Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Dziwny problem..

Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:32
#1

Witam:) Mam problem ze swoją Kataną a mianowicie wczoraj po zgaszeniu jej, stała ok 1-2godz. na zewnątrz (prawdopodobnie był nieduży mróz) Gdy chciałem ją odpalić odpalała i zaraz gasła. próbowałem dodać gazu ale to samo koło zakręciło się kilka razy i gasła... :/ a co któryś raz nawet strzeliło coś z wydechu...

Z góry dziękuje za pomoc :)

Dodane przez Headhunterz dnia 02-02-2009 19:37
#2

zatarł się cylinder, albo pierścienie pękły od zmiany temperatur

Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:41
#3

Hmm.. Cylinder jest po szlifie, a na katance jeżdżę już prawie całą zimę :D

Dodane przez Headhunterz dnia 02-02-2009 19:44
#4

wiesz, w każdej chwili może paść, poczekajmy co na to inni

Dodane przez bartekkatana dnia 02-02-2009 19:46
#5

A miałes wode czy płyn może cylinder pękł albo tłok spuchł

Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:49
#6

Noo ale w tak krótkim czasie mógł by paść?? :( zwłaszcza że razem ze szlifem wymieniany był wał, wszystkie uszczelki, tłok, również te pierścienie itp.

Miałem płyn.

Dodane przez OloK dnia 02-02-2009 19:50
#7

A może ssanie się wyłączało i gasła bo nie mogła sie utrzymac na obrotach ? Albo ją zalewa za bardzo i strzela w tłumik

Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 19:56
#8

No ale tak sama od siebie by się zalała?? a nie było nic regulowane i ruszane a jak dotąd wszystko było ok:) no i przed tym zdarzeniem paliła normalnie i kilka kilometrów zrobiłem potem zgasiłem no i ... to co 1 poście..:/

Dodane przez Headhunterz dnia 02-02-2009 20:01
#9

na bank coś z cylinderm jest, zmiana temperatur źle wpływa na skuter, dlatego większość zimą nie jeździ albo robi tuning

Dodane przez katanaWR dnia 02-02-2009 20:09
#10

Zeszła zimę przejeździłem, było ok :) teraz też wszystko ok było do wczoraj... cylek już rozkręcałem jest ok, tłok również cały..
Zawór membranowy jak nowy..
Sam już nie wiem co się mogło stać :(

Dodane przez baziu_19 dnia 03-02-2009 08:26
#11

Co wy z tym cylkiem? Gaźnik czyściłeś?

Dodane przez katanaWR dnia 03-02-2009 11:22
#12

Tak czyściłem... Ale to może być wina samego gaźnika?? że on odpali i zaraz zgaśnie?? Bo mechanik sugerował mi wymianę tego gaźnika na wiosne

Dodane przez matiz333 dnia 03-02-2009 14:16
#13

Możliwe że przyszła kolej na gaźnik.Jest prawdopodobieństwo że nie zasysa odpowiedniej ilości paliwa lub na odwrót (nie pisałeś czy zalewa świece czy wręcz odwrotnie)Spróbuj wstrzyknąć na tłok paliwo i wtedy sprawdzić jak długo pochodzi lub zatkać wlot powietrza do gaźnika i próbować zassać.Ja miałem taką sytuację jak ty i w pierwszej kolejności wyczyściłem gaźnik.Ale okazało się że to wina łożyska na wale niestety się rozsypało.Jeśli t nie poskutkoje daj znać.Pozdro;)

Dodane przez katanaWR dnia 03-02-2009 16:34
#14

Więc tak dziś rozebrałem skuter i zalewa świece...:/ zmniejszyłem śrubką dopływ paliwa, lecz dalej go zalewa i nie wiem właśnie z jakiego powodu...

Dodane przez matiz333 dnia 03-02-2009 17:04
#15

Więc może gubić iskrę pod wpływem ciśnienia skoro chodzi tylko przez chwilę.(sprawdz świece i przewody głównie fajke itp.)Jeśli strzela w tłumik to mozliwe że ścieło klina na magnecie i zapłon się przestawił.To tylko moje przypuszczenia.Proszę o wypowiedz innych.Może mają inne pomysły co z tym fantem zrobić. A i pierwsze co sprawdz to czy ma w odpoweidnim momęcie iskre.(powinna być gdy tłok jest na samej górze)

Dodane przez OloK dnia 03-02-2009 17:15
#16

Ja miałem tak jak mi impulsator padł prądnicy. Kopałem ze 100razy odpalił pochodził 3minuty i gasł potem znowu 100kopów i odpalił i potem zgasł. Nawet pare rezy strzelał w tłumik. Zmieniłem prądnice z impulsatorem i elegancko wszystko mi śmiga B)

Dodane przez baziu_19 dnia 03-02-2009 18:02
#17

Dobrze sprawdzałeś ten cylek i zawór? Bo o tym co piszesz, to wygląda na zatarcie.

Dodane przez katanaWR dnia 03-02-2009 23:58
#18

tak dobrze.. zawór jak nowy, wymieniany był przy szlifie

Dodane przez konradsuzuki dnia 04-02-2009 16:58
#19

według mnie wina gażnika