Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tuning i co dalej ??
Dodane przez morpheus666 dnia 05-03-2009 14:25
#1
Hej :)
Na wstępie zapytam jaki polecacie mi cylinder najlepiej 70ccm tak aby wal pozostał seryjny :P łożyska mogę zmienić ale już na wymianę wału chyba funduszy nie syknie ... a dodam jeszcze ze to wersja LC rocznik 98
PS. Wal był wymienny równy rok temu łożyska i simmeringi tez wydaje mi sie ze przez sezon nie zrobiłem więcej niż tysiąc kilometrów hmmm nie patrze na licznik jak jeżdżę :D
a teraz wypisze to co mam juz zrobione :P
Tłumik - Tecnigas Next R chrom
Gaźnik - Arrache 17,5mm
Zawór Membranowy - Hebo
Wariator - Polini Speed Control 2003
Przełożenia od katany Movistar
Pasek - już nie pamiętam ale chyba Polini
no to teraz napiszcie mi jaki najlepiej wsadzić cylinder fundusze jakie mam na cylek to max 700zl no i mam w planach jeszcze zmienić sprzęgło a jak nie to może zmienię wydech :D
Plz Help Me :P
Edytowane przez morpheus666 dnia 05-03-2009 14:28
Dodane przez katanka1994 dnia 05-03-2009 14:30
#2
Założ sobie jakis fajny HEBO
Dodane przez ptysiex dnia 05-03-2009 14:30
#3
Co Hebo?
Dodane przez OloK dnia 05-03-2009 14:52
#4
Jeśli chodzi Ci o cylek HEBO no to jest on dobry i mocny. Jak zrobiłeś 1000 km no to nie dużo to jest i nie ma potrzeby zmienieć łożysk i wału
Ale poczekaj troche jeszcze z kupnem cylka, niech dolar pójdzie w dół to części będą tańsze B)
Edytowane przez OloK dnia 05-03-2009 15:02
Dodane przez morpheus666 dnia 05-03-2009 15:16
#5
No tez myślałem nad hebo manston replica albo na arisalem t6 no i w oko wpadł mi jeszcze Metrakit Hand Made no i właśnie obawiam się tego ze jak zatrę alu cylek to już tylko śmietnik : a jak żeliwny to chyba będzie można wykonać szlif :) albo polini sport 70 rozważam te 4 opcje :P
ale ok ok może ktoś jeszcze się wypowie i się zdecyduje na ten konkretny
Dodane przez suzun dnia 05-03-2009 16:15
#6
kup se polini :D ma niesamowite przyspieszenie ;)
Dodane przez sebakatanapragaa dnia 05-03-2009 16:23
#7
z 70 juz nie zrobisz szlifu bo i tak ścianki są cieniutkie przerabiałem juz to;p;p
Dodane przez Jajecko_ dnia 05-03-2009 16:39
#8
kup sobie Pollini dobra znana firma i wogóle. i nie trza wymienis walu
Dodane przez LMatador dnia 05-03-2009 16:41
#9
Hebo jest lepszy :) wg mnie
Dodane przez morpheus666 dnia 05-03-2009 18:42
#10
Seba mówisz ze szlifu już na 70 nie zrobię czyli lepszym rozwiązaniem będzie kupno alu cylka hmm może coś w tym jest
Dodane przez katanka1994 dnia 05-03-2009 18:46
#11
hebo manston replica Mój kumpel smiga na hebo i troszeczke pod górke i jedno kolo tylko on ma ditech.
