Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Pare pytań do urzytkowników!!

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 15:58
#1

Panowie kupiłem sobie nowe rolki 8.3 g czy one coś dadzą ?? mi w katanie 99 chłodzoną powietrzem ?
to co już zrobiłem
ściągnełem blokade z wario złożyłem wiekszą dysze na gaziniku lecz niestety mam tłumnik pół sportowy lecz wlałem rozpuszczalnik coś pomogło co jeszcze moża zrobic zeby ta katanka szybciej latała po polskich ulicach a katanka lata mi gdzieś tak 60 lecz nie wiem ile bedzie mi latała gdy załorze rolki nie ukrywam że liczę się z kasą poradzicie coś jeszcze do mojej katanki ?

Dodane przez suzun dnia 11-02-2009 16:13
#2

możesz jeszcze sciagnąć blokady z przełożeń B)

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:15
#3

dużo jest roboty przy tym ?i ile by leciała jak bym to zrobił ty masz sciognietą blokade ?

Edytowane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:16

Dodane przez suzun dnia 11-02-2009 16:22
#4

ja nie wiem czy mam sciagnieta blokade kupiłem se cylek polini i nie moge narazie zobaczyc (docieranie) powiem ci gdzie jeszcze są blokady :)
-kolektor wylotowy w cylindrze
-zablokowany króciec ssący
-za mała dysza w gaźniku
-pierścień na tulei wariatora oraz "tylna blacha"
-wydech
-przełożenia
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej to poszukaj tematu gdzie sa blokady i tam jest szczegółowo opisane gdzie one się znajdują :D

Dodane przez baziu_19 dnia 11-02-2009 16:25
#5

Kto ci polecił takie rolki? One są za ciężkie kup sobie jakieś w granicach 6g.

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:26
#6

aha a nie wiesz ile dadza mi te rolki ?? co zakupiłem na v max??

Dodane przez baziu_19 dnia 11-02-2009 16:27
#7

Jak masz blokady, to na v-max ci dużego nie dadzą, a poza tym i tak są za ciężkie.

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:30
#8

ale podono czym rolki cieższe tym wiekszy v max

Dodane przez baziu_19 dnia 11-02-2009 16:34
#9

To jest prawda, ale im za ciężkie tym gorzej i za lekkie tak samo. Musisz próbować na których będzie najlepiej. O rolkach było milion tematów, poczytaj sobie na forum, to się dużo dowiesz.

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:37
#10

baziu_19 napisał/a:
Jak masz blokady, to na v-max ci dużego nie dadzą, a poza tym i tak są za ciężkie.


ale ja mam tylko 2 blokady tłumnik pół sportowy i Kruciec sający :)

Dodane przez axdam42 dnia 11-02-2009 16:43
#11

A jaki masz tłumik ? Króciec SSĄCY możesz rozwiercić łatwo ale za dużo to nie da. Rolki nie mogą być za ciężkie .. ty kupiles za ciężkie do katanki i na pewno nie będziesz zadowolony bo wogóle nie będziesz miał przyspieszenia. Przy seryjnym skuterze zmiana rolek nie da ci za dużo na v-maxie.

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:46
#12

[img][/img]http://suzuki-katana.pl/photogallery.php?photo_id=313 To jest moja katanka jakieś propozycje w tunigowaniu optycznie lub mechcanicznie to stare zdjęcie troche się pozmieniała

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:49
#13

axdam42 napisał/a:
A jaki masz tłumik ? Króciec SSĄCY możesz rozwiercić łatwo ale za dużo to nie da. Rolki nie mogą być za ciężkie .. ty kupiles za ciężkie do katanki i na pewno nie będziesz zadowolony bo wogóle nie będziesz miał przyspieszenia. Przy seryjnym skuterze zmiana rolek nie da ci za dużo na v-maxie.


Sorki ze post pod postem
ale mi się wydaje że nie bedzie żle z tymi rolkami mój kumpel ma takie i zadowolony :) i on mi takie zaproponował a tam 2 g większe :)

Dodane przez axdam42 dnia 11-02-2009 16:49
#14

Przeczytaj artykuł o kolejności w tuningu a się dowiesz ...

No to wsadź te rolki to zobaczysz jak będzie dobrze to zostaw. Musisz próbować z różnymi, bo jak masz zablokowane przełożenia i wsadzisz cięższe to nic nie da na v-maxie.

Edytowane przez axdam42 dnia 11-02-2009 16:52

Dodane przez baziu_19 dnia 11-02-2009 16:50
#15

Poczytaj sobie na forum, to się dowiesz coś o tuningu zarówno optycznym jak i mechanicznym.

P.S. Znaczek [/img] ma się znajdować na końcu linku.

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:54
#16

baziu_19
A ty masz wszystkie blokady posciągane ?

Dodane przez baziu_19 dnia 11-02-2009 16:56
#17

Ja mam przełożenia zablokowane i pasek już trochę wytarty przez to taki słaby v-max.

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 16:57
#18

A jaki masz tłumnik ? sportowy czy zwykły ?

Dodane przez baziu_19 dnia 11-02-2009 17:02
#19

Przecież w podpisie masz napisany.

Dodane przez milosz99994 dnia 11-02-2009 17:06
#20

A no tak sorki :)

Dodane przez tomek_kr dnia 11-02-2009 17:09
#21

na rolkach 8,3 po 1. nie będziesz miał przyśpieszenia a po drugie to i tak v-max sie nie zwiększy bo ich nie będzie radzić....:/

Dodane przez OloK dnia 11-02-2009 17:58
#22

Chłopie ja miałem v-max na rolkach 5.5g około 68km/h po zmianie na rolki 7.5g zaczeła ciszej troszke chodzić i odczuwalnie wolniej sie zbierać a v-max miałem 73km/h no to nie wiem czy sie opłaca nawet sobie gumy nie zjarasz za bardzo B)

Dodane przez axdam42 dnia 11-02-2009 18:03
#23

Nie przesadzaj OloK, bo wcale aż tyle nie dało :) gdybyś teraz założył 5,5 to byś jechał tyle samo B)

Ja zmieniałem w tym czasie co ty z seryjnych 6g na 7,2 i ja wogóle nie odczułem różnicy na v-maxie.

Edytowane przez axdam42 dnia 11-02-2009 18:04

Dodane przez OloK dnia 11-02-2009 18:09
#24

Adam no może troche przesadziłem ale 71miałem :) (teraz mam 5.5g założone)

Dodane przez milosz99994 dnia 12-02-2009 08:26
#25

Ale wy macie Katany po tuningu a ja nie mam :) chciałem się coś jeszcze zapytac Jakie są orginalne rolki :)

Dodane przez matiz333 dnia 12-02-2009 11:54
#26

Ja miałem założone oryinalne 6,2 g

Dodane przez wander dnia 12-02-2009 16:27
#27

Że tak powiem kur..wa o tym razy jakie są seryjne rolki było 100 lub lepiej razy!! Poszukaj!!