Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Zmiana silnika na PG
Dodane przez ptysiex dnia 07-03-2009 22:23
#1
Siema. Miałem brać silnik po tunie AC ale lipa wyszła i gostek nie sprzedaje. I mam do kupienia od PG bo niezłym tunie i moje pytanie dużo to roboty i co trzeba zmienić. Bo jak dam do serwisu to ile powinni za to wziąć?
Dodane przez Headhunterz dnia 07-03-2009 22:26
#2
po 1 elektryka i amor, dojdziesz sam ja dzisiaj w 5min rozkminiłem jak przerobić Di-techa na gaźnik z elektryką od di-techa
Dodane przez ptysiex dnia 07-03-2009 22:36
#3
Ej a z gilery runner podpasi silnik? tak jak z nrg?
Dodane przez Headhunterz dnia 07-03-2009 22:39
#4
ta to ten sam czyli P/G bierz LC bo takto slaby tun będzie
Dodane przez ptysiex dnia 07-03-2009 22:50
#5
On jest lc tylko gostek ma dać do jutra odpowiedź czy na 100% sprzedaje bo bym go brał bo te 125 poleci
Dodane przez baziu_19 dnia 08-03-2009 13:31
#6
Headhunterez, to weź załóż temat jak zrobić takie coś, bo może się przydać. Nie wiem, czy w serwisie ptysiex ci zrobią takie coś.
Dodane przez x1x1x1 dnia 08-03-2009 14:51
#7
Sory za offtop ale jeśli chodzi o przeróbke ditecha na gaźnik to nie jest nic trudnego tylko trzeba delikatnie podrobić elektronike. Chodzi tu o wtyczke przepustnicy. Podobno jeżeli nie połączy się w tej kostce od przepustnicy dwa środkowe kable skuter nie będzie wchodzić na obroty (Przez odłączenie kabli od wtrysku ecu przechodzi w tryb awaryjny który nie pozwala silnikowi wkręcić się na obroty).
Dodane przez ptysiex dnia 08-03-2009 16:03
#8
Baziu to jest serwis który ma taką
XXXX katanę że szok. To ich projekt z silnikiem od pg. Kiedyś ją widziałem a teraz nie
A nikt nie wiem kto ma silnik od pg nawet bez tuna?
Uważaj na słownictwo!! I teraz mam ci też warna nie dać, bo na niego nie zasłużyłeś??
Edytowane przez wander dnia 08-03-2009 16:36
Dodane przez Headhunterz dnia 08-03-2009 21:13
#9
spoko napiszę wam