Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Kilka pytań D:mi. ślizgający się pasek

Dodane przez Headhunterz dnia 03-05-2009 21:35
#1

Witam, tak więc zacznę może od odpalania.

Gdy odpalam z kopa nie pali muszę prztykać filtr i manetkę na max dać jak już odpali to popryka i gaśnie, trzeba ją na wyższych kisić, lepiej pali na stożku siatkowym już.
Gaźnik 17.5mm dysza 080mm. gruba gąbka w filtrze (samoróbka)

2 sprawa to obroty.

Na rolkach poniżej 5.g przy wkręcaniu się na obroty pasek się ślizga, tzn. ma wysokie obroty a nie przyspiesza prawie, aktualnie mam niebieskie sprężynki hebo i sprężynę MK +22%. Tun jak w podpisie (v-max na seryjnym napędzie)

Jakieś pomysły?

Edytowane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 14:57

Dodane przez Smagal dnia 03-05-2009 23:10
#2

nie jestem specem ale moze slabsze sprezyny wstaw i zmien pasek na nowy? zielone hebo + centralna 15%?

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-05-2009 23:11
#3

Włóż Centralną, Od Minarelki Pasuje (np. Aerox), do minki masz dużo sprężyn, dużo twardsze niż do morini. a pasek masz kevlar? (Kevlary są twarde i lubią się ślizgać)

Dodane przez Headhunterz dnia 03-05-2009 23:28
#4

pasek polini race nówka ostatnio włożona.

Jak ktoś ma twarde sprężyny to z miłą chcęcią

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 14:51
#5

update... nie macie pomyslów?

Dodane przez Bolek dnia 04-05-2009 14:55
#6

Po pierwsze zasady ortografii :) Pisze się moŻe :)) a po drugie twardszą sprężynę wsadź :) co do sprężynek sprzęgła na jakie to nie wiem ;) pozdrawiam

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 14:58
#7

Właśnie, a ma ktoś na sell jakąś +60%? bo nowej nie opłaca się kupować, co do ortografii to w ff nie wyskoczyło że mam błąd, co do odpalania to jak myślicie, ssanie czy źle ustawiony?

Dodane przez sobiur1 dnia 04-05-2009 15:01
#8

Wariator polini lubi cięższe rolki więc załóż cięższe i będzie ok!!
Kumpel ma w peugeocie polini z ciężkimi rolkami i mu zajebiście chodzi na koło itp

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 15:20
#9

ja słyszałem, ze to właśnie hebo lubi cięższe, aktualnie mam 6.2g i tylko większego muła ma do 20km

Dodane przez Pietras dnia 04-05-2009 15:52
#10

Z gaźnikem masz cos może ssanie padło ?

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 16:01
#11

jeszcze sprawdzę na starym ssaniu

Dodane przez sssss80 dnia 04-05-2009 17:00
#12

To pewnie sprzęgło a jak masz nowe to na pewno twardsze sprężynki pogorszą sytuację. Możesz dać centralną mocniejszą ale ta raczej jest odpowiednia. Może pasek masz od innego sqta (za długi).
PS:
morze (woda, plaża- to nie błąd)
może( być może)

Przemyśl to.

Edytowane przez sssss80 dnia 04-05-2009 17:02

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 17:39
#13

niebieskie sprężynki sprzęgła są za twarde? do mnie spokojnie można czerwone wsadzić, myślę, że to jednak będzie sprężyna za miękka do mojego tuna.


Co do odpalania dzisiaj zauważyłem że kapie spod uszczelki z gaźnika, ssasnie zmieniłem i trochę lepiej jakby palił

Dodane przez Pietras dnia 04-05-2009 17:41
#14

Może dostaje przez to lewe powietrze.

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 17:54
#15

osiągi też mogą być takie przez to?

Dodane przez Pietras dnia 04-05-2009 17:55
#16

No pewnie gaźnika nie da sie za ch*** wyregulować

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 18:07
#17

no to mam przyczynę słabego odpalania, bo muszę zatkać wlot powietrza i po prykać żeby waha poszła nawet po wyczyszczeniu gaźnika tak jest, a po przejechaniu 1km na full gazie gaśnie jak puszcze.

To jeszcze dla pewności, obroty wysokie ma słaby v-max to przyczyna lewego powietrza?

