Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Sprężynki?
Dodane przez sobiur1 dnia 22-04-2009 15:59
#1
Czy jak założę do mojego tunu sprężynki czerwone to (są RMS lub Hebo) stanie się coś?? Bo kiedyś jak założyłem na cylku polini to pojeździłem trochę i mi pękł tłok czy to morze być przyczyną??
Edytowane przez sobiur1 dnia 22-04-2009 16:00
Dodane przez Daniez dnia 22-04-2009 16:46
#2
Tłok ci raczej przez to nie pękł bo ja jeżdżę na czerwonych na seri i mi nic nie pęka:D Do seri sprzęgła wchodzą hebo...
Dodane przez mlodysiuz dnia 22-04-2009 16:56
#3
własnie daniez,wytłumacz mi jakie są różnice pomiędzy czerwonymi a seryjnymi. szybciej sprzęgło łapie?
Dodane przez sobiur1 dnia 22-04-2009 17:27
#4
jak są twardsze sprężynki to trzeba większych obrotów żeby sprzęgło załapało
Dodane przez Daniez dnia 22-04-2009 18:05
#5
Na seri sprężynkach to wystarczy żeby pasek ledwo co zaczą się wzbierac a już masz start ale za to jak masz coś więcej wsadzone to ta moc moze się nie przekładać na osiągi bo pasek się może kręcić bardzo szybko a te łapy będą się ślizgać...a czerwone...pasek musi już trochę wejść żeby w ogóle coś zaczęło trybić. Tu może być taki kop jak u mnie bo nie mam tak dobrego tuna żeby czerwone wsadzić...ale mi to styka To czysta fizykaB)
Edytowane przez Daniez dnia 22-04-2009 18:07
Dodane przez mlodysiuz dnia 22-04-2009 18:18
#6
czyli zależy to od obrotów sinika..:P więc polepsza przyspieszenie na początku
Dodane przez x1x1x1 dnia 22-04-2009 21:09
#7
Ale za to strasznie szybko ździera sprzęgło ;) po około powiedzmy 3 miesiącach ostrej jazdy(cztraj zrywy itp.) z najtwardszymi sprężynkami ze sprzęgła prawie nic nie zostało, jak założyłem spowrotem oryginalne sprężyny to prawie nie chce ruszać, wyje a nie jedzie xD
Dodane przez ptysiex dnia 23-04-2009 07:49
#8
To tak jak u mnie trzeba dać w [cenzura]e na max żeby ruszył. Możliwe że dlatego że mam sprzegło sportowe full tun czerwone sprzynki i centralna seria?
Dodane przez Headhunterz dnia 23-04-2009 10:24
#9
ptysiex, do twojego tuna to sprężyna powinna być conajmniej +50%
Dodane przez wiernyl dnia 23-04-2009 11:16
#10
czyli jakbym chciał palić gume to najlepiej na seryjnych sprezynkach??
Dodane przez Headhunterz dnia 23-04-2009 12:59
#11
lepiej na twardszych bo ma łatwiej i więcej dymu będzie
Dodane przez mlodysiuz dnia 23-04-2009 13:03
#12
NO też tak myślę jak sprzęgło załapie na wyższych obrotach to koło będzie łatwiej się ślizgać.
Dodane przez wiernyl dnia 23-04-2009 13:33
#13
no o to mi właśnie chodziło thnx