Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: efekt ciuchci ktoś ogarnia?
Dodane przez p_wasak dnia 15-01-2009 22:17
#1
akcja jest taka jest to niepokojące i jak dla mnie zapowiada cos wiekszego:
jak normalnie jest juz mój ditech rozgrzany lece sobie, i np jest na prostej albo lekkie wzniesienie juz nie mowiac o wiekszym wzniesieniu , przy predkoci 25 km /h do predkosci okolo 38-40 km/h moja katanka powiedzmy ze przyspiesza ( nie cisne jej na rozkreconej manetce) i rozpoczyna sie efekt rozpedzanej ciuchci.czuje spore wibracje na plastikach przy stopach, to jest tak jak by sie rozpedzalo cos w sroku:) czyli jak jest normalny dzwiek jadacej katany dochodzi do tego pomrók rum rum rum rum i coraz szybciej az do predkosci 40 km na h i znika. potem leci normalnie. dzieje sie to praktycznie zawsze przy przyspieszaniu od niedawan:0) czy pasek zwalony , czy sprzeglo - ja nie ogarniam moze ktos mi pomoze.???
jakies sugestie:"
bródny wariator, zuzyte rolki?
przebieg 6 tys km
rocznik 2006
katana R ay50a
wszystko seryjne (narazie)
pozdrawiam:)
Dodane przez Daniez dnia 16-01-2009 08:17
#2
p_wasak napisał/a:
jakies sugestie:"
brudny wariator, zużyte rolki?
I tu mnie rozwaliłeś... Co mam do ciebie przyjechać i to zrobić?? Kur... takie rzeczy to już chyba sam sobie powinieneś sprawdzić...no bez przesady przez internet się samo nie naprawi <lol2>
Dodane przez p_wasak dnia 21-01-2009 15:41
#3
mam takie warunki do pracy ze h... moge zrobic :) nie mam zadnych kluczy itp - myslalem ze moje objawy mogą nasunąć komuś skojarzenie co to ku jest - wtedy ja kupie klucze do rozkrecenia konkretnej czesci i to sobie zrobie , wiec nikogo nie mialem zamiaru rozwalic:)
hhaah
katana jezdzi dalej mam teraz 6 dni w yg prace wiec jako srodek transportu bardzo sie sprawdza. oby sie nie spier... bo bede miał powazną ...ujnię :)
pozdrawiam wszystkich cenzorow
emanko
ps. jak komus sie nasunie co powoduje efekt ciuchci to niech napisze;) emanko i dziekiB)
Dodane przez axdam42 dnia 21-01-2009 16:53
#4
Ja na przykład niewiele rozumiem z tego co napisałeś i nigdy nie słyszałem o ,,efekcie ciuchci'' hehe, nie wiem co możemy Ci poradzić na to że, gdy jedziesz kataną słychać dźwięk jadącej katany bo to jest bardzo dziwne i nikomu się to nie zdarza xDD wytłumacz jeszcze raz
Edytowane przez axdam42 dnia 21-01-2009 16:56
Dodane przez Headhunterz dnia 21-01-2009 18:36
#5
Kolesiowi po prostu wibruje za mocno koło akumulatora
Dodane przez FeLuS dnia 21-01-2009 19:21
#6
ja mam dokładnie to samo i też niewiem co jest tego powodem :/ wydaje mi się że to coś ze sprzęgłem lub z przełożeniami
Dodane przez OloK dnia 21-01-2009 20:27
#7
Ja mam wibracje aż całym skuterem trzęsie jak jade maxem czyli 70km/h :) i silnik nie równo pracuje tylko zachowuje sie jakby chciał a nie mógł. Myśle że to przełożenia :D
Dodane przez Headhunterz dnia 21-01-2009 20:32
#8
Według moich spekulacji wibracje powoduje wydech bez sprężynek spotykanych np. w Danieza Polini super race
Dodane przez wander dnia 21-01-2009 21:04
#9
wydech nie ma nic do tego. na bank!! Może niewyważone koła.
Dodane przez bartex dnia 21-01-2009 23:41
#10
wander czyli przegrałeś bank ;P Otóż mi wibracje wydobywały sie z niedokręconego tłumika przy cylindrze ;)
Dodane przez wander dnia 22-01-2009 00:02
#11
jeśli masz niedokręcony przy cylindrze to pierwsze co to odgłos, dwa spadek mocy, a dopiero trzecie to możliwe wibracje...
Dodane przez p_wasak dnia 22-01-2009 15:08
#12
no wlasnie! ktos tu dobry motyw podsunął. co do mojego "efektu ciuchci" to ona najbardziej dokuczliwy jest między 30 a 40 km na h potem jakby sie rozzpędza i go nie słychać. ale mojej mocy faktycznie moze byc jak na lekarstwo. czy ktos moglby podrzucic fotki LUB link gdzie co mam dokręcic. moja katana ditech mimo ze nowa w miarę i odblokowana leci gora 65 km/h po plaskim, i do tego to pocieranie. wlasnie udalo mi sie ( bezz braw , to moj pierwszy raz) odkrecic oslone waria i sprzegla , mam tam szaro-czarny pył (nagar?) czy to moze byc powód? nie zasypal mi wszystkiego ale jest go tam sporo.czyli jest pod wariatorem na nim, pasek w stanie idealnym , nie wiem co mam dokrecic :) pozdraiwam wszystkich pomagajacych hahahaB)
Dodane przez Daniez dnia 22-01-2009 16:14
#13
To jest po prostu pył z paska który się przecież zdziera to normalne. Wydech nic do tego nie ma ja jeździłem bez uszczelki tylko dokręcony lekko aby sprężanie było od takie sobie i mi jakoś nic nie wibrował nie ciuchciałoB)
Dodane przez p_wasak dnia 28-01-2009 11:33
#14
tak, ale chodzi mi o niedokręcenie przy cylindrze.czyli halas spadek mocy it to co wander napisal.B)
Dodane przez sssss80 dnia 29-01-2009 00:24
#15
A może masz wał lekko skrzywiony.
Musisz mieć coś krzywego.
Chyba będziesz musiał sprawdzić wszystko po kolei (ja bym zaczoł od waria i rzeczy które są na wierzchu). Włącz katane i zobacz czy wariator nie wibruje.