Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: znów to samo...problem z cylem polini

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 10:32
#1

po raz 2 mój cylinder polini sport 70cc sie rozje***.Tłok drugi raz został rozwalony taksamo jak i pierścionki.Zaczyna mnie wkurw*** ten motor bo prawdopodobnie znów bede wydać 400zl na głupi tłok z uszczelkami. Cylek mam od stycznia pierwszy raz rozwalił mi się na początku kwietnia lub maja od tamtej pory zrobiłem 1200km (niecałe) i wczoraj został rozjebany. Chciałbym się dowiedzieć od was co to możę byc że się tak pierd*** ten cylinder i od czego??? Za wszelkie ważne dla mnie inf. z góry dzięki!

Dodane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 10:38
#2

a dolewasz oleju do zbiornika paliwa ??

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 11:08
#3

No wlasnie robisz mieszanke i dopiero wlewasz z paliwem czy czysta lejesz? ;o bo wiesz ze nowe cylindry trzeba docierac 1000 km ? i musisz 3 nawet 4 baki na mieszance jezdzic bo jak conajmniej3 czxy 4 nei przejezdzisz to [cenzura] rozwala sie ... jka pomoglem wcisnij pomogl ;)

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 12:22
#4

na poczatku docierania od tego roku nie wiedzialem ale od drugiego docierania @pietras mi powiedzial i było git. czekam na dalsze inf o tym problemie...

Dodane przez dudek115 dnia 03-08-2009 12:27
#5

jakie 1000km, na polini 500 wystarczy, do każdego baku 50 ml dla bardzo dobrego smarowania, i nie przejmuj się tym że będzie dymić

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 12:30
#6

na polini ale na srednim trzeba 1000 lepiej dluzej niz krcej dotrzec ; )

Ale ty kupiles cylinder nwa 70 cc nie docierales i tlok ci walnal i kupiles nowy tlok i na nowym tloku juz docierales ale znow ci walnal ? no nie wiem bo moze po 1 dortraciu sam cyl sie uszkodzil i tlok rozpierdziela ?

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 12:36
#7

powtórze jeszcze raz!!! kupiłemgo w styczniu tego roku docerałem jeżdąć 40km/h do 500 km poźniej już mu troche cisnołem do 60km/h ale dalej jeż\źdzziłem spokojnie i po tym pierwszym docieraniu na któreym zrobiłem też ok.1200km jeb*** docierając go po raz 2 wlewałem olej asz do konca 1000 docierania tyle wlewalem tego oleju że asz nim pluł z wydechu i do wczoraj... jechałem sobie tak z 20km/h znów jebn**. dopchałem tego [cenzura]a do domu przez 15km na piechote ale to już poza tematem... czekam na dalsze inf czego sie psuje ten cylinder!!!

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 12:39
#8

Jeszce raz za pierwszym razem jak docierales robiles mieszanke ? czyli 50 ml oleju na 5 l paliwa? . i tak 3 baki ? I jak ci walnal to kupywales nowy cylek czy tylko tlok ?

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 12:43
#9

za pierwszym razem nie wlewalemoleju bo nie wiedzialem a za drugim razem juz wlewalem te 50ml a za pierwszym razem jak mi walnol to kupilem sam tlok i teraz nie wiem co kupic czy tlok z innymi [cenzura]ami czy same uszczelki na stary cylek Chaikmo czy jak to sie zwie.

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 12:43
#10

aha i jeszcze jedno zatarl ci sie jak juz przestales robic mieszanke ? . jak tak to ile ma przejechanetwoja katana ? bo ja bym sprawdzil czy nie masz zapchanego baku wezyka dozownika od oleju bo mozliwe ze wlales czysta bez mieszanki olej nie dochodzil smarowania nie byl i sie zatarl ; /

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 12:44
#11

aha no to mozliwe ale nie znam sie ze w cylindrze cos sie stalo i ze tlok rozpierdziela ale niewie czy to jest mozliwe jak ci sie rozwalil za 2 razem bo za 1 to sie nie dziwie jak miesznaki nie wlewales ale jak 2 raz ci sie rozdupczyl to jak juz wlales czysta czy dalej na mieszance jechales ? podaj przbeieg twojej katany ; d

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 12:45
#12

to nie mozliwe bo jak zawsze jeździłem to wydech tryskał olejem a jak tryska to jest b.dobre smarowanie

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 12:46
#13

no bo tryskal bo mieszanke robiles ; p jak ci sie pospul wczoraj tak ? to jechales na jakiej benzynie ? czystej czy mieszance ?

