Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Zatarty silnik?
Dodane przez pabloz90 dnia 15-11-2008 15:45
#1
Witam, wszystkich.
Po małych przejściach, skuter nadal pozostał u mnie. Pojeździł trochę i wyszła większa awaria. Jechałem dziś do pracy, no i niestety skuter zgasł. Myślałem że to brak paliwa, ponieważ wskazówka wskazywała 0 (chociaż w baku jeszcze paliwo jest). Staje próbuje odpalić i nie da rady. Kick Starter stoi sztywno w miejscu. Nie da rady go ruszyć. Próbowałem nawet na niego stanąć (wiem głupie to, ale próbowałem na nim nawet stanąć) ale nic nawet nie drgnie. Czy to możliwe żeby się silnik zatarł?
Od czego mam zacząć? Rozkręcić silnik?
Jaka może być przyczyna? Wiem nie jesteście wróżkami ani nic, ale może jakieś rady? Jutro postaram się rozkręcić silnik i zobaczyć co i jak.
Kosztowna może być naprawa?
Edytowane przez pabloz90 dnia 15-11-2008 15:46
Dodane przez majer93 dnia 15-11-2008 15:54
#2
ZEPSUTY WAŁ
Dodane przez Pietras dnia 15-11-2008 16:00
#3
Możliwe ż wał sie zapiekł albo cylek ;[
Dodane przez FeLuS dnia 15-11-2008 16:06
#4
zdejmj cylinder i wtedy spronój wałem przekręcić jeśli dalej nie da rady to znaczy że wał do wymiany
Dodane przez Katana_15 dnia 15-11-2008 17:13
#5
Tak jak koledzy piszą wyżej WAŁ DO WYMIANY!!!
Dodane przez wander dnia 15-11-2008 17:43
#6
Radzę abyś na początek spróbował zdjąć pokrywę przekładni. Mógł pasek zablokować możliwość kopnięcia kopniaka, następnie jeśli tam będzie wszystko w porządku to trzeba będzie trzeba zdjąć cylek i zobaczyć czy nie jest zatarty lub zapieczony. Jeśli nie to wał.
Dodane przez pabloz90 dnia 15-11-2008 19:06
#7
Dziękuje za odpowiedzi. Mam następne pytanie (może głupie), ale po czym poznać że cylinder jest zatarty bądź też zapieczony? Jakieś oznaki szczególne?
Druga sprawa czy coś takiego nadaje się do Katany 98' LC
http://moto.alleg...na_lc.html
Czy warto zapłacić więcej za wał firmy Parmakit? Różnica w cenie wynosi 170 zł. Więc sporo.
I ostatnia prośba. Czy mógłby ktoś mi poradzić jak (kolejność, bądź inny sposób ) odkręcać plastiki? Ostatnio jak próbowałem wyciągnąć plastiki to nie umiałem się dostać do silnika. Może to głupia prośba. Jeśli tak to sorry.
Tymczasem pozdrawiam. I jeszcze raz dziękuje.
Edytowane przez pabloz90 dnia 15-11-2008 19:07
Dodane przez wander dnia 15-11-2008 19:26
#8
1. Zatarty- widoczne rysy po całej długości tłoka i cylindra. Zapieczony- wtedy kiedy bardzo bardzo ciężko tłok wchodzi w cylinder.
2. Nadaje się ale nie polecam tych chińskich tanich zamienników!
3. Parmakit..... nieznana firma!!
4. Ja osobiście wyjąłem silnik z ramy i wszystko miałem luksusowo na wierzchu.
Dodane przez Pietras dnia 15-11-2008 19:36
#9
Na mielochu masz zamiennik. Chyba bardzo dobry jak czytalem po komentarzach.
Dodane przez pabloz90 dnia 15-11-2008 20:01
#10
Cylinder:
http://sklep.miel...7f15a518ea
Wał:
http://sklep.miel...7f15a518ea
Czy coś takiego będzie ok? Dzięki bardzo za odpowiedzi. Nie znam się na tym a koleś od wały Parmakit, twierdził że to jedna z najlepszych firm na rynku. Choć jakoś nie kojarzę ją. Dzięki za odpowiedzi. No to zapowiada się że jutro rozkręcę Katanę.
