Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Cilinder do AC
Dodane przez Pietras dnia 10-04-2009 08:14
#1
Witam. Niedługo wakacje no powiedzmy jeszcze troche. I mam dylemat katanka sie trche sypie. 20 tyś zrobione. Chciałbym wymienić Cylinder. Wydech.Gaźnik,Wario ,Pasek,Przełożenia TR. Pierwszy dylemat to cylinder mysle cały czas nad wyborem .
Polini Sport - Podobno ma bardzo dobrą wytrzymałość jeździ was wielu na nich możecie coś o nim powiedzieć ?
Arisal Sport - Jest to aluminium , tani i nie wiem jak z wytrzymałością czy da rade po dobrym dotarciu i bez katowania (palenie gumy , stunt) ?
Metrakit Hand Made - Jest to żeliwy ale czy moc jest dobra ? ma go ktoś ?
Myśle też nad kupnem 50 sportowej.
Metrakit MK Series 50cc - Nic o nim nie wiem tyle co z mielocha. Cylinder Metrakit MK Series 50cc
Piorytetem jest wytrzymałość dobra cena i dość Dobre osiągi
Nie chce zmieniać wału tylko łożysko.
To teraz wydech.
Moje typy to:
LV ZX
Tecnigas Next - R
Laser x-pro
Hebo NP
Tutaj najmocniejszy będzie laser ale dość trudno go dostać chciałbym zdobyć wydech do 300 zł
Gaźnik będzie to jakaś używka 17,5 Arache.
Wario typuje na Polini SC , Hebo NG. Ostatecznie Top Racing żeby zaoszczędzić.
Pasek - Oczywiście Polini Sport.
Prosze powiedzieć czy taki Setup mniej więcej jest Realny ? i czy będzie sie dobrze sprawował . Chodzi o ty czy podzespoły będą w miare dobrze z soba grały.
Jeszcze pierdoły to wieksza dysza około 80 do seryjnego gaziora 70 do 17,5 . Świeca NGK. Może stożek.
Edytowane przez Pietras dnia 10-04-2009 08:19
Dodane przez Daniez dnia 10-04-2009 09:03
#2
Jak bym ja miał brać to tylko 70ccm...polini dobry i jak coś to szlifa se walisz i już. Wydech najlepszy był by laser ale trochę mało kasy mas na niego...myślę ze hebo jakoś wypatrzysz...wario bierz hebo jak chcesz tak jeździć na luzie i szybko. Bo jak bardziej stunt czy coś to bierz polini... ze zgraniem to się nie martw...wszystko da się zrobićB)
Dodane przez Pietras dnia 10-04-2009 09:06
#3
No troche już miogarnołeś . Teraz do tego dobre łożsyko .
Dodane przez baziu_19 dnia 10-04-2009 09:34
#4
Łożyska SKF teflonowe, dostajesz je razem z simeringami i po kłopocie.
Dodane przez Pietras dnia 10-04-2009 09:35
#5
Możesz baziu dać linka albo wymiary łożyska najlepiej na mielochu bo będe tam zamawiał.
Dodane przez Pietras dnia 10-04-2009 09:45
#7
No troche drogie poszukam w mechanicznych bo za te same można taniej kupić . Do tego jeszcze Igiełkowe jakie polecacie ?
@Co powiecie na te
http://allegro.pl...orini.html Wiem że to nie SFK ale prawie 3 razy tansze
Edytowane przez Pietras dnia 10-04-2009 09:51
Dodane przez baziu_19 dnia 10-04-2009 09:52
#8
Igiełkowych nie ma tanich i dobrych jak chcesz mieć dobre to musisz wybulić. Poza tym rozmiar musisz mieć odpowiedni. Najlepiej zmierz stare ile ma.
Dodane przez Pietras dnia 10-04-2009 09:53
#9
Jeszcze zostaje opcja zakupu całego wału np. TR 450 zł Około chyba że za taką kase coś lepszego sie kupi ? W tym TR mam juz igiełkowe
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 10-04-2009 10:46
#10
Na Cylek Sport Wał Jest Bez Sensu Zmieniać :-) A Do Polini Sport Spokojnie Łożysko Igiełkowe Polini Evolution za 49zł Wystarczy.
Dodane przez baziu_19 dnia 10-04-2009 13:42
#11
Airsal Sport 50ccm
Cylinder tuningowy z przeznaczeniem do codziennej eksploatacji. Zestaw aluminiowy cylinder pojemności 50ccm pokryty specjalną powłoką stopu Nicalisu wraz z tłokiem dwupierścieniowym zapewniającym długą i bezproblemową eksploatację osiągają realną moc w granicach od 7KM do 8,5KM przy kompletnym zestawie tuningowym oraz profesjonalnej regulacji. Maksymalne wartości osiąganych obrotów silnika są zbliżone do seryjnych – 10500obr/min, – dzi?ki, czemu nie jest konieczna ingerencja wzmocnienie wału i układu korbowego, (jeśli są w pełni sprawne).
Airsal Sport 50ccm może zostać założony do seryjnej jednostki 50ccm po odpowiedniej regulacji gaźnika (m.in. zwiększenie dyszy głównej) i układu przeniesienia napędu.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – odpowiednim jest 17,5 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy SPORT t.j. Tecnigas R/CR oraz RS70, Yasuni Z/R, Laser X-Pro, Polini Super Race, LeoVince S/ZX/RR. Ostatnią z części, kt?óe proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną - Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.
Okres docierania dla „aluminiowego” Sport’a wynosi jedynie 250-300km, aczkolwiek im dłuższy ten okres tym pewniejsza eksploatacja na następne setki i tysiące kilometrów. Przypominamy, iż zwiększenie dawki smarowania wpłynie korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 nakrętka oleju do każdego tankowania będzie wystarczająca. Używaj olejów syntetycznych, jeśli chcesz wykorzystać potencjał cylindra bez uszczerbku na jego wytrzymałości.
Airsal Sport 50ccm jest świetną ofertą dla każdego, kto myśli o zwiększeniu osiągów w swoim miejskim sqterze możliwie małym kosztem oraz bez znaczącego narażania układu korbowego na wysilenie. Materiał, z jakiego został wykonany pozwala lepiej oddawać ciepło do otoczenia, a dwupierścieniowy tłok to również gwarancja bezawaryjnej eksploatacji. Przekonaj się – zaufaj marce Airsal!
Opis pochodzi ze strony: sqtery.com
Dodane przez Pietras dnia 10-04-2009 13:48
#12
No z tego co widze świetny . Ale gdzie znajde 50 bo na mielochu stoi 70 bez głowicy za 290 zł
Dodane przez Pietras dnia 24-04-2009 12:36
#13
Temat dalej nie rozwiazany.