Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tylko 70 km/h ??
Dodane przez bomba25 dnia 12-07-2009 22:56
#1
Moja katany na według mnie dobrymm setupie:
-cylek Polini Sport 70
-wydech seria
-gazior Arreche 17,5mm
-wario Poini Speed Control
-sprzęgło Malossi Fly
-Torsion Controller Malossi
-Sprężyna MK + 22%
-Zawór Polini Evo
-Króciec d=19mm
-Przełożenia pierwotne Top Racing 16/49
-Wtórne odblokowane z Apki SR DiTech
-Filtr MK
-Pasek Athena
Leci tylko 70 km/h?? I powiedzcie mi co jest z tym nie tak? Są nowe łożyska i uszczelniacze na wale. Gaźnik regulowałem na 4 dyszach. I ustawiłem go tak ze idealnie pyrka na wolnych obrotach oraz idealnie sie wkreca do maxa. Z napędem też kombinowałem: rolki od 3-7g 3 różne sprężyny i 2 komplety sprężynek. SPrawdzałem również na dwóch sprzęgłach... Nic cały czas jest tylko 70 :/ Fakt do 70 idzie momentalnie ale przy 70 ma juz max obroty. Na przełożeniach wychodzi 11/1 czyli wynik dobry! Na sport wydechu jest to samo. Czy to moze być wina przełożeń?
Dodane przez Jajecko_ dnia 12-07-2009 23:06
#2
najgorsza sprawa z tym seryjnym wydechem on pewnie zamula ci ten cały zestaw:(. Spróbuj go jakoś rozblokować lub kup inny
Dodane przez Vieczor dnia 12-07-2009 23:14
#3
Jajecko_ czytanie ze zrozumieniem :D napisał że przy sportowym wydechu to samo :D
Dodane przez bomba25 dnia 12-07-2009 23:15
#4
Na ZXie kręcił się tak samo... Na cylku są nowe pierścionki...
Dodane przez Daniez dnia 12-07-2009 23:16
#5
JAk na sport wydechu to samo???
Wydech serie wrzuć do rowu a kup sobie do tego set'a coś pokroju yasuniego czy lasera i nie poznasz katany jak ci wystrzeli:D
To nie da rady tak że max 70 na tych częściach..przłożenia dobre sam powiedziałeś...
Dodane przez Jajecko_ dnia 12-07-2009 23:20
#6
a jak załozyłes ten wydech to regulowałeś gazior ??
MI na (najbardziej) zablokowanych przełożeniach na samym wydechu idzie 70
na rolkach 4g 67km/h
Edytowane przez Jajecko_ dnia 12-07-2009 23:21
Dodane przez bomba25 dnia 12-07-2009 23:21
#7
Normalnie mialem ZXa ale go sprzedałem bo strasznie pierdział i skuter tez smigał 70km/h tyle ze ciut ladniej na obroty wchodzil. Pozatym on moment sie na obroty wkręca. a czy jest możliwe że przełożenia Top Racing i wtórna odblokowana seria sie gryzą i to da tego tak sie dzieje? Bo nic mi innego do glowy nie przychodzi. I to wlasnie 70 km/h i ani km wiecej nawet z górki stromej!
EDIT: Tak regulowałem, napęd też!
Edytowane przez Daniez dnia 12-07-2009 23:27
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 13-07-2009 00:00
#8
cos masz chyba z wariem, nie podciaga paska do góry. coś jak by miał tulejke blokującą, albo coś z okolicach talerzy sprzęgła które się nie rozchodzą... zdejmij kape waria, daj gaz na full na nóżkach i powiedz mi czy ci pasek na max wysokość waria podchodzi
Dodane przez OloK dnia 13-07-2009 00:09
#9
Ty i tak sie ciesz że 70km/h lartasz bo motorowery 45 mogą B). Raczej nie ma takiej opcji żeby przekładnie się gryzły bo by zgrzytały Ci w środku. Ale coś tu jest nie tak ja mam 15 i 1/2 obrota dzwonu i leci mi te 80km/h a ty masz 11 i 70 hmmmm.... na prawdę ciężki przypadek...
Dodane przez Daniez dnia 13-07-2009 08:26
#10
70 co to jest...wpakował tyle kasy to ci powinien lecieć 100 śmiało z wielkim butem...
...a pasek jak?? stary..nowy?? ile ma szerokości??? Może po prostu pasek wchodzi do połowy na przeciw talerza waria i dla tego tak mało
Dodane przez wiernyl dnia 13-07-2009 09:28
#11
Weź zmierz pasek (jaką ma grubość) Przełożenia są ok, typowa przekładnia do podniesienia v-max'u.
A gdy miałeś tego ZX to regulowałeś go rolkami czy nie?
Dodane przez bomba25 dnia 13-07-2009 10:11
#12
Więc tak :
-Pasek nowiutki Atheny wzmacniany wkreca się praktycznie do konca wariatora. Sprawdzałem na dwóch kompletach talerzy.
-ZXa regulowałem rolkami!
Dodane przez LMatador dnia 13-07-2009 14:39
#13
Weź lasera najlepszy do 50 ale do 70 też podobno dobry albo yasuni jakiego
Dodane przez Daniez dnia 13-07-2009 16:23
#14
No to ale jak na ZX-ie leciał tyle samo co na seri no to coś nie tak...a po co ma kupować wydech który mu nic nie da?? Weź/pożycz od kogoś jakiś wydech lepszy od LV i zobacz bo to nie bardzo widzę coś z tą kataną...jakaś oporna wersja;D
Dodane przez wiernyl dnia 13-07-2009 17:42
#15
A sprawdź czy ten nowy pasek ma tą samą długość co stary.
I czy koło kręci sie normalnie czy ma jakieś opory?
Edytowane przez wiernyl dnia 13-07-2009 17:47
Dodane przez bomba25 dnia 13-07-2009 21:48
#16
Pasek ma tą samą długość co stary! Wydechu niemam od kogo skołować. Sądzicie że z braku wydechu by się tak blokował? Bo mnie się wydaje ze jeżeli skuter idealnie przyśpiesza i wkreca sie na obroty łądnie to wsio jest ok? Tym bardziej z górki. Pod górke lece 70 i z górki lece 70 i zajebiscie stromej gorki lece 70 cos tu jest nie tak :/
Edytowane przez bomba25 dnia 13-07-2009 21:54
Dodane przez Daniez dnia 13-07-2009 22:07
#17
No to te 70km/h jest jak się ma seryjne blokowane przełożenia bo na seri 70 i koniec więcej nie polecisz...no ale jak zmieniałeś to wiesz
Szczerze to nie wiem co może być nie tak:@ kompresja jest ok bo jak mówisz ze ładnie się wkręca i przyśpiesza
Dodane przez bomba25 dnia 13-07-2009 22:14
#18
A może jednak sprawdzić te przełożenia? Założyłbym pierwotna blokowana i wtórną odblokowana?
Dodane przez wiernyl dnia 13-07-2009 22:36
#19
spróbuj, dużo roboty z tym nie ma, tylko że jak wcześniej pisałem to przekładnie masz dostosowaną do większego v-max'u wiec nie wiem.
Dodane przez Damian99PL dnia 14-07-2009 11:19
#20
ja na servi cisne 77km/h :)