Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Przełożenia.....jak rozpoznać jakie
Dodane przez wander dnia 29-03-2009 21:19
#1
Postanowiłem założyć temat który będzie pomagał w rozpoznaniu czy nasze przełożenia są zablokowane czy nie.
Wyniki myślę porównywać łatwym sposobem.... Ile razy okręcimy dzwonem sprzęgła aby koło wykonało pełny obrót. Dodawajcie też swoje wyniki, z seryjnymi przełożeniami i sportowymi.
Seryjne niezablokowane przełożenia w Katanie WR z 2002r.
1 obrót koła=13,75(13,8) (13,8/1) obrotu dzwonu.
Suzuki Katana AY50 Performance 1999r - 15/1
Suzuki Katana AY50AC 16/1
Suzuki Katana AY50LC 2001r 17/1
Suzuki Katana R 50 WR 16.5/1
Suzuki Katana AY50LC 1997r 15/1
Suzuki Katana AY50LC 1998 13,8/1
Top racing 16/49 + wtórna odblokowana seria = niecałe 11/1
Wtórne polini + pierwotne Top Racing 9,25/1
SR Morini 13/1
-top racing 16/49 - 11,5 /1
Ludzie!! Suche dane bez filozofowania!!
Dane Zebrane z pomiarów z tematu, posty usnięte, wpisywać tylko te co nie ma na liście.
UWAGA!!! Powyżej 13.75(80)/1 przełożenia są zablokowane
Edytowane przez Headhunterz dnia 18-04-2009 21:06
Dodane przez LMatador dnia 18-04-2009 20:18
#2
Suzuki Katana R 50 WR Seryjne zablokowane 16.5/1
Dodane przez dudek115 dnia 09-05-2009 23:56
#3
pełna seria.. Suzuki katana AC 1998r. 12,5 /1
Dodane przez OloK dnia 10-05-2009 11:54
#4
Dudek a ile Ci leci katanka ?? Ja mam 15.3 obrotów dzwonu na i leci mi jakieś 78-80km/h
Dodane przez Jajecko_ dnia 10-05-2009 20:02
#5
LMatador napisał/a:
Suzuki Katana R 50 WR Seryjne zablokowane 16.5/1
u mnie to samo . Czy te Japońce nie mogli wymyślić innej blokady!!:@
Dodane przez Adus dnia 12-05-2009 20:29
#6
Ja mam jakieś 13 z hakiem, mam Katane K3 z 2003r.
Dodane przez Noovy dnia 03-09-2009 15:34
#7
Ja mam 15/1 suzuki katana ay 50 2002r. odblokowane czy nieodblokowane??
Dodane przez Noovy dnia 04-09-2009 06:43
#8
aa jakie sa odblokowane??
Dodane przez Pietras dnia 04-09-2009 09:10
#9
Tempi Ludzie myślcie.
Więcej niż 13,8 = Blokowane
Mniej niż (włącznie) 13,8 = Odblokowane
Dodane przez fafner99 dnia 01-10-2009 11:15
#10
Ja mam katane WR MOVISTAR 98rok i kur** 16 obrotow dzwonem...;/
Dodane przez suzukikatana2001 dnia 01-10-2009 11:46
#11
To niestety masz zablokowane przełozenia. ja mam podobnie, 15 obrotow dzwonem na 1 obrót koła.
Dodane przez pipex200 dnia 01-10-2009 15:35
#12
Suzuki Katana 1997r 20/1
Dodane przez Jajecko_ dnia 01-10-2009 15:37
#13
pipex nie umiesz liczy !!
Dodane przez ostryTBG dnia 01-10-2009 15:56
#14
tak pipex200 i jeszcze powiedz ze ci jedzie 80 to spadne z krzesla.. chyba ze masz przygotowany do stuntu i twoj v-max wynosi 15km/h to sie zgodze ze masz 20/1 :D haha.. a lazer ja mam katane 2002 lc wr i mam blokowane przelozenia. z tylu beben. mam chyba 14,5/1
Edytowane przez ostryTBG dnia 01-10-2009 15:59
Dodane przez shaden dnia 01-10-2009 17:36
#15
8,5/1
Ktoś nie wieży ?( Moge na filmiku udowodnić ;)
Pozdro
Dodane przez Dandusiek dnia 03-04-2010 14:08
#16
ja mam katane AY 50 WR rok:1998 stara buda ,to mam odblokowany?
