Dodane przez wiesiek3d dnia 22-06-2008 15:20
#1
Witam serdecznie.
Po przeszukaniu forum nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy .
Moja Katana jest z 2003 roku chyba przywieziona z Niemiec po sprawdzeniu na kilku forach gdzie jakie blokady zabieram się do pracy, szlifierka w dłoń i ciąć. Ha dlaczego ciąć bo tam gdzie wszyscy pokazali że są blokady mam śruby z łbem zrywany tzn. takie jak przykręca się stacyjki w samochodach ,w których w pewnym momencie odlatuje łebek z główka pod klucz a zostaje gładka druga część. Mówię sobie aha są blokady specjalnie takich śrub by nie dali ,no to rozłączyłem tłumik od kolanka a tu nic nie ma tylko jak zajrzałem do tłumika to tam jakby dwie rury wlotowe nie do rozebrania. Chciałem odkręcić kolanko od cylindra żeby uciąć zawirowywacz jedna śruba się urwała - koniec pracy. Patrzę do gaźnika od strony filtra przewężenie w króćcu małe ale kiedyś go wyszlifuję bo króciec tez przykręcony śrubami zrywanymi. Doszedłem do wniosku że oprócz zawirowywacza to nie ma innych blokad a skuter jeździ max no 55 km/h.
W wariatorze nowe rolki 5,2g i ściągnięty pierścień.
Szanowne towarzystwo może by mi podsunęło jakiś pomysł jak zrobić żeby Katanka jechała z 70 na godz., oczywiście nie chce wymieniać cylindra i przełożeń chodzi mi o to żeby na seryjnych częściach lub jakiś biedny tuning bez wkładania majątku. Katanka ma dopiero przejechane 5100 km.
Edytowane przez wiesiek3d dnia 22-06-2008 15:21