Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Jak zdjąć blokade z wariatora? POMOCY! ! !
Dodane przez Smaku dnia 22-04-2007 15:02
#1
Witam!
Chciałem sie dowiedzieć jak zdjąć blokade z wario jak wygląda i jak sie do niej dostać? Byłbym wdzięczny gdyby jakieś foty i bardzo, bardzo szczegółowa instrukcja. Ile by mi potym jechała jeżeli teraz ma wszytskie blokady niejest po żadnym tunie i leci 63/5 z górki?:confused::smilewinkgrin::);):p:D
Dodane przez tomek_kr dnia 22-04-2007 20:07
#2
mi na blokadzie 60 a po zdjeciu nawet 70 dochodzi i mam tylko z waria zdjetą!! musisz odkrecic pokrywe i potem na 17 klucz tą nakretkie z waria wyjmujesz wario imusisz skrócic tulejkie np na szlifierce bo ta tulejka jest za długa!! a jak odkrecic wario?? wkładasz jakis klucz w zebatkie tą przy rozruszniku i mozesz odkrecac. najlepiej nasadowym
Dodane przez Bambus dnia 22-04-2007 20:50
#3
tomek kr sa inne tez sposoby odkrecania wario miedzy innymi pneumatem lub masz chyba 32 okrągł i 17 nasadowke 32 trzym,asz nakretke a grzechotka nasadowka 17 odkrecasz srube. kurde ale jak skroce ta tulejke to wtedy ten wentylator bedzie luzny..mi ktos kiedys powiedzial ze blokada waria jest ta no obejmka ktora trzyma nie wiem jak to napisac :D trzyma ten elemnt ktory trzyma rolki na miejscu i go trzeba odkrecic. o ile skrocic ta tulejke ?
Dodane przez Smaku dnia 23-04-2007 07:25
#4
Właśnie a o ile skrócić te tulejke?:confused:
Dodane przez Fazi dnia 23-04-2007 08:42
#5
"To nie można powiedziec jaka ma byc , to trzeba doszlifowywać i patrzeć jak będzie. Jezeli ją za mocno skrócisz pasek wejdzie za wysoko i jest groźba ze może on spaść i narobisz szkód. najpierw zobacz na jaką wysokośc podchodzi ci pasek w wario , następnie skróć nieznacznie ( bardzo mało) tulejkę , zaznacz kreskę przez cały wario , przejedz sie i zobacz jaka jest różnica. Jezeli stwierdzisz ze pasek jest dostatecznie wysoko i nie groźi mu spadnięcie zakończ działanie a jezeli nie , szlifuj po kawałku dalej . Pamiętaj aby nie przedobrzyć [Smile-Wink-Grin] Ps. Kreske najlepiej MARKEREM od góry do dołu" - to moje słowa z tematu BLOKADY
Dodane przez hefaistos dnia 23-04-2007 10:07
#6
wyjeie samej blokady dało mi predkość w graniah 80km/h ! może niewyobrażąlne ale tak było. proponuję raczej nie szlifowa tej podkładki bo na niej chodzi pasek a jak coś sie wam omsknie na szlifiere to prawdopodobnie pasek sie zwali. ja też myślałem zeby zrobić jaky połowe tej blokady żeby nie traiłna przyspiesznieu a prędkość była około 70km/h ale takie żezy to lepiej robić na tokarce i dać komuś kto wie jak to zrobić
tutaj film jak wymieni rolki ale w 3.30min gość pokazuje blokade waria!
http://video.google.pl/videoplay?docid=6016513726382061694&q=aprilia+sr50
Edytowane przez hefaistos dnia 23-04-2007 10:11
Dodane przez B166ER dnia 23-04-2007 14:58
#7
a jak kupie sportowe wario, to mam nadzieje ze ta tulejka tez bedzie juz spoko i wystarczytylko wymienic.??? czy tez trzeba cos kombinowac??
Dodane przez hefaistos dnia 23-04-2007 15:50
#8
swoją drogą jak sie dobrze zastanowić to moim zadsniem nie ma sensu kupować sport waria. blokada bardz odużo da a kaske można wyłoży na cylka.
Dodane przez CzopAss dnia 23-04-2007 18:22
#9
Sport wario nie polega no różnicy między długością tuleji:D Dołu po których chodzą rolki są nastawione pod innym kątem, same wario też. I spalanie też zmniejsz o ok. 0.5l/100km. Co wy mówicie żeby tuleje skrócić?... Przecież zdejmuje się tylko tuleje i już:D:P:yes:
Dodane przez Smaku dnia 23-04-2007 19:25
#10
To co ja mam w końcu zrobić wyjąć tą tuleje czy skrócic?:confused::(
Dodane przez tomek_kr dnia 23-04-2007 20:20
#11
musisz ja skrucic!! jak ją wyjmiesz to wtedyluzy bedą!! a o ile to zrob tak: włuz tulejkie i ją do samego konca wcisnij w wario. oczywiscie wario zdjete!! i tyle ile ci tej tulejki wystaje to do tąd skróc!!
Dodane przez Smaku dnia 23-04-2007 20:26
#12
a CZOPASS mówi co innego
Dodane przez hefaistos dnia 23-04-2007 20:29
#13
nie bedzie luzów jak wyjmiesz a jak już to tylko pozorne. po skręeniu wszystko sie siebie trzyma.
Dodane przez Smaku dnia 23-04-2007 20:33
#14
Ja w końcu niewiem najlepiej pujde do komisu i mi zdejmą. Każdy z was mówi co innego. Jeszcze raz: Jak zdjąć blokade z waria? Zdjąć całokowicie tuleje czy ją przyciąć?:confused::upset:
Dodane przez cineklab dnia 01-05-2007 22:40
#15
Ja mam zdjętą od 1200km a tera przejechane 4950 i nic z paskiem sie nie dzieje...tuleje zdjąłem i mam katane AY
z 03' nowy design
Dodane przez Smaku dnia 04-05-2007 19:29
#16
Ok, dziex za odpowiedzi. I tak lepiej pojade z tym do serwisu.:yes:
Dodane przez CzopAss dnia 08-05-2007 10:47
#17
Ja pier*****e nie tuleje co wchodzi na wał tylko ten pierścień co wchodzi na tą tuleje!! Przecież!! pzdr
Dodane przez Bambus dnia 09-05-2007 07:15
#18
ej koledzy w seryjnym wario jest taka obraczka z tylu waria i ja aj odkrecilem i osiagi mi sie troche poprawily o jakies 5 km/h w v-maxie i troche lepsze przyspieszenie. Ale jaki jest sens przycinania tulejki ? co to da ?
Dodane przez Daniez dnia 20-07-2009 10:41
#19
Błahahahahaha xD Ciebie chyba równo pogięło odkopywać taki bez sensowny dziecinny temat z 2 lat!!!!