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 12:48
#14

czysta 95 z orlenu ale czy jezdzilem na mieszance czy bez tyo i tak tryskał olejem ;/

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 12:50
#15

raczje ni tryskal bo jak tlumik byl brudny to sam sie nie umyje ; d a osady zostaly na baku i sie mozna powiedziec troche oleju wpadalo ale nie duzo to czyli jak ci sie zatarl to jechales na czystej ? to 1 raz przestales lac mieszanke wlales czysta i ci sie zatarl tak ?

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 12:54
#16

raz lem mieszanke a raz nie! a mozliwe ze to moglo byc przez wal tyle problemu lub przez nlokady ja mam tylko na przelozeniach terazkolega mi powiedzial że jak bym napier**** do konca manetki to blokada hamuje a tllok sie rozpier****!?

Dodane przez Kupiec dnia 03-08-2009 12:55
#17

Kto ci składał ten silnik po zrobieniu tego 1 szlifa?.Sprawdzałeś przy wymianie cyla łożyska igiełkowe korbowodu? Może ci pękły pierścienie bo ktoś źle je założył.Myśle ze przyczyną jest źle złozony cylek po szlifie też tak miałem tylko mi jeden pierścień wypadł i o dziwo jeździłem na 1 a drugi gdzieś tam latał po silniku:O poprostu był źle naciągniety na cylek i zapiety na zamku

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 12:56
#18

a no mozliwe . Jakbys sprawdzil dozownik i wezyki bak czy nie jest zapchany jak nie to bys mial 1 rzecz z glowy co mogl byc powodem . ale wlasnie pierw trzeba rozlokowac przelozenia zeb ywstawiac sportowy cylinder w dodatku 70 cc mogles mowic ze miales zablokowane przelozenia ; d

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 12:58
#19

ok sprawdze ale nie wiem jak zdjąć te blokady z przelozen ;/

Dodane przez Kupiec dnia 03-08-2009 12:59
#20

ja mam 70cc i blokady na przełożeniach i zrobiłem już 4tyś km i lata jak latała..

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 13:01
#21

dobra dobra to już po za tematem ja potzrebuje ważnych inf.!!!

Dodane przez KubaSt dnia 03-08-2009 13:02
#22

no tak bo przelozenia blokuja tam do ilus nie wiem ile bo jak sie zalozy tlumik to wiecej lata niz 60 xd oczywiscie sportowy tlumik n to moze byc to ze dozownik zapchany i ten wezyk powiedz ile ma przejechana twoja katana ; d

Dodane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 13:07
#23

Zobacz jak wyglada filterek oleju, u mnie byl bardzo brudny i nie dostawal tyle oleju ile powinien. kto Ci takie bajki opowiada, ze na zablokowanych przelozeniach nie mozna jezdzic, ja jezdzilem z cylkiem 70cc na zablokowanych i nie bylo zadnego problemu, ktos mogl popelnic jakis blad przy skladaniu, albo zle byl szlif zrobiony i tyle.

Edytowane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 13:11

Dodane przez Kupiec dnia 03-08-2009 13:09
#24

dokładnie zapewne ktoś źle założył pierścienie

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 13:37
#25

szlifa nie robiłem a pierścienie na 100% były dobrze założone! i po raz kolejny wam mówie że to na pewno nie dlatego że nie dostawał oleju do cylka!!! bo wlewałem mieszanke do baku!!! czekam na dalsze informacje na temat mojego problemu!!!

Dodane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 13:39
#26

no to Ci pisze, zobacz jak wyglada filterek oleju, i do 70cc trzeba dolewac oleju do paliwa, to logiczne, jest to bardziej wysilany cylinder, o wiekszej pojemnosci, a dozownik jest przystosowany do serii.

