Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Ukęcony wałke z przełożeń
Dodane przez sobiur1 dnia 07-06-2009 20:47
#1
Dziś jak jechałem 100km/h skuter przestał jechać myślałem że to pękł pasek ale w domu rozkręciłem i dzwon sam spadł i wałek od przełożenia malossi był ukręcony na końcu frezów;/ Co może być przyczyną?
Dodane przez sssss80 dnia 07-06-2009 21:43
#2
Słabo dokręcony dzwon. Jak się odkręcił to zjechał końcówkę frezów.
Dodane przez ptysiex dnia 07-06-2009 21:54
#3
To masz lipe bo szlak chyba trafil przelozonka malossi
Dodane przez sobiur1 dnia 07-06-2009 22:02
#4
frezy są całe tylko urwał się kawałek wałka
Dodane przez sssss80 dnia 07-06-2009 22:28
#5
Jak ci się przed frezami( od stroty przekładni) urwał to pewnie nic z tym nie zrobisz bo nawet jak byś to pospawał to będą duże wibracje. Ale jak z drugiej strony to spróbuj pospawać.
Dodane przez Pietras dnia 07-06-2009 22:30
#6
profesionalny spawacz weznie 30 zł i ideealnie równo pospawa .
Dodane przez sobiur1 dnia 07-06-2009 22:43
#7
ale to się urwało przed frezami od strony przekładni ;/
Powiedzcie czemu tak się stało?
Dodane przez sssss80 dnia 07-06-2009 22:48
#8
żle dokręciłeś nakrętkę lekko się odkręciła dzwon złapał dzikich wibracji i się ułamał kawałek wałka.
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 07-06-2009 22:58
#9
tak jak mówi sssss80, albo po prostu wada fabryczna... kumplowi w aeroxie po odpaleniu na nowym wale urwało korbowód a jeszcze gazu nie dodał ;] oddał go, powiedzieli że wada fabryczna.
Dodane przez sobiur1 dnia 07-06-2009 23:00
#10
dokręcony był na pewno mocno i wada fabryczna chyba tez nie bo już parę tysięcy się zrobiło na nich
Edytowane przez sobiur1 dnia 07-06-2009 23:00
Dodane przez sssss80 dnia 07-06-2009 23:17
#11
Ale mógł być lekko krzywy a dzwon bardzo szybko chodzi( ponad 13x szybciej od koła), Materiał się zmęczył i go urwało. Pewnie teraz wiele będzie hipotez ale teraz to już raczej nie dojdziesz.
Dodane przez satan dnia 08-06-2009 15:09
#12
Tak jak koledzy mówią przy duzym obciążeniu mógł się delikatnie skrzywić,przy wysokich obrotach( jadąc 100km/h) dostał takich wibracji że poprostu pękł!(siła odśrodkowa) Spawanie takiego wałka jest bez sensu!!!Po pospawaniu trzeba go przetoczyć bo musi być idealnie prosty!!! a zakładanie go po takiej powiedzmy naprawie to duże ryzyko! a raczej pewne że pęknie ponownie(osłabiony materiał)