Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: zła kompresja? świeca, cylinder, rolki, wydech - same problemy xD
Dodane przez zienter dnia 24-05-2007 20:36
#1
a więc tak. Ojciec coś pogrzebał w mojej Katanie, i stwierdził że może skuter jest słaby przez zbyt niską kompresje. co może być powodem złej kompresji? Ojciec mówił o cylindrze, że na pewno trzeba pierścienie wymienić, ale może znacie się lepiej? Druga sprawa - kontrola świecy - była cała zasyfiona. Co jest tego powodem? Kolejna sprawa, ta która mnie chyba najbardziej zastanawia. Kupiłem Katanę używaną i nawet nie wiedziałem zbytnio co w niej było zmieniane. No i teraz gdy przy niej robie, zobaczyłem że mam cylinder z polini. Może wyjde na głupka, ale wydaje mi się że seryjnie w Katanach nie ma cylindrów polini. Mam rację? No i jeśli tak to skąd się moge dowiedzieć jaki jest ten cylinder? Kontakt z poprzednim właścicielem całkowicie odpada... Następna sprawa to ściągnąłem wario no i wiadomo- rolki kwadratowe. Pewnie już dużo jest takich pytań i odpowiedzi, ale jakie rolki kupić? postawiłbym na lepsze przyśpieszenie. wario mam seryjne. I jeszcze pytanie jaki wydech polecacie? Ale dobrze by było jak najtańszy xD z Góry wielkie dzięki za odp. Troche tych pytań mam. Ale ze mnie to taki laik jest ;p
Dodane przez katana98 dnia 24-05-2007 21:14
#2
twoj ojciec ma racje czeba wymienic pierscienie albo cylinder jezeli ma juz tak zawny prog. Co do swiecy to wina tego moze byc zle przepalanie swiecy wymien ja pojezdzij troche i zobacz potem jaka jest :). Nigdzie niema seryjnego cylindra polini :). Rolki kup z 5g a wydech jak z gurnej pulki to najlepiej Yasuni R albo Tecnigas Next R :)
Dodane przez Bambus dnia 24-05-2007 21:58
#3
tak jak kolega katana98 napisal tlumik jak chesz tani to tecnigas Next r nawet dobry tlumiczek jak za swoja cene nowy 400 zl niecale w chromie 450 chyba a jak wyzsza to yasuni z lub y. a ile Ci katana idzie ? wario masz seryjne jak tak to rolki 17x12 jak Ci nie zalezy na v-maxie to 4,5 g a jak na v-maxie to 5-5,5 g. co do swiecy to moze ze dlugo juz nie byla czyszczona ? a do kompresji to ojciec moze miec racje
Dodane przez zienter dnia 26-05-2007 20:09
#4
no właśnie cały czas szukam przyczyn tego że tak mi osłabł. Miałem wcześniej filtr stożkowy v-max był 70 i nic sie takiego złego nie działo tylko gasł na niskich obrotach no i nie palił z rozrusznika. Po wymianie na zwykły filtr powietrza osłabł do v-max 60 [wymieniałem bo myślałem że pomoże w tym gaśnięciu na niskich]. Teraz normalnie mi jedzie do 40, a potem często nie chce się dalej rozpędzić, dopiero z górki pojedzie do 60km. osłabł poprostu, coś sie z nim dzieje...
ej, jak myślicie w jaki sposób się moge dowiedzieć jaki mam ten cylinder?
Dodane przez Fazi dnia 26-05-2007 20:32
#5
Kurza melodia... Jak masz sładą kompresję to skuter nie ciągnie , dziczeje z obrotami no i zasyfia świecę. Czasem i wymiana pierścieni pomaga , ale jak każdemu z tych co robią remont doradzam 70ccm :) Jak sie dowiedzieć jaki masz? proste , musisz go zdiąc i powinno gdzieś tam pisac , a jezeli chodzi o tłok to jak go zdemontujesz to musisz go sówmiarką objechać i wyliczyc i porównać jego wymiary z tłokiem 50 a 70... :bigrazz:
Dodane przez Bambus dnia 26-05-2007 21:32
#6
no to zaloz filtr stozkowy powietrza a gasl ci bo miales zle uregulowany gaznik do stozkowego
Dodane przez zienter dnia 27-05-2007 16:37
#7
a skąd sie dowiedzieć jakie są wymiary 50 i 70cm cylindrów? żeby można było porównać?
Dodane przez Bambus dnia 27-05-2007 18:20
#8
o co chodzi ? bo nie rozumiem czego wymiary ? do czego Ci te wymiary potrzebne ?
Dodane przez katana98 dnia 27-05-2007 19:44
#9
zienter sie poprostu pyta jak mozna sprawdzic pojemnosc cylindra 50cc czy 70cc. rozbiez i zobacz na oko :)
Dodane przez Bambus dnia 27-05-2007 22:39
#10
aha :D nie zczailem sorki ;) no nie wiem bo ja prawie mialem to samo ;)
Dodane przez katana98 dnia 27-05-2007 23:29
#11
no to wystarczy zdjac cylinder wziasc sow miarke i zmiezyc :P