Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wariator i Tylne koło

Dodane przez Barti02 dnia 08-02-2009 17:08
#1

Witam wszystkich mam trochę śmieszne pierwsze pytanie przymierzam się do nowego wariatora sportowego multivara ale zastanawia mnie wakt iż nie ma do niego przeciw talerzy i całej reszty przychodzącej od zewnętrznej strony wału.Czy przeciw talerz wiatrak itp. daje się stare ? a drugie pytanie to takie że zastanawia mnie to że tylne koło troszkę ciężko się kręci ręka nawet bez zacisku czy klocków hamulcowych.Czy to wina przełożeń ?.;)

Dodane przez ptysiex dnia 08-02-2009 17:11
#2

Do wariatora sportowego daje sie oryginalny przeciwtalerz itp. a to że tylne koło sie cieżko kreci może być winą sprzegła albo dzwonu albo klocki masz zdarte

Dodane przez bomba25 dnia 08-02-2009 17:24
#3

No do waria dajesz oryginalny przeciwtalerz zbierak itd :D Polecam Poliniaka... A olej w przełożeniach masz? Może tam jakaś smoła została.

Dodane przez tomek_kr dnia 08-02-2009 17:59
#4

a może hamulec CI trzyma??

Dodane przez shaden dnia 08-02-2009 18:18
#5

o ja też miałem z hamulcem kiedys że mi koło blokował ... To odkręciłem troche tą śrubę co jest koło pokrywy ( od waria i sprzęgła) i było ok :D

Dodane przez Headhunterz dnia 08-02-2009 19:13
#6

bomba25 a w przekładni trzeba do pełna lać olej? bo ja wlałem 200ml i też zdeka muli, wcześniej na kujawskim było git

Dodane przez shaden dnia 08-02-2009 19:16
#7

Na kujawskim ? Żart ? ... ;/

Dodane przez Headhunterz dnia 08-02-2009 19:25
#8

Nie to nie żart. Kasy nie miałem na olej to wlałem kujawskiego

Dodane przez matik_3 dnia 08-02-2009 19:25
#9

Kujawski najlepszy :P

Dodane przez wander dnia 08-02-2009 19:50
#10

100-110-125 ml się leje , już dokładnie nie pamiętam ile

Dodane przez baziu_19 dnia 08-02-2009 20:00
#11

125 ml. Spuść stary i strzykawką nalej nowego. Poza tym jest artykuł na naszej stronie.

Dodane przez Headhunterz dnia 08-02-2009 20:08
#12

to znaczy teraz mam mobila do Vito (skrzynia Automat) to spuszczę cały i wtrzyknę 120ml

Dodane przez baziu_19 dnia 08-02-2009 20:17
#13

Możesz więcej niż 120ml dla pewności wlej 130ml. Lepiej żeby było smarowanie niż mają ci się zębatki ścierać.

Dodane przez wander dnia 08-02-2009 20:23
#14

akurat w tym wypadku za dużo to niezdrowo.. .wlej tyle ile w instrukcji czyli 120 ml

Dodane przez Headhunterz dnia 08-02-2009 20:27
#15

kiedyś czytałem to co wander właśnie napisał, co do kujawskiego to po 2 tygodniach zębatki wyły już i trzeba było zmienić

Dodane przez baziu_19 dnia 08-02-2009 20:33
#16

To jest prawda, co Wander napisał. Bo później będzie mulił.

P.S Wander dlaczego zablokowałeś mnie na GG?

Edytowane przez baziu_19 dnia 08-02-2009 20:34

Dodane przez wander dnia 09-02-2009 00:19
#17

Zawsze wiadomo ze lepiej wlać jakiś olej niż nic, ale aż tak aby olej spożywczy .... Olej w przekładni musi mieć odpowiednią lepkość i gęstość...

Dodane przez Barti02 dnia 09-02-2009 11:52
#18

Dzięki za szybkie odpowiedzi a z tym olejem w przekładni to mam lałem elfa a wlewałem do takiego momentu aż się przelał przez dziurkę od wlewu.A powiedzcie jak to jest z tymi przełożeniami pierwotnymi z mielocha top rancing czy trzeba tą prasę hydrauliczną czy jak bo nie kumam i jak patrze na te przełożeniato dla mnie jasne jest to że jedna końcówka wałka idzie do sprzęgła a druga do koła ale ma jakąś inna końcówkę taką z frezem i zastanawiam się jak to założyć czy tylko wyjąc stare włożyć nowe ? a i w którą strone odkręca się koło suzuki katana;) i olej jest chyba 15w40 do przełożeń

Edytowane przez Barti02 dnia 09-02-2009 11:54

Dodane przez ptysiex dnia 09-02-2009 11:58
#19

Musisz kupić przelożenia te top racing i musisz wyjac stare i te ,,wałki" przelożyć ze starych ,,Krążków" na te nowe top racing. a koło sie odkreca w lewą strone. Najlepszy sposób to jak poprosisz kogoś i ci go przytrzyma a ty śrube z kopa i puści

Dodane przez Barti02 dnia 09-02-2009 12:05
#20

A ha to już mniej wiecej wszystko wiem a najlepiej chyba będzie wcisnąć tylni hamulec i git może że coś się urwie B) a potrzebna ta prasa czy nie ?

Dodane przez ptysiex dnia 09-02-2009 12:07
#21

No chyba że masz ścisk 4 tony w rekach to nie potrzebna, no jak chcesz zdjac te walki z oryginalnych i nalozyc na top racing? no trrzeba je prasą wyjąć i włożyć

Dodane przez Barti02 dnia 09-02-2009 12:12
#22

kurde szkoda że prasa potrzebna jest ale trudno gdzie najlepiej pytać o tą prasę ?

Dodane przez wander dnia 09-02-2009 14:40
#23

Samym hamulcem u mnie nie chciało puścić(mam tarcze z tyłu) musiałem jeszcze koło rurka blokować, W przekładni na pewno nie jest 15w40 jest coś około 80w90(olej przekładniowy). Prasę to w jakichś warsztatach... możesz też próbować na imadle(ale to trzeba sposobem.

Dodane przez shaden dnia 09-02-2009 14:47
#24

A znasz ten sposób ?

Dodane przez wander dnia 09-02-2009 14:53
#25

Sam będę niedługo to robił, po prostu przez rurki które nakłada się na wałki przełożeń i ściskając to wszystko w imadle masz tak jakby prasę...

Dodane przez Barti02 dnia 09-02-2009 15:20
#26

Wander jakie przełożenia wkładasz do swojej katany i jak to zrobisz daj znać

Dodane przez wander dnia 09-02-2009 15:26
#27

Wkładam polini wtórną i top racing pierwotna

Dodane przez Barti02 dnia 09-02-2009 15:34
#28

A ha ciekawe ile to da ?

Dodane przez suzun dnia 09-02-2009 16:26
#29

ja tez myśle nad ich kupnem B) wander jak je wybróbujesz to daj znać :P

Edytowane przez suzun dnia 09-02-2009 16:27

Dodane przez Barti02 dnia 09-02-2009 16:28
#30

A w ogóle jak wymienię same przełożenia pierwotne a wtórne orginalne zostaną to nie będzie jakiś skutków ubocznych ?

Edytowane przez Barti02 dnia 09-02-2009 16:28

Dodane przez ptysiex dnia 09-02-2009 16:31
#31

nie

Dodane przez Barti02 dnia 09-02-2009 20:21
#32

Ej jaki wariator polecacie lepiej na lepszy v/max polini speed control czy hebo next generation ?

Edytowane przez Barti02 dnia 12-02-2009 12:19