Jeszcze jedno pytanie. Jeśli będzie walnięty wał, czy oprócz niego trzeba jeszcze coś wymienić? I czy wymiana jest trudna? Wiem może to głupie ale wole zapytać.
Dodane przez majer93 dnia 15-11-2008 20:08
#11
Parmakit dobra marka, podobno to podzespoły airsala, także świetny towar.
Dodane przez pabloz90 dnia 15-11-2008 21:50
#12
Czyli warto tego Parmakit'a czy nie?
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak sprawdzić czy mam oryginalny cylinder czy też jakąś firmówkę? Jest jakiś wyrzeźbienie lub coś podobnego?
Dodane przez wander dnia 15-11-2008 22:24
#13
Na seryjnym cylindrze masz znaczek suzuki (S)
Dodane przez baziu_19 dnia 16-11-2008 15:21
#14
Jeszcze będziesz mógł wymienić łożyska na wale. Sprawdź najpierw w jakim stanie są stare.
Dodane przez pabloz90 dnia 16-11-2008 16:05
#15
Wygląda na to że to jednak wał jest. Odkręciłem cylinder, patrze tłok i cylinder jest ok. pierścienie też. ale gdy ruszam tłokiem (cylinder zdjęty), to wał bardzo ciężko chodzi. Poruszałem go trochę pozakładałem wszystko i za pierwszym razem kopka (Kick Starter) poszedł do końca, jednak nie zapalił. Za drugim razem znów to samo.
Mam inne pytanie. Jeślibym sprzedał skuter w takim stanie, ile mogę za niego dostać? Skuter ogólnie seria, tłumik (komin Laser, końcówka Leovince). Odblokowany (tak to wygląda). No i teraz coś się z wałem stało. Czy dam rade wyciągnąć z niego ok 2200 zł? czy ciężko będzie?
Mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli bym wymieniał wał, czy jeszcze coś trzeba zmienić? Jak ktoś tutaj pisał łożyska też?
Edytowane przez pabloz90 dnia 16-11-2008 19:05
Dodane przez majer93 dnia 16-11-2008 19:32
#16
lepiej to wyremontować, bo uszkodzone skutery chodzą bardzo tanio. Używane wały kupisz za 100zl i sprzedaz sprawną katane. jak na sell katana to kup używany wał, a jak chcesz pośmigać to kup Parmakita.
Dodane przez pabloz90 dnia 17-11-2008 19:13
#18
Witam znowu. Mam kolejne pytania. Przepraszam że piszę posta pod postem, ale to coś nowego (określony cel dążenia, choć trochę "za mgłą" jeszcze) :)
Tak myślę jednak nad naprawą tego skutera. I tutaj kilka pytań:
1. Jak wygląda sprawa żywotności cylindra 70 cc?
2. Czy warto montować taki cylinder (70cc)?
3. Jaki jest wzrost spalania?
4. Kwestia osiągów, czy będą bardzo zmienione czy też nie zauważalnie (nie adekwatnie co do wzrostu spalania)?
5. Co lepiej zakupić (kwestia ergonomii i ekonomi jazdy) cylinder sportowy 50 cc czy 70 cc?
6. Co myślicie o cylindrach "For Race"? Czy ta nazwa mówi prawdę?
Nie chodzi mi o ściganie się, lecz o codzienną jazdę. Dziennie robię około 50 km. Niekiedy więcej (znacznie).
Co z wymianą łożysk. Czy to naprawdę konieczne?
I ostatnie (na razie), jak się dostać do wału? Jakieś rady?