Dodane przez Krakus dnia 03-04-2010 14:58
#17
Sprawdź ile obrotów dzwonem musisz wykonać na jeden obrót koła... wtedy Ci powiemy, czy blokowane czy nie...
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 03-04-2010 18:48
#18
Suzuki Katana AY50 Ac...14,7-8/ 1
BLOKOWANE!!:(
Dodane przez kacper_ dnia 05-06-2010 14:59
#19
haha 13,5 katana ay50 stara buda :D
Dodane przez djkrzysiek dnia 05-06-2010 15:41
#20
a ja nie muszę sprawdzać, żeby wiedzieć, czy mam blokowane, czy nie, bo widać po v-max.xDD v-max wacha się od 60-65km/h, a z minimalnej górki 70-73km/h.xDD
Dodane przez Dandusiek dnia 05-06-2010 19:00
#21
ja tez nie mailem co spr ,ale jak odkrecalem pokrywe i patrzalem stan rolek tzn kopert bo nie mam rolek haha (musze wymienic) i stan wario to zobaczylem odrazu i jednak odblokowana ;]
Dodane przez Arktoss dnia 09-06-2010 23:47
#22
Witam! gdzie można kupić taka przekładnie? i jaki jest tego koszt?
Dodane przez Arktoss dnia 10-06-2010 12:07
#23
Witam ponownie! Dzisiaj odkręciłem dekiel i przeliczyłem obroty wyszło 12.75/1 Trochę mnie to zdziwiło policzyłem 3x i za każdym razem to samo. To też moje pytanie czemu taki wolny v-max 50km/h blokady z wario zdjęte wydech Tecnigas Next- R. Dodam że katana jest z 2005r z silnikiem ditech sprowadzona z Anglii . Mam jeszcze jedno pytanie czy ditech był blokowany na króćcu ssącym?
Dodane przez Baton dnia 10-06-2010 16:56
#24
Sprawdź lepiej kompresję, stan rolek czy wariatora. Ditechy śmigają śmiało po 75-80km.h seryjne. Nie masz może serii wydechu bo może ditech nie lubi wydechu sportowego bez wgrania jakiś map czy coś/
Dodane przez tomeczek12123 dnia 18-06-2010 12:11
#25
Ja mam Polini 20/61 + malossi 15/40 i mam 8/1 obrotu:D
Jak ktoś nie wierzy moge dać filmik:D
Dodane przez Wojtek007 dnia 22-10-2010 19:37
#26
Ja ma wtórną od SR i pierwotną Top Racing, na wtórnej od SR tylko 70km/h czy to dobrze bo widzę że wam odblokowane latają po 80km/h, to dlaczego mi tak mało?
Dodane przez mijagi222 dnia 23-10-2010 00:51
#27
może to nie jest wina przełożeń, być może masz zużyty pasek, może rolki są już kwadratowe, lub jeszcze coś innego, musisz sobie zrobić przegląd skutera
Dodane przez opolskaKATANA dnia 23-10-2010 15:55
#28
malossi+polini 8.4/5
Dodane przez arab7 dnia 23-11-2010 18:56
#29
ja mam 11.5
Dodane przez szybki905 dnia 25-04-2011 23:27
#30
i jaka proporcja obrotów w katanie 2005 na wtrysku?
Dodane przez Aroni dnia 25-04-2011 23:42
#31
Może sobie policzysz...? Skąd mamy to wiedzieć. W każdej katanie niezależnie od modelu zdażają się różne rodzaje przełożeń więc sam sobie to sprawdź.
Dodane przez Wojtek007 dnia 26-04-2011 10:18
#32
szybki905 napisał/a:
i jaka proporcja obrotów w katanie 2005 na wtrysku?