Dodane przez sobiur1 dnia 04-05-2009 18:32
#18

Tak piszą że polini lubi lekkie a hebo ciężkie ale w praktyce jest odwrotnie.
Ja mam w swojej katanie hebo i mam 4gr rolki jak miałem cięższe to gorsze osiągi a ten kolega na odwrót

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 18:35
#19

ale widzisz, tak jak napisałem głębszy muł na cięższych rolkach

Dodane przez sssss80 dnia 04-05-2009 20:07
#20

Nie pisałem że twoje sprężynki są za twarde tylko że przy ślizganiu się paska sprężynki pogorszą tylko problem.

Dodane przez sobiur1 dnia 04-05-2009 20:08
#21

to spróbuj cięższe rolki i sprężynki sprzęgła czerwone hebo

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 21:23
#22

właśnie co maja sprężynki do ślizgającego się paska

Dodane przez sobiur1 dnia 04-05-2009 21:32
#23

no jak założysz cięższe roli to pasek się nie będzie ślizgał a sprężynki usuną muła ja tak miałem

Dodane przez Daniez dnia 04-05-2009 21:41
#24

sprężynki są tylko po to by sobie wyregulować z jakich obrotów ma startować...znaczy jak ma się jakaś dużą moc to nie da się zielonych bo by startował jak byś dmuchną na manetkę ale by się ślizgało wszytko po dzwonie....centralna zmień i będzie git!!!

Dodane przez wiernyl dnia 04-05-2009 21:44
#25

no właśnie więc jak startuje z wyższych obrotów (twardsze sprezynki) to jest wieksze prawdopodobieństwo ślizgania sie paska

Dodane przez Headhunterz dnia 04-05-2009 21:44
#26

tak więc... ktoś ma na sell centralną? tylko nie wyjeżdżajcie mi tu z +30%

Dodane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 18:45
#27

UP. Odpalania naprawione, kopie z pierwszego

Teraz pozostaje kwestia doboru sprężyny i sprzęgła do tego
co powiecie na:
http://www.racing...c560afe754 Docisk Narraku, napisane twardości na końcu recki

http://www.racing...c560afe754 Malossi Fly
http://www.racing...c560afe754 Hebo N
http://www.racing...c560afe754
http://www.racing...c560afe754 Narraku BE

Odpiszcie coś bo chce dzisiaj zamowić to

Edytowane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 18:48

Dodane przez wiernyl dnia 07-05-2009 18:49
#28

HH po co ci części do minarelli??

Dodane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 18:49
#29

do minarelli to jest sprężyna bo pasuje do katany, poprostu, a sprzęgła są do katany

Dodane przez wiernyl dnia 07-05-2009 18:50
#30

tamte sprzegło co jest w linku ma 107mm to z miarelki jest przecież.

Dodane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 18:52
#31

które Malossi?, tam pisze Morini/Minarelli

Dodane przez wiernyl dnia 07-05-2009 18:54
#32

oglądałem Hebo:) ale zapytałbym sie na twoim miejscu czy na 100% spasuje te malossi

Dodane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 18:56
#33

a które według ciebie by pasowało do mojego tuningu i jaka sprężyna z w/w

Dodane przez wiernyl dnia 07-05-2009 18:59
#34

Ja bym wybrał Hebo, ale wydaje mi sie że te NARAKU może okazać sie dobre, w dodatku jest dzwon 110mm też z naraku. Sprężyna centralna +2000u/min
Choć Hebo R ma bardziej wytrzymałe okładziny
http://sklep.miel...3e95cdde9b

Edytowane przez wiernyl dnia 07-05-2009 19:03

Dodane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 19:03
#35

po narraku widać że ma słabe okładziny, prawie jak seryjne sprzęgło (chodzi o grubość) wezmę chyba Hebo N

Dodane przez wiernyl dnia 07-05-2009 19:05
#36

właśnie dopisałem wyżej że Hebo N ma troche mniej wytrzymałe okładziny od R

Dodane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 19:09
#37

R za mocne, przesyłka będzie z mielocha więc zamówię jeszcze sprężynę centralną tylko na mielochu są Hebo i pnowne pytanie +50% czy mocniejszą

Dodane przez wiernyl dnia 07-05-2009 19:12
#38

No właśnie teraz czytałem o tych sprężynach i koleś miał +50% na cylku poliniego 70 Cały tun praktcznie na polini i pisał że chodzi mu zajefajnie :) wiec +50 powinna być ok chyba że jeszcze + 60%
A czemu R za mocna ?? Przecież ona jest praktycznie taka sama jak N tylko że ma wytrzymalsze okładziny

Edytowane przez wiernyl dnia 07-05-2009 19:14

Dodane przez Headhunterz dnia 07-05-2009 19:14
#39

no to mam już full setup dzięki kolego za pomoc w doborze bo nie jestem zwolennikiem kupowania 2x tego samego