Dodane przez morpheus666 dnia 05-03-2009 19:25
#12
a i jeszcze mam jedno pytankio :D
sprzęgło w katanie jest 110mm czy pasowało by sprzęgło 107mm wraz z nowym dzwonem pod takie sprzęgło ? ?:P
Dodane przez Jajecko_ dnia 05-03-2009 19:39
#13
No raczej nie inne ma rozmiary
Dodane przez morpheus666 dnia 05-03-2009 19:44
#14
Ale co ma inne rozmary ten walek .?? mi chodzi o to ze kupil bym sprzeglo 107 i dzwon pod takie sprzeglo hmmm ? ?:P
Dodane przez Matek_Katana dnia 05-03-2009 22:13
#15
Witam! Jak to nie można zrobić szlifu cyla rzeliwnego 70ccm??? xD Głupota!! Sebakatanapragaa moze juz miales wykonany 3 szlif i juz nie mogles wiecej ale na kazdym zeliwnym cylku mozna zrobic 3 szlify!!!! Moj kolega ma polini i zrobil 2 szlif i jeszcze moze zrobic jeden tak mu powiedzieli i wcale ścianek cienkich nie ma a jak sie ma cylek alu to juz nie można zrobić szlifu wiec jak chcesz szalec to kup żeliwo w razie co możesz szlifa zrobić!! A po drugie do Hebo Manston Replici trzeba chyba wał wymienic z tego co ja wiem...... Moim zdaniem Bierz Polini!! Pzdr
Dodane przez morpheus666 dnia 05-03-2009 23:33
#16
ok dzięki za info :D właśnie ja za delikatnie to niejezdze nie raz ta seryjna 50 dostała ostrro w ***** ale jestem zadowolony co do skutera i ogólnie jego wytrzymałości...i najbardziej w żeliwie denerwować mnie będzie czas docierania :P
Dodane przez wander dnia 05-03-2009 23:59
#17
A może malossi sport?? duuuzo pozytywnych opinii słyszałem o tym cylku, no i żeliwo
Dodane przez morpheus666 dnia 06-03-2009 18:40
#18
wander , a mógł byś mi podesłać jakiś link do tego cylka ??
Dodane przez morpheus666 dnia 06-03-2009 21:49
#20
ok dzięki za wszystkie wypowiedzi na temat cylków ... jeszcze muszę się przespać parę nocy z tymi przemyśleniami ... już myślę nad 2 tylko cylkami i są to Polini Sport 70 , Malossi Sport 70.
Dodane przez OloK dnia 06-03-2009 23:17
#21
Z tego co wiem to Malossi ma więcej koni
Dodane przez sobiur1 dnia 07-03-2009 10:33
#22
ma
www.skuter-plus.pl mallosi kosztuje 596zł jeszcze stara cena osttanio zamawiałem
Edytowane przez wander dnia 07-03-2009 11:28
Dodane przez wander dnia 07-03-2009 11:29
#23
Jak ktoś podał link do tego za ponad 700zł to mało z krzesła nie spadłem ze malossi tak dużo kosztuje:O zresztą widzę ze we wszystkich sklepach ceny poszły drastycznie w górę!! W takim razie kup lepiej polini poniżej 600zł
Edytowane przez wander dnia 07-03-2009 11:31
Dodane przez morpheus666 dnia 07-03-2009 16:36
#24
na allegro znalazłem malossi za 610 zl i chyba się na niego zdecyduje .. poczekam jednak aż matekkatana zda mi relacje z jazdy na polini sport :P
Dodane przez morpheus666 dnia 09-03-2009 22:54
#25
odświeżam i zarazem pytam dziś przeglądając allegro natknąłem się na cylinder firmy
Top Performances czy to jest cylek warty uwagi czy to raczej jakiś chlam co się rozleci ? ?:P
Dodane przez Pietras dnia 10-03-2009 08:24
#26
Ja bym sie wachał nie jest on lepszy niż "no name"
Dodane przez wander dnia 10-03-2009 16:14
#27
Bo jak to napisano na jednej ze stron " jest różnica między zestawem zwiększającym pojemność 70cc a zestawem tuningowym 70cc" Co z tego że można kupić 70cc "no name" która będzie miała mniej mocy niż sportowa 50cc
Dodane przez baziu_19 dnia 10-03-2009 17:48
#28
Wander dobrze napisał. Mój kumpel właśnie kupił taką 70-tkę i nic, kompletnie nic mu nie dała. Chyba tylko spalanie wzrosło.