Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Jak dbać?

Dodane przez klbsuchy dnia 24-05-2009 21:12
#1

Witam!
Chciałbym od razu powiedzieć, że Suzuki Katana jest moim 1 skuterem w życiu, więc kompletnie się nie znam na 2-śladach.
Dlatego chciałbym spytać się was, ZAWODOWCÓW o kilka porad JAK DBAĆ O SKUTER żeby :
- służył mi jak najdłużej, czyli nie psuł się
- palił jak najmniej się da
- i kilka ogólnych porad na temat skutera

Z góry dziękuje

Dodane przez Pietras dnia 24-05-2009 21:17
#2

Po 1 to jednosladzie a ne 2 :P

To tak nie katować ( palic gumy , )
Dwac jej czasami pół manetki nie całą pare.
Czyścić regularnie filtr powietrza i gaźnik.
Nie trzeymac oczywiście na deszczu.

Dodane przez klbsuchy dnia 24-05-2009 21:26
#3

Dzieki, a tak wogule to jak się czyści filtr powietrza i gaźnik? Aha i jak z tym spalaniem, nie znam się zbytnio jak juz wcześniej napisałem.

Dodane przez Pietras dnia 24-05-2009 21:27
#4

http://suzuki-katana.pl/articles.php?article_id=26 Tu masz artykuł mojej roboty jak czyścić Filtr. A gaźnik to wykręcasz go i rtozbierasz na czesci pierwsze myjesz w bęzynie składasz i gotowe.

Dodane przez Jajecko_ dnia 24-05-2009 21:30
#5

no po prostu spokojnie jeździj powoli się rozpędzaj jak widzisz zakręt to pość gaz sama się dotoczy. A co do tego czyszczenia to nie masz jakiegoś kumpla co się chodziarz trochę zna na motocyklach??

Dodane przez klbsuchy dnia 24-05-2009 21:30
#6

Pietras napisał/a:
http://suzuki-katana.pl/articles.php?article_id=26 Tu masz artykuł mojej roboty jak czyścić Filtr. A gaźnik to wykręcasz go i rtozbierasz na czesci pierwsze myjesz w bęzynie składasz i gotowe.


To dzięki wielkie. Będe musiał się jeszcze dużo nauczyć.
P.S bardzo fajna strona i bardzo mili ludzie :) dzieki

Dodane przez Pietras dnia 24-05-2009 21:31
#7

Nie ma sprawy stronka sie rozwija jak i użytkownicy ja też kiedys byłem zielony ;]

Dodane przez daniel111 dnia 07-06-2009 22:23
#8

ej a tak wogole o co sie dzieje wtedy jak mu dasz cala pare jak to tam jest napisane ? co sie psuj ?:P

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 07-06-2009 23:11
#9

trochę szybciej się zużywa silnik. jeździj ostrożnie, powoli i z uwagą, ale raz na jakiś czas daj jej ,,po garach'', odkręć jej i ją przeciągnij bo jak będziesz sie nią ,,kulać'' to ją zamulisz i będzie już słaba, tak jak z autem :-) mieliśmy audi po dziadku, ledwo jechało bo dziadek jeździł 30 kmh :P jak brat miesiąc nią jeździł, od razu inne auto :-)

Dodane przez sssss80 dnia 07-06-2009 23:13
#10

Filtr to po prostu odkręcasz pokrywkę filtra tak jak w artykule i bo normalnie wytrzep. Ni musisz go nasiączać bo filtr oryginalny i tak mało przepuszcza.
Jak go katujesz to ci się wszystko szybciej zużywa. Jasne że jak go przyciśniesz parę razy to mu źle nie zrobi ale jak go będziesz cały czas katował to zaraz ci coś padnie. Jak manetkę mniej dasz to dużo wolniej nie pojedziesz a squt ma lżej.

Dodane przez wiernyl dnia 08-06-2009 18:49
#11

Troche nie rozumie kolesia, kupuje katanke, a myśli tylko i wyłacznie na spalaniu i trwałości <lol> Katanka jest po to żeby cieszyć, a jak chcesz coś taniego w eksploatacji to lepiej kupić 4T

Dodane przez Damian99PL dnia 08-06-2009 18:51
#12

popieram cie ssss, jesli chcesz jezdzic aby jezdzic do kup sobie nie wiem zippa quantum, katanka jest po to zeby sie wyszales xD ale no jak zawsze ttrzeba o to dbac ;p

Dodane przez Jajecko_ dnia 08-06-2009 19:00
#13

Damian99PL napisał/a:
zeby sie wyszales xD ;p
to do tego kupuje się jakiegoś rometa lub javke, wsk i tym to dopiero można sie wyszaleć:) ty katujesz katane ? no nieładnie

Dodane przez Damian99PL dnia 08-06-2009 19:04
#14

ehehehe nie chodzi mi o to ze sie katuje ale zawsze trzeba prz^^^^ć do konca manetke :P bo inaczej to niedarady ;P

Dodane przez Bomex dnia 08-06-2009 21:03
#15

Jajecko_ napisał/a:
Damian99PL napisał/a:
zeby sie wyszales xD ;p
to do tego kupuje się jakiegoś rometa lub javke, wsk i tym to dopiero można sie wyszaleć:) ty katujesz katane ? no nieładnie




Nieładnie to katować polskie motorki trzeba o nie dbać i remontować, zachowywać w jak najlepszym stanie ...... :D

Edytowane przez Bomex dnia 08-06-2009 21:03

Dodane przez sssss80 dnia 08-06-2009 21:37
#16

Jesli chcesz mieć w jak najlepszym stanie to lepiej uważaj na zakrętach niż martw się o silnik. Jak coś ma ci paść to i tak ci padnie, bez różnicy czy przejedziesz 100km mniej czy więcej. Skutery są wysokoobrotowe i dwusówowe a więc ciągle po troszce go katujesz. Ale moje zdanie jest takie że skutery są po to żeby je katować. Jedyn co możesz zrobić to nie jeździć cały czas na v-maxie. Myślę że nikt nic mądrego w tym temacie nie napisze bo każdy ma swoją inną teorię. Przykro mi to mówić ale i tak prędzej czy trochę puźniej skuter ci się popsuje.
Myślę że temat do zamknięcia.