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 13:52
#27

spróbuje dzisiaj zobaćżyć i przyczyścić ten filter oleju,weżyki, itp. narazie dzięki ale jbc to piszccie jak macie jakieś pomysły ;)
Ps mogę jeszcze dodać że trudno się go regulowało a jak wyregulowało go to po kilku dzniach tracił te obroty i chdził tylko wtedy gdy przekręcałem manetke (trzymałem go na obrotach) mam gaźnik arreche 17,5.

Edytowane przez suzun dnia 03-08-2009 13:55

Dodane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 14:11
#28

To mogł byc zle wyregulowany gaznik, moze nie dokreciles dobrze linki. Jak zobaczysz co jest z tym filterkiem to napisz , postaramy sie jakos pomoc, co dalej.

Edytowane przez ptysiex dnia 03-08-2009 14:39

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-08-2009 15:08
#29

pierwszy raz się zatarł bo oleju nie miał tyle co powinien. a w cylkach żeliwnych, przy zmianie tłoka robi się szlif, prawdopodobnie po uszkodzeniu starego tłoka cylek się porysował, i nowy tłok zniszczył się przez to. teraz musisz zrobić szlif, najlepiej polerkę cylindra i wstawić nowy tłok. ps. suzukikatana2001 - nie ma znaczenia pojemność, do dwusówa leje się tyle samo oleju, ja do swojej hondy 500cc w dwusówie leje tyle samo oleju co do katany 70cc...

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 16:27
#30

chłopaki mam nowe inf. filterek był czysty jak i inne przewody paliwowe i kranik tez był czysty. ja już nie mam sił do tego skutera co chwile [cenzura] musze coś w nim wymieniać przez ten skuter to niedługo zostane bankrutem!!! Do @Krzychu_tk2 pierwszy raz co mi sie uszkodził cylek nie było żadnych rys ani uszkodzeń na nim tak samo jak na głowicy i teraz też bez żadnych uszkodzeń na cylku!Chłopaki POMOCY!!!

Edytowane przez suzun dnia 03-08-2009 16:28

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-08-2009 17:47
#31

wadliwe tłoki?

Dodane przez Kupiec dnia 03-08-2009 17:54
#32

Ejj panowie a to prawda jest ze do 70 trzeba jeszcze ten olej lac do paliwa?

Dodane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 18:09
#33

ale sprawdzales na pewno filterek od oleju ? bo cos mi sie wydaje ze pomyliłes go z filterkiem paliwa. do 70 cc powinno sie dolewac oleju do bezyny, poniewaz potrzebuje on wiecej oleju niz zwykla 50.

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-08-2009 18:22
#34

K.urwa mać ludzie 70cc potrzebuje tyle samo oleju co 50cc!!! ja do hondy 500cc leje tyle samo oleju co do 50!

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 18:37
#35

Do @suzukikatana2001 na pewno sprawdzałem i się nie pomyliłem!!! czekam na dalsze inf na temat problemu

Dodane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 19:21
#36

Krzychu_tk2 ja mowie o procesie docierania !!! a nigdy nie zaszkodzi jak cylek ma wiecj oleju! i nie gadaj glupote ze 70 potrzebuje tyle co 50. takie bajki to dzieciom.

Dodane przez suzun dnia 03-08-2009 20:40
#37

macie jeszcze jakieś pomysły?

Dodane przez suzukikatana2001 dnia 03-08-2009 20:43
#38

czlowieku jak Ty nie masz zielonego pojecia o skuterach to lepiej oddaj go do jakiegos warsztatu, albo znajomego co ma troche pojecia, bo znowu cylek Ci walnie!

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-08-2009 21:09
#39

Suzukikatana2001 ty s.ku.r.wiały pacanie! każdy dwusów potrzebuje tyle samo oleju, czy 1cc czy ku.rwa 2453634cc!!!!! i sie nie kłuć idioto, to znaczy że do 500cc mam lać 40 litrów oleju na 10 litrów benzyny?

Dodane przez ptysiex dnia 03-08-2009 21:13
#40

Dobra sklejcie piz.. ZAMYKAM