Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problemy z dzwonem

Dodane przez mlodysiuz dnia 28-03-2009 12:32
#1

Heja. Kupiłem cześci :spręzyna głowna i do sprzęgła. I jest mały problem, nie mogę odkręcić dzwonu.Zablokowałem koło i się nie rusza, biorę klucz i chce odkręcić dzwon a tu nagle dzwon cały się rusza przy zablokowanym kole..:/ HELP!!

Dodane przez baziu_19 dnia 28-03-2009 12:36
#2

Czym zablokowałeś to koło? Naciśnij hamulec i zablokuj jeszcze czymś o silnik. Jak to nie pomoże to pneumat ci pozostaje.

Dodane przez mlodysiuz dnia 28-03-2009 12:58
#3

zablokowałem śrubokrętem w dziurkowanej tarczy srubokręt oparł się o szczękę i zablokowałem... a co może pneumat zrobić??Ma większą moc? Bo tak teraz myślę żeby przytrzymać dzwon i odkręcić, ale czym mam przytrzymać ten dzwon... Acha i jeszcze coś: jak zrobiłem blokadę i kręciłem tym dzwonem to boję się żebym nic nie zrobił w przełożeniach..:/

Dodane przez baziu_19 dnia 28-03-2009 13:04
#4

Zrób tak jak ja napisałem. Możesz jeszcze zrobić sobie albo kupić blokadę dzwonu sprzęgła. Na skutercentrum jest taka do silników Morini. Pneumat ma szarpnięcie, i moc dużą jak masz mocną sprężarkę.

Dodane przez mlodysiuz dnia 28-03-2009 13:11
#5

Tu jest problem,że wogóle nie mam.

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 28-03-2009 14:16
#6

ja dzwon zablokowałem, że wziąłem Klucz Francuski i ścisnąłem nim dzwon z całej epy... tylko między dzwon a klucz wsadziłem 2 kawałki gumy, dzwon sie nie poniszczył ani nie ślizgał :-)

Dodane przez Damian92 dnia 28-03-2009 16:01
#7

Weź dłuto, młotek i w nakrętkę, później nową wstawisz i będzie git. A jak nie to pneumatem - odkręca on bez problemu i nie trzeba niczym blokować.

Dodane przez mlodysiuz dnia 28-03-2009 17:24
#8

Krzychu, To troszkę wielki ten klucz masz...:D:D JA chyba też muszę skadź załatwić jakiś uchwyt.... W Castoramie będą??

Dodane przez baziu_19 dnia 28-03-2009 17:30
#9

Powinny być, ale taki wielki klucz do tanich nie należy. Taniej już kupisz blokadę dzwonu niż takiego francuza, podejrzewam że Krzychu użył takiego jak mają hydraulicy.

Dodane przez Smagal dnia 28-03-2009 17:42
#10

ja bym podjechal do mechanika albo wulkanizatora zeby uzyczyl pneumata ;)

Dodane przez mlodysiuz dnia 28-03-2009 20:09
#11

Sąsiad ma kompresor,ale pewnie nie ma tej wiertary na pow. noo albo na wulkanizacje podjechać bo mam 2 ulice dalej..:P Dobra, patrzę na mielochu na te blokady i są różne. Wiem,że do silnika Minarelli ale 41,39 czy 38mm ??

Edytowane przez mlodysiuz dnia 28-03-2009 20:23

Dodane przez tomek_kr dnia 28-03-2009 22:53
#12

ja mam prostu sposób na zablokowanie dzwonu... Wkładam w te dziurki od dzwonu dwa klucze imbuzowe lub kobinerki tyłem pomiedzy to wkładam pręta i tak blokuje dzwon by się nie obkręcał... dzwonem musisz tak obkręcać by trafiły na te dziurki od sprzęgła... tym samym sposobem odkręcałem w apce a nawet w gilerce co są całkiem inne dzwony... jak mi sie będzie chciało to zdejmę jutro kapę i zrobie foto jak to wygląda...

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 29-03-2009 00:22
#13

Zwykły Francuz Tylko Długą Rączke Ma, żaden hydrauliczny :D

Dodane przez tomek_kr dnia 29-03-2009 10:26
#14

baziu_19 napisał/a:
podejrzewam że Krzychu użył takiego jak mają hydraulicy.


Krzychu_tk2
29-03-2009 00:22
Zwykły Francuz Tylko Długą Rączke Ma, żaden hydrauliczny :D


Czytanie ze zrozumieniem się kłania....;P

a co do tematu...
images50.fotosik.pl/93/918d7a6bd56bb6b2m.jpg

URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1a399a8b26ce8d2b]images49.fotosik.pl/93/1a399a8b26ce8d2bm.jpg[/URL]


Jeszcze jakieś pytania??

Edytowane przez tomek_kr dnia 29-03-2009 11:00

Dodane przez mlodysiuz dnia 29-03-2009 21:33
#15

Już blokada się robi...:) Powinna wyglądać tak:
http://i90.twenga...975492.png

URL!!! nie boli

Edytowane przez Daniez dnia 29-03-2009 21:41

Dodane przez mlodysiuz dnia 29-03-2009 21:45
#16

Tylko mnie nie uczyli jak to się robi...:/ Sorki.

Dodane przez Headhunterz dnia 29-03-2009 21:50
#17

tomek_kr, ja odradzam tak robić, dzwon masz już krzywy, lepiej imadło założyć na dzwon i 2 chłopa żeby usiadło na katanie z zaciągniętymi hamulcami i klucz na dzwon i parę razy z młota jeb**** w klucz o odkręci się. Taka rada moderatora

Dodane przez tomek_kr dnia 29-03-2009 21:53
#18

czemu mam krzywy?? chodzi o to co zemknęło??

Dodane przez Daniez dnia 29-03-2009 22:15
#19

Ja też radził bym tak jak Headhunterz bo już wiele próbowałem i takie experymenty to mogą ci wybić zęby jak strzela te kombinerki. Jak mi wywaliło to 5min leżałem w garażuB) Najlepiej to pod pneumata ale jak już tak chcecie samemu to bieresz scoota o ścianę siadasz 2 kolega wali i musi puścić