl dnia 17-08-2009 22:08
#4

Przyspawaj do cylka śrubę M8 i będzie git, albo daj komuś żeby ci przyspawal. Chyba że chce ci sie prze gwintować :)

Dodane przez torrus dnia 18-08-2009 19:18
#5

Jeśli mu się urwał zaczep to raczej nie ma czego już przegwintowywać, po drugie cylinder to albo żeliwo albo aluminium i tego zwykłą spawarką elektryczną ani migomatem nie pospawasz tylko trzeba mieć specjalną spawarkę....
A po trzecie primo to mógłbyś wstawić jakąś fotkę jak wygląda ten uszczerbek??? To wspólnie może moglibyśmy coś wymyślić zamiast wymieniać cylinder...

Edytowane przez torrus dnia 18-08-2009 19:20

Dodane przez wiernyl dnia 18-08-2009 20:27
#6

Coo?? W żeliwie zwykła spawarką nie da sie spawać??? <haha> Przecież sa specjalne elektrody do żeliwa (sam spawałem piecyk żeliwny)
A przegwintować sie napewno da (jeśli zjechał gwint to może wiekszym gwintownikiem wyrobić , a jak urwał to najpierw szlifuje na równo a potem wierci małym wiertłem dziure i gwintuje otwor.

Edytowane przez wiernyl dnia 18-08-2009 20:29

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 18-08-2009 20:55
#7

miałem cylek aluminiowy, urwała sie cała szpilka wydechu i kawałek cyla, wkleiłem szpilkę na stałe klejem do metalu dwu składnikowym, taki szary, wytrzymuje temp do 315*C, jeździłem na tym długo, potem użytkownik Danielo75KLC (LazerEVO) go ode mnie kupił, i bez problemu mu to trzyma więc możesz tak spróbować

Dodane przez neo1706 dnia 25-08-2009 21:20
#8

A czy jest mozliwosc zmiany cylka bez zmiany innych rzeczy . tzn glowica itd?

Dodane przez Baton dnia 25-08-2009 21:33
#9

Jak dorwiesz sam cyl to tak.

Dodane przez neo1706 dnia 25-08-2009 21:35
#10

kupilbym calkiem nowy,

Dodane przez Baton dnia 25-08-2009 21:38
#11

Cylinder możesz kupić do szlifa, sam cylek bez głowicy, kupić tłok, kosztuje coś ok 80zł. i szlif z planowaniem głowicy ~80. Cena 160zł + cena cylka /zależy za ile kupisz/ i masz nówkę silnik;d

300 Post;D

Edytowane przez Baton dnia 25-08-2009 21:38

Dodane przez neo1706 dnia 25-08-2009 21:42
#12

ale chodzi o to ze nie jestem w polsce i takie rzeczy sa wlasnie w ojczyznie roboione bo oszczedza sie na wszystkim.

a tu mam do kupinia za 100 zl nowy cylek ze sklepu, i tu pytanie, jak wyglada docieranie kiedy tlok itd sa stare a tylko cylek nowy? i czy mozna tak zrobic

Dodane przez Jajecko_ dnia 26-08-2009 08:43
#13

tak tez można docierać
docieranie jest po prostu krótsze bo nie trzeba docierać cyla

Dodane przez Baton dnia 26-08-2009 09:43
#14

Możliwe że sprzedają sam cylek ? Kup lepiej komplet jeżeli to jest takie tanie...