Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem z gwintem;/
Dodane przez Skrobi dnia 10-11-2008 09:05
#1
HEj niedawno mi sie ukrecił gwint na lusterku lewym i niemoge wkręcic go;/ jest tak wyjechany ze nawet na chwile sie nie trzyma tak jak powiniene!! Co mi radzicie ;(
Dodane przez Headhunterz dnia 10-11-2008 09:34
#2
Gwintownika użyj, to takie coś w postaci wiertła z ząbkami zakładasz na wiertarkę i jedziesz nowy gwint
Dodane przez wander dnia 10-11-2008 10:03
#3
Musisz na gwintować, ale nie robi się tego wiertarką!!! Zresztą jeśli masz gwint zjechany to nic z tym nie zrobisz... Musisz rozwiercić wiertłem 9 lub 9,5 dziurę i nagwintować gwintownikiem M10. Jak to zrobisz to oryginalne lusterka juz nie będą pasować..... Będziesz musiał kupić z gwintem na M10
Dodane przez Skrobi dnia 10-11-2008 10:50
#4
a zdrugim co?? mm tez rozwiercic"?
Dodane przez baziu_19 dnia 10-11-2008 11:08
#5
Jak chcesz mieć dwa takie same lusterka, to musisz tak zrobić jak Wander napisał. Mój kolega był w podobnej sytuacji tylko, że on wywiercił głębszą dziurę i nagwintował gwintem M8 tak jak było. Nie wiem właśnie, czy w Katanie da się też wywiercić głębszą dziurę.
Dodane przez Skrobi dnia 10-11-2008 11:24
#6
JAk odbiore od naprawy zobacze ;p Przed chwila dzwoniłem i za wymiane paska z robocizna wycenili mi 200zł ;/ lekka przesada tak??
Dodane przez baziu_19 dnia 10-11-2008 11:39
#7
Trochę za dużo. Ja na twoim miejscu poszukałbym na forum jak się wymienia pasek i sam spróbował. Wtedy tylko zapłacisz cenę paska, a nie za robote ponad 50zł.
Dodane przez Daniez dnia 10-11-2008 11:42
#8
No to ja już bym odwołał tą naprawę bo wymienić pasek to jest 5min roboty i na pewno nie kosztował by pasek 200zł.
Dodane przez Skrobi dnia 10-11-2008 12:03
#9
pojade jeszcze bede gadał i napisze czy cos poskutkowało;/
Dodane przez Marcinuzzz90 dnia 10-11-2008 15:04
#10
Ja proponował bym Ci jeszcze wybrać taką opcję jak klej... Możesz kupić specjalny klej do połączeń płaskich i śrubowych np. LOKTAJT . Smarujesz gwint lusterka klejem i wkręcasz tak jak ma być ono ustawione. Klej po 12 godz. zastyga i pod wpływem braku powietrza puchnie co w rezultacie daje połączenie ;) Gorzej z ewentualnym odkręceniem bo trzeba podgrzewać ...
Dodane przez Skrobi dnia 10-11-2008 16:51
#11
NO wróciłem od naprawy chcieli te 2 stówki za to ze mi luserko zrobili i cos tam wyczyscii i mi odpalla na starter;p eh jeszcze tylko mi hamulec nie odbija ;/