Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Szlif cylindra pomocy!!!
Dodane przez danzel69 dnia 16-11-2008 20:45
#1
Witam!!! Mam taki problem a mianowicie pękły mi na tłoku pierścienie i dałem cylinder do szlifu na 75cmm i boję się że mi wał szlak trafi! Co teraz czy muszę wymieniać wał?? Bo widziałem np komplet polini i tam pisze że nie trzeba wymieniać wału. A tłok będzie kuty Wossnera 47,50 mm. Chyba czy dać zwykłego tłoka 47,50 mm wertex czy to robi jakąś różnice czy nie bo wertex jest nie kuty. Proszę o Pomoc!!!!
Dodane przez Headhunterz dnia 16-11-2008 20:49
#2
Jak kopniak lekko chodzi to wał git. Co do tłoka to będzie dobry, możesz dać też meteora (też dobre tłoki)
Dodane przez axdam42 dnia 16-11-2008 20:53
#3
Seryjny cylek na 75ccm szlif ! :-0 Nie dopasujesz tłoka do takiego cylindra bo nie ma cylindrów 75 te 70ccm to są ok 65ccm coś takiego. Zresztą ile to będzie szlifów żeby 75 było ! pół cylka ci zostanie ;D A lepiej żebyś chociaż łożysko wymienił na wale i korbowód możesz ...
Dodane przez sobiur1 dnia 16-11-2008 20:57
#4
gdzie widziłes tłoka Wossnera 47,50 mm?? a vertex to nie jest kuty
Dodane przez wander dnia 16-11-2008 21:30
#5
śmieszni jesteście!!! kute tłoki to tylko do sportowych i bardzo wysilonych silników po ostrym tuningu. 75cc nie wejdzie ci pomiędzy szpilki!!!!
Dodane przez danzel69 dnia 16-11-2008 21:51
#6
Wejdzie pomiędzy szpilki ten koleś mi mówił że bez problemu... I że dopasuje mi bez problemu on zajmuje się przerabianiem krosów i ma właśnie taki zakład gdzie szlifuje takie cylindry i je jakoś wzmacnia żeby te cienkie ścianki po szlifie nie pękły. Kurde muszę wymieniać korbowód i łożyska?? Jak do tuningowanego polini 70 cmm nie trzeba to ja już zgłupiałem!!?? Co robić proszę o pomoc..
Dodane przez Headhunterz dnia 16-11-2008 21:52
#7
Wander, spokojnie, kolega jest nowy i nie wiedział że 70cc to tak naprawde 65cc
Dodane przez OloK dnia 16-11-2008 21:55
#8
70 to chyba tak dokladnie 64ccm3 bo mi na polinim sporcie tak pisało
Dodane przez danzel69 dnia 16-11-2008 22:03
#9
Aha teraz rozumiem... że 70cmm to tak naprawdę 64cmm Dlaczego tak jest??
Dodane przez OloK dnia 16-11-2008 22:22
#10
nie wiem tak samo kumpel ma honda ns1 i to jest 74ccm3 moze te 64 to są jakies wymagania w jakiś pa ństwach że jak u nas 50 to jest 49ccm3 to tam do 65 i są 64ccm3 nie wiem ;D
Dodane przez axdam42 dnia 16-11-2008 22:50
#11
Hahah nie ma nic takiego xDD To są poprostu tuningowe cylindry i zrobili tak, aby się zmieściły do karterów i miały jeszcze luz ;d tak się przyjęło i już ;p myślę że jest to optymalny rozmiar dla lepszych osiągów ale bez przasady ... poza tym inne części mogłyby się szybciej zużywć a tak też funkcjonalność jest zachowana ...