Dodane przez Grzesiekkoc1993 dnia 17-11-2008 19:22
#19
do wału możesz się Dostać od strony pompy wody przynajmniej tak mi się wydaje..Co do Łożysk to ja przy wymianie wału proponował bym jednak je wymienić i oczywiście Symeringii też..:)
Dodane przez x1x1x1 dnia 17-11-2008 20:12
#20
1)To zależy jak będzie dotarty cylinder i jak będzie się go eksploatować
2)Warto ;)
3)Na to nie odpowiem bo dokładnie nie wiem, ale pewnie trochę większt, bo do cyla 70ccm przydało by się wymienić na większy gaźnik
4)Jeżeli będzie dobrze wyregulowany to tak (jednak trzeba wtedy wiedzieć że spalanie będzie musiało sporo wzrosnąć)
5)Zdecydowanie 70ccm, na sport 50ccm pewnie nie będzie zauważalna różnica
6)Ten cylinder jest prawdopodobnie słabej jakości, ktoś wspominał że nawet nie zdążył dotrzeć ten cylinder a się zatarł
Dodane przez OloK dnia 17-11-2008 20:27
#21
mi jak skuter palił około 3.5l zaczoł palić 4.3l tyle że ja lubie czasem poszaleć :D no jakbym dobrze wyregulował to do 4l bym zszedł więc 70 nie podnosi spalania aż tak dużo tylko że teraz katana zaczeła mi palic 5-6l ;D
Dodane przez axdam42 dnia 17-11-2008 22:43
#22
Odpowiem Ci tylko na jedno pytanie bo z resztą nie miałem doczynienia ... A mianowicie żeby dostać się do wału musisz rozpołowić silnik... dużo roboty niestety... ja tak robiłem przy wymianie wału :| nie wiem czy da się wyciągnąć wał nie wyciągając silnika z ramy ... ja wyciągnąłem cały z ramy a potem wał ;P
Dodane przez baziu_19 dnia 18-11-2008 17:11
#23
Nigdy w życiu nie wyciągniessz wału z silnika bez odkręcenia go od ramy.
Dodane przez pabloz90 dnia 18-11-2008 18:11
#24
No to nieciekawie... dobra a może ktoś mi powiedzieć czy mogą być jakieś problemy tym?
Kolejna sprawa, ponieważ sam już nie wiem co kupić. Wał na mielochu znalazłem jeden tylko. Cena ok 300 zł. Ale co z cylindrem?
Jaki polecacie? Nie chciałbym by wzrosło spalanie paliwa. I tak już sporo pali. Czyli racze kierunek 50 cc. Jednak czy warto zainwestować w sportowy cylinder czy też starczy zwykły (standard). Różnica w cenie to ok 200 zł więc bardzo sporo. Da to należyte efekty? Co polecacie?
Dodane przez OloK dnia 18-11-2008 18:15
#25
sportowy cylek 50ccm sie kręci wyżej niż seryjna 50 no i wytwarza większą kompresję o czym świadczy większa moc niż seryjna 50 jak tak bardzo chcesz 70 to j e b n i j ją a na spalanie sie nie patrz tylko na frajde z jazdy i na większą moc :D sam nie znam osoby która ma sportową 50 jak coś to mają 70 ''No Name'' pozdro !
Dodane przez pabloz90 dnia 18-11-2008 18:30
#26
Niestety na spalanie muszę się patrzeć. Jeśli płaci się ok 250 zł za paliwo na miesiąc to uwierz że to ważny czynnik. Gdybym miał nie patrzeć na spalanie to jeżdżę sobie samochodem a nie skuterem.
Dodane przez baziu_19 dnia 18-11-2008 18:37
#27
Też gdy kupiłem Katane, to myślałem, że będzie mało paliła, ale się przeliczyłem:( Napisz może jaki masz budżet na ten remont, to wtedy można bardzo łatwo dobrać części.
Dodane przez pabloz90 dnia 18-11-2008 19:57
#28
Powiedzmy że mogę wydać tak ok 600 - 700 zł, ze wskazaniem na 600.
Nie niestety. Skuter super jeździł, ale trochę palił. Średnio wychodziło mi że spalanie wynosi ok 4 l / 100 km. Dało się zejść tak do poziomu 3,7 ale to rzadko się udawało. Pełny bak starczał na 3 dni, niekiedy nawet na mniej. Ale dobra, nie o to w tym temacie chodzi.
