Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Zestaw tłumik-wario dla Katany AY 50

Dodane przez MaciekKatana dnia 19-07-2009 03:07
#1

Cze
Przeczytałem pół forum ale przed zakupem chciałbym się upewnić na 100 % czy ten zestaw jest dobry :
-tłumik Leovince (TT czy ZX ?)
-wariator Hebo Next G (i tu jakie rolki potem włożyć ?)

Ogólnie mam do wydania 800 - 900 zł
co ewentualnie jeszcze poleciacie kupić ?
Ile zyskam po zainstalowaniu tych części ?

Pozdro

@edit - a , i o co chodzi z jakimiś sprężynami 22% itd ?

Edytowane przez MaciekKatana dnia 19-07-2009 03:17

Dodane przez Headhunterz dnia 19-07-2009 04:20
#2

wydech ja bym kupił używany, to samo wario, oczywiście bym wziął ZX'a lub coś mocniejszego nawet, wario Hebo NG będzie dobre, a rolki próbuj coś koło 4G, sprężyny służą do regulacji przeniesienia napędu, im twardsza tym z wyższych obrotów startuje (potrzebne do mocniejszych wydechów oraz części z z półki Sport/Racing itd.) to samo się ma do sprężynek sprzęgła.
Co do rolek to warto zainwestować w zestawy. w komplecie z nowym wariem Hebo masz rolki testowe i po ustawieniu napędu zaleca się ich wymianę na twarde (polecam Narraku gdyż są one teflonowe i ścierają się wolniej niż polini). Zestawy rolek testowych pomagają również ustawić skuter ale jak napisałem po zestrojeniu napędu trzeba wymienić na normalne. Żeby uniknąć zbędnych pytań dlaczego to mówię: Rolki testowe szybciej się ścierają.

Dodane przez MaciekKatana dnia 19-07-2009 04:46
#3

A ile z tym zestawem bym uciągnął v-maxa ?
I czy do warka by trzeba było dokupić pasek kevlarowy ?

Dodane przez wiernyl dnia 19-07-2009 09:47
#4

+\- 20km\h-30kkm\h Kevlar jest niekonieczny. Jak bedziesz zmawial wario dokup rolki3,9g bo te w zestawie są troszke za cieżkie (koperty rolek waża 4,9g

Edytowane przez wiernyl dnia 19-07-2009 09:48

Dodane przez Baton dnia 19-07-2009 09:49
#5

Pasek kevlarowy za twardy będzie. Jak masz kasę to możesz kupić Polini Race. V maxa nie da się tak powiedzieć. Jeszcze jedno pytanie. Czy masz blokady na przełożeniach?

Dodane przez mlodysiuz dnia 19-07-2009 10:43
#6

HH, a Gdzie można kupić te Rolki co je polecasz?? Narraku...

Dodane przez MaciekKatana dnia 19-07-2009 15:05
#7

Skuter to mam full serie z odciętym zawirowywaczem , odblokowanym warkiem .
Przełożenie choć jedno mam zamiar wymienić w przyszłości .

Dodane przez Vieczor dnia 19-07-2009 15:08
#8

to przełożenia od SR-ki wystarczą.

Dodane przez MaciekKatana dnia 19-07-2009 16:27
#9

http://skutercent...ts_id=2166
coś takiego ?
i co to za różnica czy to jest 16/47 , 16/49 itp ?

@edit A , i jeszcze jedno pytanie - słyszałem że nawet w oryginalnym wydechu są blokady , jak je zdjąć ?

Edytowane przez MaciekKatana dnia 19-07-2009 16:29

Dodane przez Baton dnia 19-07-2009 16:41
#10

To jest ilość zębów... Zależy jaki wydech najczęściej jest to zwężka przy wylocie z cylindra i blokada w silencerze.

Dodane przez MaciekKatana dnia 19-07-2009 16:45
#11

Tą zwężkę to się rozwierca ? a w silencerze jak zdjąć ?

Dodane przez Jajecko_ dnia 19-07-2009 17:53
#12

zwężkę sie wywala.
wyciszacz trzeba rozkręcić i taka blaszkę wymontować

Dodane przez MaciekKatana dnia 22-07-2009 01:01
#13

Czemu jeśli zamontowałem wydech Leovince ZX i wywaliłem zwężkę mój v-max zwiększył sie tylko o 5km/h ? przyspieszenie wzrosło nieznacznie ... czy kupno warka coś mi pomoże ? Przełożenia od srki to seryjne ?

@ a i jeszcze = dostałem w zestawie rolki 4g i bodajże 5,2 ale nie mogę odkręcić tej śrubki od pokrywy warka , jak ją odkręcić w domowym warsztacie ?

Edytowane przez MaciekKatana dnia 22-07-2009 01:02

Dodane przez Daniez dnia 22-07-2009 10:02
#14

No to lepiej zmień rolki bo jak ja miałem serie z rolkami 6g i z seri wydechu zmieniłem na polini to dało mi tylko z 70 na 75km/h A włożyłem 4g i od razu poleciał na miękkim 83km/h...od razu banan na mordzie się pojawił:)
Nie bądź zawiedziony... jak zmienisz rolki to wspomnisz tego posta... A jak nie możesz odkręcić śruby od waria to weś klucz duży płaski i włóż między karter a zębatkę rozrusznika i 17 odkręcasz...a jak ci się nie uda to jedz do jakiegoś wulkanizatora tam gdzie opony zmieniają) uśmiechnij się ładnie odkręcą ci wymienisz sobie zakręcą i jazda ;)

Edytowane przez Daniez dnia 22-07-2009 10:03

Dodane przez MaciekKatana dnia 22-07-2009 18:10
#15

Daniez dziś jeszcze może pojadę do wulkanizacji bo nie wiem gdzie powsadzać te klucze ^^ i powiem co i jak ;P

Dodane przez MaciekKatana dnia 08-08-2009 15:09
#16

Po przyjeździe z wakacji włożyłem rolki 4g do serii wariatora ale coś jakby zaczęło mi dzwonić w okolicach wariatora - co to może być ?
Osiągi wogóle się nie poprawiły , dalej mam muła do 10 km/h .
Co teraz z tym zrobić ? :)

Dodane przez Jajecko_ dnia 08-08-2009 15:24
#17

wsadz twardsze sręzynki sprzęgał i moze twardszy docisk

Dodane przez dudek115 dnia 08-08-2009 15:31
#18

a chcesz jechać jeszcze więcej za bradzo małą kase? mam do sprzedania przełożenie wtórne od Moviestara, będziesz o wiele szybciej leciał, GG 2914563, tanioo

Dodane przez MaciekKatana dnia 08-08-2009 16:01
#19

dudek , nie dzięki na razie nie zmieniam .
a czy te sprężynki to napewno pomogą ? b otak nie chcę kupić wszystkiego a potem nie mieć rezultatu :P
Jajecko_ , z Skc jesteś ? nie widziałem takiej Katany na mieście ^^

Dodane przez Jajecko_ dnia 08-08-2009 16:22
#20

e a co nie widac :P a co nie widać ze sk-ce ??(nie widziałeś bo mało jezdze ;)) a co ty tez z sk-ce ?? daj gg ;) albo pisz na moje

Edytowane przez Jajecko_ dnia 08-08-2009 16:25