Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Dziwny problem..
Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:32
#1
Witam:) Mam problem ze swoją Kataną a mianowicie wczoraj po zgaszeniu jej, stała ok 1-2godz. na zewnątrz (prawdopodobnie był nieduży mróz) Gdy chciałem ją odpalić odpalała i zaraz gasła. próbowałem dodać gazu ale to samo koło zakręciło się kilka razy i gasła... :/ a co któryś raz nawet strzeliło coś z wydechu...
Z góry dziękuje za pomoc :)
Dodane przez Headhunterz dnia 02-02-2009 19:37
#2
zatarł się cylinder, albo pierścienie pękły od zmiany temperatur
Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:41
#3
Hmm.. Cylinder jest po szlifie, a na katance jeżdżę już prawie całą zimę :D
Dodane przez Headhunterz dnia 02-02-2009 19:44
#4
wiesz, w każdej chwili może paść, poczekajmy co na to inni
Dodane przez bartekkatana dnia 02-02-2009 19:46
#5
A miałes wode czy płyn może cylinder pękł albo tłok spuchł
Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:49
#6
Noo ale w tak krótkim czasie mógł by paść?? :( zwłaszcza że razem ze szlifem wymieniany był wał, wszystkie uszczelki, tłok, również te pierścienie itp.
Miałem płyn.
Dodane przez OloK dnia 02-02-2009 19:50
#7
A może ssanie się wyłączało i gasła bo nie mogła sie utrzymac na obrotach ? Albo ją zalewa za bardzo i strzela w tłumik
Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:56
#8
No ale tak sama od siebie by się zalała?? a nie było nic regulowane i ruszane a jak dotąd wszystko było ok:) no i przed tym zdarzeniem paliła normalnie i kilka kilometrów zrobiłem potem zgasiłem no i ... to co 1 poście..:/
Dodane przez Headhunterz dnia 02-02-2009 20:01
#9
na bank coś z cylinderm jest, zmiana temperatur źle wpływa na skuter, dlatego większość zimą nie jeździ albo robi tuning
Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 20:09
#10
Zeszła zimę przejeździłem, było ok :) teraz też wszystko ok było do wczoraj... cylek już rozkręcałem jest ok, tłok również cały..
Zawór membranowy jak nowy..
Sam już nie wiem co się mogło stać :(
Dodane przez baziu_19 dnia 03-02-2009 08:26
#11
Co wy z tym cylkiem? Gaźnik czyściłeś?
Dodane przez katanaWR dnia 03-02-2009 11:22
#12
Tak czyściłem... Ale to może być wina samego gaźnika?? że on odpali i zaraz zgaśnie?? Bo mechanik sugerował mi wymianę tego gaźnika na wiosne
Dodane przez matiz333 dnia 03-02-2009 14:16
#13
Możliwe że przyszła kolej na gaźnik.Jest prawdopodobieństwo że nie zasysa odpowiedniej ilości paliwa lub na odwrót (nie pisałeś czy zalewa świece czy wręcz odwrotnie)Spróbuj wstrzyknąć na tłok paliwo i wtedy sprawdzić jak długo pochodzi lub zatkać wlot powietrza do gaźnika i próbować zassać.Ja miałem taką sytuację jak ty i w pierwszej kolejności wyczyściłem gaźnik.Ale okazało się że to wina łożyska na wale niestety się rozsypało.Jeśli t nie poskutkoje daj znać.Pozdro;)
Dodane przez katanaWR dnia 03-02-2009 16:34
#14
Więc tak dziś rozebrałem skuter i zalewa świece...:/ zmniejszyłem śrubką dopływ paliwa, lecz dalej go zalewa i nie wiem właśnie z jakiego powodu...
Dodane przez matiz333 dnia 03-02-2009 17:04
#15
Więc może gubić iskrę pod wpływem ciśnienia skoro chodzi tylko przez chwilę.(sprawdz świece i przewody głównie fajke itp.)Jeśli strzela w tłumik to mozliwe że ścieło klina na magnecie i zapłon się przestawił.To tylko moje przypuszczenia.Proszę o wypowiedz innych.Może mają inne pomysły co z tym fantem zrobić. A i pierwsze co sprawdz to czy ma w odpoweidnim momęcie iskre.(powinna być gdy tłok jest na samej górze)
Dodane przez OloK dnia 03-02-2009 17:15
#16
Ja miałem tak jak mi impulsator padł prądnicy. Kopałem ze 100razy odpalił pochodził 3minuty i gasł potem znowu 100kopów i odpalił i potem zgasł. Nawet pare rezy strzelał w tłumik. Zmieniłem prądnice z impulsatorem i elegancko wszystko mi śmiga B)
Dodane przez baziu_19 dnia 03-02-2009 18:02
#17
Dobrze sprawdzałeś ten cylek i zawór? Bo o tym co piszesz, to wygląda na zatarcie.
Dodane przez katanaWR dnia 03-02-2009 23:58
#18
tak dobrze.. zawór jak nowy, wymieniany był przy szlifie
Dodane przez konradsuzuki dnia 04-02-2009 16:58
#19
według mnie wina gażnika