Dodane przez OloK dnia 18-11-2008 20:29
#29
Powiem jeszcze że jak kupiłem zamiennik seryjnego cylindra ze skutercentrum chyba za który dałem cos około 200zl to po 1500km mi pierścionki poszły i rozdupczyły cylinder i tłok ;/
Dodane przez pabloz90 dnia 18-11-2008 21:06
#30
No to nieciekawie... Moim zdaniem 70cc odpada, za duże spalanie, a już teraz koszty są duże, a co potem będzie. Nie będę wydawać 250 zł tylko 350 - 400? Odpada.
Zostaje przy 50, tylko która? Sportowa czy nie?
Dodane przez OloK dnia 18-11-2008 21:19
#31
Ale zapomniałem że ty masz LC katanke no i na mielochu seryjniak kosztuje 300zl więc chyba nie masz wyboru :D a co do sportotej czy seryjnej 50ccm to już musisz sam ocenić
Dodane przez pabloz90 dnia 18-11-2008 21:58
#32
Nie niestety...
A czy mógłbyś OloK albo ktoś inny podać jakie są różnice pomiędzy seryjnym a sportowym cylindrem? Słyszałem (a raczej czytałem :) ) że aluminiowe szybko odprowadzają ciepło, ale mają krótszą żywotność.
Jakieś + i - cylindra sportowego i seryjnego? Dobra było już że sport ma lepszą kompresję czyli moc też, ale czy daje się to odczuć?
Dodane przez OloK dnia 18-11-2008 22:25
#33
No w aluminiowe tak jak mówiłeś szybciej odprowadzają ciepło i nie można rovbic szlifu a w żeliwnym możesz szlif robic za to aluminiowe miększą moc mają :D
Dodane przez Headhunterz dnia 19-11-2008 15:08
#34
Ja mam Arisal Sport 50cc (alu sport 50 do LC) i sprawuje się dobrze w pełni wykorzystuje te 8 koni przy gaźniku 17.5mm
Dodane przez pabloz90 dnia 19-11-2008 22:37
#35
Czyli mam rozumieć, że jeśli zakupie 50cc Arisal Sport to muszę zmienić też gaźnik? Czy na seryjnym nie da rady jeździć?
Jeśli trzeba to jak ma się to do spalania? Bardzo wzrasta spalanie? No i kwestia zmiany dyszy, czyli kolejny powód do zwiększenia spalania. :( Ciężko to widzę.
Dodane przez Headhunterz dnia 20-11-2008 15:01
#36
Da rade, jak kupiłem dysze 70 jak kupowałem arisala ale była za mała więc gaźnik cały kupiłem i dysze 080 teraz rwie na koło jak metrakit przy dobrym tunie.
Co do zmiany dyszy to wiadomo spalanie wzrośnie, większa dysza, więcej wachy więcej wachy lepsze osiągi, oczywiście spalanie tez zależy od ustawienia gaźnika.
Mój tuning:
Arisal Sport 50cc 8km
Wydech Giannelli (od roxa)
Gaźnik 17.5mm i dysza 080
Sprężyna metrakit +22%
Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
Rolki polini 4.9g (do wydechu zalecane 4-4.5g(w pełni wykorzystują moc tego wydechu))
Do tuna brakuje tylko sprzęgła, paska waria i nowego talerza (katana leci ok 100)
Edytowane przez Headhunterz dnia 20-11-2008 15:09
Dodane przez pabloz90 dnia 20-11-2008 19:59
#37
@Headhunterz ile Ci teraz pali katana, ale tak szczerze.
Dodane przez Headhunterz dnia 20-11-2008 20:25
#38
Nie sprawdzałem na nowym gaźniku, ponieważ nie mam linki ale jak wsiadłem i dodałem gazu (linka od roweru) to bym spadł z katany. Myślę, że ok 5-5.5 będzie palić
Dodane przez pabloz90 dnia 20-11-2008 20:37
#39
No to kiepsko :| Za dużo jak dla mnie.