Hahah co za pytanie:D Widać po v-maxie że na pewno nie masz blokowanych:)
Edytowane przez Wojtek007 dnia 26-04-2011 10:18
Dodane przez cacek14 dnia 26-04-2011 10:32
#33
Di-tech silnik apki sr itd.. to już nie moriniak w prawdzie
Także to odblokowane ma :)
Dodane przez k4t4n4 dnia 26-04-2011 11:00
#34
fafner99 napisał/a:
Ja mam katane WR MOVISTAR 98rok i kur** 16 obrotow dzwonem...;/
to dziwne bo z tego co ja wiem to wr movistar nie były blokowane na przełożeniach ;D heh ja mam równe 10/1 czyli polini-serja ;D i leci mi tylko 75 :(
Edytowane przez k4t4n4 dnia 26-04-2011 11:03
Dodane przez kefir95_95 dnia 26-04-2011 12:40
#35
k4t4n4 to dlatego, że masz pierwotne cienkie...
załóż pierwotne malossi i zobaczysz różnicę:)
Dodane przez Cheldoro96 dnia 26-07-2011 20:46
#36
Czy jak nie mam jak sprawdzić(silnik leży w częściach) to czy na sportowych przełozeniach np polini będzie pisać? Bo na moich nic nie pisze...
Dodane przez Aroni dnia 26-07-2011 20:54
#37
Powinno pisać, choć nie jestem pewien. Ale skoro masz rozebrany silnik i przełożenia na wierzchu, to sobie policz ząbki i oblicz przełożenie.
Dodane przez Cheldoro96 dnia 26-07-2011 21:06
#38
A które to które przełożenia? I jak wydostać te przełożenia które siedzą w tym deklu co był przykręcony razem z przełożeniami? On tam siedzi i nie wiem jak go wydostać.
Edit: Chciałem dodać, że ta katana na racingu leciała 130 licznikowe więc raczej przełożenia są sportowe. Dobrze myśle?
Edytowane przez Cheldoro96 dnia 26-07-2011 21:09
Dodane przez Posiadacz dnia 07-08-2011 17:42
#39
14 z groszami, katana 97 rok, także mam odblokowane, bo jak bym miał 15,1 to zablokowane, prawda? :)
Dodane przez Wojtek007 dnia 07-08-2011 19:42
#40
Nie jest to do końca pewne żebyś miał odblokowane, mi sie wydaje że jeszcze blokowane bo od 13 są odblokowany / Aprilia sr
Ale mogę się mylić bo już mnie te przełożenia przestały interesować wiec niech wypowiedzą się inni użytkownicy:0
Dodane przez Posiadacz dnia 07-08-2011 19:51
#41
Na razie nie mam ślimaka, więc nie wiem ile jadę, ale na pewno 60-70, jak przyjdzie ślimak, to się pochwalę ;)
Dodane przez Grzesiek1996 dnia 29-03-2013 11:26
#42
Siema wczoraj wymieniałem wariator . i od razu sprawdziłem czy mam blokowane przełożenia to wyszło mi 12/1 to mam zablokowane czy odblokowane ?? dodam że katana jest z 97r
Dodane przez Wojtek007 dnia 29-03-2013 12:12
#43
odblokowane
Dodane przez JankowskyWR dnia 07-09-2013 18:26
#44
Ja mam 14,8 obrotu Katana AY 50 98 r
Dodane przez wydrus dnia 22-04-2014 22:28
#45
Oj panowie nie ma czegoś takiego jak zablokowane czy odblokowane przełożenia. Są natomiast z różnymi przełożeniami dzięki czemu uzyskuje się większą moc lub mniejszą co za tym idzie osiągamy większą lub mniejszą prędkość dla danego typu silnika
Nie ma "magicznej " bariery
Edytowane przez wydrus dnia 22-04-2014 22:28
Dodane przez Krupnik 2 dnia 23-04-2014 07:57
#46
Ładny odkop :)
Dodane przez Aroni dnia 23-04-2014 17:12
#47
To jest sprawa umowna i tyle. Zbyt krótkie przełożenie nic nie daje, więc można przyjąć to za blokadę. Jeśli ktoś ma 16/1 to definitywnie jest to dla niego blokada, bo na 12/1 można mieć przyspieszenie prawie takie samo, ale lepszy v-max.