Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tłok Do Malossi Sport
Dodane przez Pietras dnia 23-05-2009 23:06
#1
Witam dziś pekły mi pierścienie i rozwalił mi sie tłok. Ctlek (Malossi Sport Morini ) Nie został ani troche uszkodzony. I moje pytanie z doswiadczenia wiem że jak sie wymienia tłok tzreba robić szlif bo to coś sie inaczej wszystko układa ( prawda ? ) I tak Nowy Tłok malossi seryjny motnowany too 47,4 a po szlifie jest jeszcze dostepny 47,8 za 200 zł. I 2 Pytanie . Mam okazje kupic Vertexa nieużywanego do AC 47,8 czyli musze zrobić szlif i teraz czy ten szlif jest obowiazkowy przy wymianie tłoku ?
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 23-05-2009 23:14
#2
trzeba szlif w cylindrze żeliwnym :-) ps. jesli masz 47.4 to już miałeś szlif ponieważ malossi sport seryjnie ma 47mm :-) pierwszy szlif masz za sobą, został tylko drugi na 47.8 i szklanka (tuleja) jest tak cienka że nast. szlifu nie zrobisz :-)
Dodane przez satan dnia 24-05-2009 14:57
#3
Pietras jeśli dajesz wększy (nadwymiarowy) tłok to musisz robić szlif!!! przecież większy tłok nie wejdzie do cyla! Nie wiem jaką masz katanę ale przy kupnie tłoka sprawdż czy jest do AC czy LC ponieważ tłoki różnią się średnicą otworu na sworzeń ,AC ma sworzeń 10mm a, LC 12mm
Srednica cylindra nominał w malossi 47,00
1szy szlif 47,40mm
2gi szlif 47,80mm
3szlif niby można jeszcze zrobićna 48,00 ale nie polecam!!! po 2 szlifie następuje śmierć cyla.
Dodane przez Pietras dnia 24-05-2009 15:15
#4
Wiem o tym ale czy do zmiany tłoku tzreba szlif o to chodzi :]
Dodane przez x1x1x1 dnia 24-05-2009 15:42
#5
Nie trzeba... jeszcze mniej docierania będzie ;)
Dodane przez Pietras dnia 24-05-2009 17:45
#6
[cenzura] zdania podzielone nie wiem co robic :/
Dodane przez x1x1x1 dnia 24-05-2009 20:18
#7
Jeżeli cylek jest nic nie tknięty to po chorobe robić mu szlif ;) kupujesz ten sam tłok i jedziesz dalej
Dodane przez Pietras dnia 24-05-2009 20:25
#8
Ale slyszalem ze zle sie docieraz wtedy tłok bo cylek ma jakies mikronierównosci czy cos w tym stylu.
PS : x1x1x1 dawaj twoje gg :p
Edytowane przez Pietras dnia 24-05-2009 20:27
Dodane przez x1x1x1 dnia 24-05-2009 21:48
#9
gg jest zapisane w profilu: 4410354
Żadne nierówności nie powinny przeszkadzać. Z resztą po zmianie tłoka na nowo trzeba docierać skuta. Po tym wszystko powinno być ok.
Tak w ogóle już nie jeden miał taki przypadek że cylek cały,a tłok do wymiany... wsadzali nowy tłok, trochę docierali i wszystko trybi jak powinno ;)
Dodane przez Pietras dnia 24-05-2009 21:51
#10
Okej to jutro jade do zakładu zmierzą wszystko zobaczą jak cos bedzie nie tak zrobia szlif jak bedzie git to zeby dali mi tłoczk i bedzie ok mysle docierka z 100Km chyba ze normalnie tzreba docieraz jak nowy cylek i tłok 400 ?
Dodane przez x1x1x1 dnia 24-05-2009 21:54
#11
100km powinno wystarczyć, chyba że jesteś przesądny to możesz i 200 przejechać :]
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 25-05-2009 08:00
#12
Albo Niech Ci Cylek Wypolerują, Nie Musisz Docierać I Gładź Cylka Jest Jak Nowa :-)
Dodane przez x1x1x1 dnia 25-05-2009 14:43
#13
No też tak można... sąsiad mechanik w cylkach od pił motorowych jak kończyły się pierścionki i trochę niszczyły cylek, to polerował cylinder drobniutkim papierem ściernym i mówi, że trzymają dłużej niż oryginalne piły ze sklepu.
Dodane przez Pietras dnia 26-05-2009 17:24
#14
Pomieżone ładnie i wyszło gdzieniegdzie 47,00 a czasmi 47,05 a jeszcze indziej 47,11 . Kupiłem Meteora z szlifem na 47,25 myśle że dobzre zrobiłem. Tylko teraz zapytanie cyz mi Korbowód wytrzyma ?
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 26-05-2009 23:02
#15
łożysko korbowodu polini evolution kup i git będzie.
Dodane przez Pietras dnia 26-05-2009 23:04
#16
Mam to seryjne Malossi powino wytrzymać chyba.
Byle do Środka Wakacji bo Kupuje Top Racing wał Race i tam jest chyba dobrze łozysko.
Edytowane przez Pietras dnia 26-05-2009 23:05