A na zwykłej dyszy da się jeździć?
Edytowane przez pabloz90 dnia 20-11-2008 20:49
Dodane przez Headhunterz dnia 20-11-2008 21:06
#40
Da się jeździć ale po 15km kipi woda i osiągi spadają
Dodane przez pabloz90 dnia 20-11-2008 21:32
#41
Czyli po prostu przegrzewa się. A co myślisz o zastępczym seryjnym cylindrze? Wzrost spalania o ok 1 - 1,5 litra / 100 km to stanowczo dla mnie za dużo. I tak już z problemem wyrabiam na paliwo, a później to dopiero będzie problem.
Dodane przez Headhunterz dnia 20-11-2008 22:30
#42
Zastępczy to jest odpowiednik seryjnego o tej samej mocy co seryjny, więc spalanie nie wzrośnie ani ni będzie konieczna wymiana dyszy.
Dodane przez pabloz90 dnia 21-11-2008 15:09
#43
A ile poprzedni (przed zmianą cylindra) pali skuter?
Jeśli teraz spalanie (po długich mękach) spadło do poziomu 3,6 / 100 km to wzrost spalania będzie aż tak duży?
Jak wygląda kwestia wytrzymałości tego cylindra. Rozumie że nie da się zrobić szlifu (aluminium), ale ile może wytrzymać przejechanych km? Większość skuterów po tuningu nie nadaje się do jazdy codziennej ze względu na warunki ekonomiczne. Jak będzie w tym przypadku? Czy może lepiej dać się spokój z sportowcem i kupić zwykły cylinder?
Kolejna sprawa, jeśli zamontuje nowy cylinder i wał, to mogę od razu lać inny olej niż poprzednio co? Poprzednio lałem tam półsyntetyka. Czy teraz mogę wlać od razu syntetyka?
Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Dodane przez Headhunterz dnia 21-11-2008 22:55
#44
Ok 4l na dyszy 62 ale nie był taki zrywny.
Co do żywotności to zależy od eksploatowania, a olej to ja leje Castrol Racing 2t nie wiem czy syntetyk czy nie, wcześniej miałem jakiś żółty o zapachu cytrynowym, nie wiem jaki to był bo był w katanie jak już kupiłem
Edytowane przez Headhunterz dnia 21-11-2008 23:06
Dodane przez pabloz90 dnia 22-11-2008 14:28
#45
Tak się zastanawiam nad tym cylindrem. Może jednak wezmę tego sportowca.
Kwestia eksploatowania. Jeśli nie będę cały czas jeździć na full gazie długo wytrzyma? Niekiedy owszem, lubię trochę "pociągnąć" ale nie zawsze.
Zapowiada się większy remont Katany. Wymiana wału, cylindra, ślimaka (prędkościomierz), filtr powietrza itd.
Dodane przez Pietras dnia 22-11-2008 14:51
#46
Pasek wymień też jak dajesz 70 bo stry możę sie zje*** w drodze .
Dodane przez pabloz90 dnia 22-11-2008 16:27
#47
A jaki pasek polecacie?
1. Pasek Polini Kevlar
2. Pasek Polini Race
Kevlar podobno nie jest za dobry. Prawda?
Dodane przez baziu_19 dnia 22-11-2008 17:09
#48
Ja polecam Polini Race. Kevlar stosuje się przy wysokiej klasy tuningu.
Dodane przez pabloz90 dnia 22-11-2008 21:36
#49
Dzięki. No to doszedł kolejny element zakupu.
Mam jeszcze pytanie. Mam teraz tłumik składak (LASER PRO i LeoVince) ile takowy tłumik może być warty?
Warto go zmienić na coś innego?
Dodane przez Headhunterz dnia 22-11-2008 23:51
#50
Do Arisala jest w sam raz, a pisałeś wyżej coś o wale. Nie trzeba go wymieniać przy tym cylku
Dodane przez pabloz90 dnia 23-11-2008 00:00
#51
Wał muszę zmienić bo jest walnięty... to on jest powodem tego remontu.
