Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: O blokadach jeszcze raz :)

Dodane przez giees dnia 02-05-2009 14:47
#1

Wiem wiem było tysiąc razy już, znam opcje szukaj ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Rzecz tyczy się Katany r rocznik 2005 na bezpośrednim wtrysku a wiec o to moje pytania
1. Czy w tym modelu jest króciec ssący i blokada na nim (to chyba jest głupie pytanie)
2. Cz taka plastikowa rurka w filtrze powietrza to nie jest tez przypadkiem jakaś blokada
3.
a)Co do blokady na module ktoś mógłby mi przybliżyć jakie mam możliwości
tzn. skąd wziąć oprogramowanie i ten kabelek do połączenia ze skuterem ( jakie koszta itd) ewentualnie czy ktoś się orientuje czy w Warszawie i ewentualnie w okolicy jest może jakiś warsztat i nie jest to ASO który zajmuje się takimi rzeczami.
b ) czy przypadkiem za każdym razem jak np. zmienię tłumik czy cylinder czy cokolwiek to nie będę musiał się podpinać pod kompa i zmieniać mapy wtrysku czy coś w tym stylu??
4. i tak trochę z innej beczki gdzie jest tabliczka znamionowa na ramie i gdzie są numery wybite na niej ??

I jeśli ktoś ma swoje własne spostrzeżenia co do blokad czy eksploatacji tego modelu katany będę wdzięczny za rady
Pozdrawiam

Edytowane przez giees dnia 02-05-2009 14:48

Dodane przez OloK dnia 02-05-2009 15:06
#2

Z tego co się orientuje to nie ma blokady na module. Tylko raz trzeba mape wtrysku wgrac ale w ASO. Tabliczka jest za przednimi lagami na ramie

Dodane przez x1x1x1 dnia 02-05-2009 15:22
#3

A więc tak:
1)Jest kruciec ale nie blokowany
2)Lepiej nie ruszać tej rurki bo przez to bedzie nieodpowiednia dawka powietrza do dawki paliwa i wtedy nie będzie działąć jak powinno, a nie ma żadnego sposobu na regulację dawki paliwa w katanie na wtrysku
3
a )Ja tej blokady nie miałem, tak naprawde tylko jednego na forum spotkałem co miał tą blokadę, a żeby ją zdjąć to tylko trzeba z tym do głównego serwisu suzuki (możliwe że nawet jej nie masz)

Oprogramowań jest tylko dwa... zablokowana i odblokowana. Nie ma żadnych specjalnych czy też tuningowych map wtrysku, to jest zwykły pic i oszustwo.

b )tak jak wyżej, nic nie będziesz mógł zmieniać w mapach bo tylko jest mapa zablokowana i odblokowana, nic więcej.
4)Na ramie za przednim kołem.

Co do blokad, to zobacz czy nie siedzi ci jeszcze na wariatorze i na wydechu. Tylko że w przypadku waria ta blokada mieści się tam gdzie są rolki, a dokładniej jest to taka blaszka z tj. "schodkami" która trzyma rolki ( tą blaszkę przykręca się 3 śrubkami)

Jeżeli chodzi o użytkowanie to dam ci radę; staraj się nie jeździć po deszczu czy też moczyć go mocno ponieważ elektronika jest bardzo wrażliwa.

Edytowane przez x1x1x1 dnia 02-05-2009 15:22

Dodane przez giees dnia 03-05-2009 12:13
#4

dzięki !!!

Dodane przez x1x1x1 dnia 03-05-2009 13:22
#5

Masz jeszcze jakieś pytania to pisz, postaram się pomóc, i jak byś mógł to podaj swoje gg bo możliwe że będe miał do ciebie parę pytań ;)

Dodane przez giees dnia 04-05-2009 00:24
#6

moje gg 2456584 pozdro!

Dodane przez alfonsinio92 dnia 11-06-2009 13:47
#7

no wlasnie w katanie na wtrysku jest blokada na wariatorze ale sciagniecie blokady z wydechu nic nie daje ;)

Dodane przez Jajecko_ dnia 11-06-2009 17:20
#8

alfonsinio92 napisał/a:
sciagniecie blokady z wydechu nic nie daje ;)

tu sie akurat mylisz ta zwężka najbardziej zamula skutra

Edytowane przez Jajecko_ dnia 11-06-2009 17:25

Dodane przez Damian99PL dnia 11-06-2009 18:33
#9

hehe dokladnie, ale najlepiej kupic jakis sportowy typu np. leovine tt :P

Dodane przez Mateo94 dnia 11-06-2009 18:36
#10

Popieram Jajecka ja osobiście kupiłem nowy z mielocha leovince TT zy Homologacja czyli ta zwązka przy kolanku! I tak mi zamulał, że aż chciałem go sprzedać! na seryjnym leciałem 85 a jak go zamontowałem to 60 po zdejciu zwązki 90+ a teraz 100km :) zasówa w [cenzura]! :D

Dodane przez baziu_19 dnia 11-06-2009 18:41
#11

Panowie, jak nie czaicie tematu to się nie wypowiadajcie. Kolega @giees ma Katane na wtrysku, więc przy niej postępuje się trochę inaczej z tunem niż przy gaźniku.

Dodane przez kacper_ dnia 11-06-2009 18:50
#12

mam katane z 97r kupiłem stuningowaną ma bardzo dobre przyspieszenie ale leci w granicach 70 ma sportowy wariator sprzęgło pasek rolki itp. cz gasbox cos mi da?????

Dodane przez Damian99PL dnia 11-06-2009 18:51
#13

jest artykul o gasboxie poczytaj to zobaczysz :) gasbox uzupelnia luki jakie katanka robi ;p nie wiem jak ci to wytlumaczyc wejdz w artykuly i tam bedzie :P

http://suzuki-kat...icle_id=21

Edytowane przez Damian99PL dnia 11-06-2009 18:52

Dodane przez Energizer1977 dnia 13-06-2009 03:40
#14

Jajecko_ napisał/a:
alfonsinio92 napisał/a:
sciagniecie blokady z wydechu nic nie daje ;)

tu sie akurat mylisz ta zwężka najbardziej zamula skutra

Sory,że sie wtrącam ale powiedzcie mi jak wyciąć zwężkę na tłumiku?

Dodane przez Daniez dnia 13-06-2009 08:11
#15

Tak szczerze to nie wiem po co się ciągnie ten temat??? To jest o blokadach czy o fabule katany?? 1 się pyta o gasbox'a 2 o zwężce w tłumiku??
Wyciąga się ją bardzo łatwo...możesz nawet włożyć do środka śrubokręt i wyłamać ją...albo jak nie chcesz to możesz te 2 spawy dotknąć kątówką

Dodane przez LMatador dnia 13-06-2009 08:13
#16

Śrubokrętem najłatwiej -_- Musisz ją wyłuskać