Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: W ogóle nie przyspiesza... Slaby, wolny

Dodane przez pontoniarz dnia 25-05-2007 16:34
#1

Moj skuter w ogole jakby nie przyspiesza... V-max w najlepszym przypadku 40km/h - poprostu musze jak najwolniej odkrecac manetke w innym wypadku odrazu gasnie...
POMOCY!!!

Dodane przez EVOVIII dnia 25-05-2007 16:59
#2

Prawdopodobnie za dużo powietrza lub paliwa dostaje, wyreguluj gaźnik.

Dodane przez bartex dnia 25-05-2007 17:07
#3

regulacja gaźnika sie kłania

Dodane przez katana98 dnia 25-05-2007 19:22
#4

dokladnie grgulacja gazniko powinna pomuc

Dodane przez Bambus dnia 25-05-2007 21:33
#5

tak moze to byc powodem rozregulowanego gaznika.a kiedy zaczelo sie tak dziac ? moze masz filtr powietrza brudny. wymieniales cos ?

Dodane przez CzopAss dnia 26-05-2007 10:59
#6

Najpierw przeczyść filtr powietrza i gaźnik, a dopiero potem wyreguluj gaźniczek.

Dodane przez pontoniarz dnia 26-05-2007 22:49
#7

Regulacja nic nie pomagała... aż pomyślałem sobie - w katanie jest przecież automatyczne ssanie - okazało sie że przepustnica ssania blokowała sie w górnym położeniu i poprostu skuter był ciągle na ssaniu - dostawał znacznie zadużo benzyny i sie dławił :D

Dodane przez KATANA2000 dnia 27-05-2007 09:03
#8

ja tak mialem jak zaduża dysze dalem do gaznika

Dodane przez BarteK dnia 27-05-2007 10:41
#9

ja zalozylem dysze 65 i ze stozkiem i bez sie dlawil przy ruszaniu i tylko 45 jechal :(

Dodane przez KATANA2000 dnia 29-05-2007 15:39
#10

JAK JAK DALEM 90 TO MI SIE DUSIL JAK DOKONCA ODRAZU GAZ MU KRECILEM ALE JAK BARDZO POWOLI PRZEKRECALEM MANETKE TO RUSZAL SLABO ALE POTEM MIAL KOPA TO PEWNIE DLATEGO ZE NIEBYL W STANIE PRZEPALIC TAKIEJ ILOSCI PALIWA ODRAZU JUZ NA STRCIE

Dodane przez BarteK dnia 29-05-2007 15:58
#11

nom.... albo zaduzo paliwa dostawal w poruwnaniu do powietrza...

Dodane przez CzopAss dnia 02-06-2007 22:50
#12

Ej ale sam cyba nie wyreguluje gźnika bo pewnie nie ma sprzętu no bo skąd ma wiedzieć ile ma bć paliwa, a ile ma teraz? i ile i jak śrubke przekręcić. Do mechanika to jedyne wyjście. No chyba, że masz urządzenie jakieś do pomiaru chyba ile masz mieszanki, a jak źle wyregulujesz to Ci się silnik zatrze. pzdr:|

Dodane przez BarteK dnia 03-06-2007 13:35
#13

jak zalozysz dysze wienksza to musisz dawke powietrza zwienkszyc a paliwa zmniejszyc... proste krencisz srubka i jak odpowiednio ci chodzi skuter to na tym jezdzisz