Druga sprawa jaką dyszę mam kupić do tego cylindra? Są do różnych gaźników, jaką ja mam wybrać? Mam serie.
Kolejna sprawa, czy przy wymianie wału muszę kupić także Łożyska wału i Simmeringi? Chce kupić wszystko razem i od razu wszystko zrobić (w czasie zimy).
Który sklep lepszy:
skutercentrum.pl
sklep.mieloch.pl
?
Sumując wszystko w skuter centrum jest taniej o około 80 zł.
Dodane przez Headhunterz dnia 23-11-2008 11:07
#52
Kiehin czy jakoś tak ja mam na 17.5mm 080 do 14mm wystarczy 075 ale i tak ci pewno 080 przyślą xD. Co do walu to sprawdź w jakim są stanie te łożyska, jak całe i nie ma pęknięć to możesz zostawić a jak jakieś masz to wiadomo. Co do simeringów to sprawdź czy dobrze trzymają powietrze jeśli tak to ten etap masz z bani
Dodane przez pabloz90 dnia 23-11-2008 11:19
#53
A możesz powiedzieć jak to zrobić? Tzn się jak sprawdzić czy trzymają powietrze?
I jeszcze jedno. Najważniejsze. Jak wyciągnąć silnik? Trzeba odkręcić siedzenie, zbiornik paliwa i oleju też? Później odkręcić śruby trzymające silnik i którą stroną? Do góry go wyciągnąć? Dam rade samemu? Ciężki jest?
Dodane przez Headhunterz dnia 23-11-2008 18:37
#54
Hmm.. pomyślmy, można zrobić np coś takiego, wstawić pręta o średnicy wału złożyć silnik wykręcić szpilki, założyć uszczelkę na komorę cylindra i zakręcić ją czymś żeby nie przepuszczała powietrza i dmuchać w miejsce zaworu. Jeśli nie puszcza to jest git i olej nie będzie leciał.
Co do wyjęcia silnika to odłącz wężyki odkręć amortyzator, odkręć śrubę od wahacza, odłącz kable os silnika i masz silnik wyjęty.
Dodane przez pabloz90 dnia 23-11-2008 19:52
#55
Dzięki bardzo...
Tutaj lista co zamierzam zakupić, jeśli coś jest złe to proszę poprawcie to zanim będzie za późno.
Lista:
1. Dysza główna Keihin 075
2. Napęd prędkościomierza Suzuki Katana 97-99
3. Cylinder Airsal Sport 50cc Katana, Zillion LC
4. Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco Morini
5. Wał korbowy Top Racing STD Katana, Zillion LC <99
6. Pasek Polini Race
7. Wkłady filtra powietrza Katana, Zillion
Czy to co podałem jest ok?
Teraz mam jeszcze jedno pytanie, gdzie znajduje się sprężyna dociskowa i co ona daje?
Dodane przez OloK dnia 23-11-2008 20:56
#56
Z tego co wiem to sprężyna jest w sprzęgle ;] za zadzwonem tak gdzie pasek zawraca w 2 strone polepsza ona start skutera chyba ;]
Dodane przez Headhunterz dnia 24-11-2008 15:02
#57
Jak zdejmiesz pokrywe to rozglądaj się przy kolektorze momentu (to co pasek jest pod sprzęgłem). Sprężyna poprawia przyspieszenie im cięższa tym lepszy start, ja dałem do Arisala +22% i niebieskie sprężynki sprzęgła.
Dodane przez pabloz90 dnia 24-11-2008 21:34
#58
No dobrze dzięki za odpowiedzi. Na razie jednak nie będę kupować tego bo i tak już koszt remontu szalenie wysoki (ok 1300 zł) :-|
A co do listy, to skład jest dobry? Czy coś do zmiany?
