Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Prosze o pomoc

Dodane przez jarecki dnia 03-06-2007 15:51
#1

Witam od jakiegos czasu mam problem z moja katana , a dokladnie z silnikiem. Jak zapalam silnik po calej nocy rano to strasznie kopci na niebiesko i nie chce sie wkrecac na obroty , tak jak by nie przepalal paliwa, jedzie ale szarpie jak by swieca byla do wymiany i cos go zalewalo. Wymienilem swiece ale to nic nie pomoglo, ale to mocno kopci az do momentu az to przepali i wtdy jest ok , przestaje kopcic zupelnie i przyspiesza super. prosze o pomoc bo to jest uciazliwe i zauwazylem ze coraz dluzszy jest okres po zapaleniu jak kopci.Wczesniej tylko tak sie dzialo jak stalo dlugo czasu a teraz nawet jak postoi 2-3 godziny to tez sie zaczyna tak robic. olej tez wymienilem na najlepszy ale to nic nie daje. Nie wiem czy to moze miec cos wspolnego ale jakis czas temu krociec wypolerowalem na gladko, a i jeszcze jedno ostatnio zauwazylem ze jak sie wolno jedzie i ujmie sie mu gazu to brzecza pierscienie, jak sie doda to jest ok. Moja Suzuki katana jest z 2004 roku, ma cylinder polini sport 70 i tlumik sportowy tez polini . Prosze o porady co to moze byc.

Dodane przez katana98 dnia 03-06-2007 16:16
#2

ja mam taksamo. Ale ja mam tak od zawsze poprosty jest zimna katana i kopci i niechce sie wkreci na obroty a jak sie kagrzeje to jes wszystko ok. A co do pierscieni to jak zaczynaja przeczes to lepiej je wymien! tez mam cylinder polini sport i juz raz wymienialem pierscienie i teraz znow mi brzecza i znow musze je wymienic (z tego co zaobserwowalem to co 1000km czeba wymieniac pierscienie). A to nie ma sensu i kupuje inny cylinder.

Dodane przez BarteK dnia 04-06-2007 15:18
#3

kopci bo silnik jest zimny i wienksze smarowanie jest co do tego... moze ci sie pompa olejowa przycinac jak cieply jest i dalej jest to samo.... a co do pierscieni to polini ma nieudane cylindry :( Malossi MHR jest dosyc dobry z czego co wiem i latwo dostac czensci zamienne (pierscienie uszczelki tloki itp)

Dodane przez hefaistos dnia 04-06-2007 16:23
#4

sprawdź ssanie. maiałem tak w aprili rx że gdy się nie wyłączyło do ońsa bo źle była podgięta blaszta i szarbał , nie wkręcał na obroty i myślałęm że świca ma mostek. a to wszystko ssanie.:bigeek:

Dodane przez Fazi dnia 04-06-2007 16:54
#5

koledzy , czy nie macie czasem seryjnych lub starych wydechów ? no własnie...jak ma sie taki stary zasyfiony olejem i drobinami zelastwa tłumik to jak jest zimny to kopci inie ma siły motor , dopiero jak sie nagrzeje to jest ok. ja mam tak samo, mojego wydechu to unieśc nie idzie taki cięzki od syfu

Dodane przez BarteK dnia 04-06-2007 18:40
#6

a to o tym tez slyszalem.... :) ja mam inna faze ja nie mam ssania wogle (nie dziala) i jak uda mi sie go zimnego odpalic po paru prubach to spoko jak juz sie rozchodzi i jak ruszam z podwurka to w takie obroty wchodzi az na kulko wypierdala a potem ten zmul do 50 i znuw nitro... a jak juz jest cieply to od 0-50 13sec a potem to ohohoho xD co moze byc tego przyczyna ?

Dodane przez jarecki dnia 05-06-2007 11:02
#7

Tlumik mam napewno nie zasyfiony b o mam sportowy Polini i jeszcze mam wyjete troche maty gluszacej ze srodka zeby lepiej chodzil, jak sie rozgrzeje to jest wszystko wporzadku, nie kopci i pali na dotyk z rozrusznika, ssanie mam automatyczne, wiem napewno ze wczesniej tak nie bylo zrobilo sie w sumie jak rozbieralem i czyscilem gaznik i wtedy tez krociec polerowalem w srodku i potem w sumie sie zaczely takie szopki. A jak sprawdzic te ssanie czy jest ok.

Dodane przez hefaistos dnia 05-06-2007 20:45
#8

wyjmij je i podłaćz bezppośrednio do aku. po 10-15 minutahc powinno się maxymalnie wysunąc na jakieś 1,5 cm . w rxe to jest taka balaszka która opada i odna do końca nie opadała wiec w tym ssanie które znam w skuterach to moze nie to. króciec polerowałeś. a nie przydała by się czasem porządna regulacja?? najlpeij u mechanika?

Dodane przez jarecki dnia 09-06-2007 21:02
#9

a czy moze sie popsuc dozownik, bo ja juz wymiekam, dzisjaj jak zapalilem po dwoch dniach nie jezdzenia to nie bylo widac swiata, wszystko w dymie niebieskim, ale nie do opisania dopiero po ok 1 km przestal tak mocno kopcic , ale i tak kopcil.PO ok 20 minutach jezdzenia nie bylo nawet dymku z tlumika, a jak zapalilem to az olej kapal z kolanka gdzie laczy sie z cylindrem. Napewno cos jest nie tak tylko co.Prosze o pomoc bo az wstyd ja zapalac jak jest zimna.Mocy napewno nie stracila bo chodzi bardzo dobrze az jestem pod wrazeniem