Dodane przez Headhunterz dnia 24-11-2008 22:32
#59
W sam raz wszystko. B)
Dodane przez pabloz90 dnia 26-11-2008 20:53
#60
Zaniepokojony innym tematem na forum, mam pytanie. Czy to prawda że cylinder sportowy się dużo bardziej grzeje niż zwykły. Rozumie że efekt (większa moc itd) daje efekt uboczny w postaci większej temperatury. Jednak jak bardzo się grzeje? Co jeśli niekiedy non stop jeżdżę, tak powiedzmy ok 60 km. Dopiero potem przerwa. Co wtedy? Będę musieć zatrzymywać i przerwy robić?
I jeszcze jedno pytanie (raczej z kategorii głupich). Jakie są szanse że zejdę z spalaniem tak do około 4,5l/100 km? Trochę się zacząłem zastanawiać nad sportowym cylindrem teraz. Trochę kosztowna "zabawa" będzie.
@Headhunterz czy masz blokowane przełożenia? Jeśli ja mam blokowane to ile poleci max? 70km/h?
Jeśli będę powiedzmy jeździć tak 60 km/h, to będą problemy z temperaturą?
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Dodane przez OloK dnia 26-11-2008 20:57
#61
jak bedziesz jeździł 60km/h to skuterek powinien wyrabiac z chłodzeniem :)
Dodane przez pabloz90 dnia 26-11-2008 21:08
#62
Powinien? :| Kiepsko teraz zaczynam się poważnie zastanawiać nad sportowcem. Już przymknąłem oko na spalanie, ale postoje to już naprawdę za wiele. Wygląda na to że sportowiec nie jest dla mnie. :|
Dodane przez Headhunterz dnia 26-11-2008 21:49
#63
Co do twojego przełożenia to już wcześniej pisałem nie mam blokowanych. Na zablokowanych poleci ok70km/h. Co do pytania o przegrzewanie się, to jak będzie się grzał to spróbuj z innym płynem, jeśli nie wypali to stwórz chłodnicę przelotową w postaci rurki metalowej (najlepiej aluminium) na wężu i powinno być git (coś na wzór tej przelotówki Hebo).
Dodane przez pabloz90 dnia 26-11-2008 22:18
#64
Musze to jeszcze przemyśleć. Na szczęście zakupy będą dopiero na początku grudnia. Choć szczerze to zaczynam skłaniać się znów w stronę zamiennika seryjnego cylindra. Spalanie bez zmian, no i nie będzie problemów z grzaniem się.
Dodane przez Grzesiekkoc1993 dnia 28-11-2008 10:09
#65
W sumie to ja bym proponował kupić coś lepszego..
Wkońcu niewymienia się tych żeczy co 1000km..
Dodane przez pabloz90 dnia 28-11-2008 18:54
#66
No tak, tylko jedno ale... Wymiana części na lepsze OK, tylko nie kosztem aż takiego spalania i problemów z przegrzewaniem.
Po zastanowieniu się, postanowiłem iż na razie kupie samochód, a później naprawie Katana. Najlepsze rozwiązanie.
Dodane przez marcelus33 dnia 29-11-2008 22:34
#67
napiszcie mi,proszę,czym się różni szerokośc otworu osi felgi z Wloch a z Hiszpani o tym samym rozmiarze,12',na tym samym kole,mam swój skuter w Irlandii i już po raz drugi ta sama felga nie pasuje,raz,że rozmiar 13,ok,moja wina,nie wiedzialem,że ma 12 ale po przymiarce okazalo się,że rozmiar na osi nie pasuje,tak mi powiedzial ten irlandczyk,to jest made in Italy a Ty masz Made in Spain,felge i nic nie zrobie rozmiar nie pasuje.Chodzi o tylne kolo,r 01 r. skutera.Bez niego cięzko mi będzie i chcialbym sie dowiedziec czy ten mechanik nie robi mnie może w konia.Dajcie znac.
Dodane przez baziu_19 dnia 30-11-2008 14:07
#68
marcelus33 zrób nowy temat i napisz swój problem, a nie podczepiasz się pod tematy innych! Wtedy ci ktoś odpowie.