Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tuning Katanki, Pomóżcie :-)
Dodane przez Smaku dnia 12-04-2008 13:13
#2
ja pierwsze co bym zrobił to przerobił ją z AC na LC bo po co ona ma lecieć to 110 jak w lato jej depniesz i ją zatrzesz ? bez sensu:|
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 12-04-2008 14:04
#3
Załorzył Bym Sportowy Wentylator I Doprowadził Powietrze Do SIlnika Od Przedniego Plastiku Pod Światłami I Może Wsadze Chłodnice Od Wersji Chłodzonej Cieczą A Na Niej Wentylator Jak W Samochodzie Jakiś Mniejszy, Kumpel Tak Zrobił I Jest Zajebiście :D
Dodane przez wander dnia 12-04-2008 14:18
#4
po co ci chłodnica w powietrzaku?? Nie rozumiem cię. Aby przerobić na ciecz to musisz całe kartery wymieniać...
Dodane przez bartekkatana dnia 12-04-2008 15:39
#5
Nie poleci 110 bo nie ma ani sportowego komina ani wariatora zamiast tych żeczy bym wzioł
cylinder airsal racing t6
wydech yasuni r
wario malossi multivar
sprzęgło rms rracing pro/hebo r
przełożenia pierwotne i wtórne malossi i polini
gaźnik arreche 17,5
stożek polini air box
i coś do regulacji
i optyki
Takiejest moje zadanie i może poleci ze 120 na tym
Dodane przez Daniez dnia 12-04-2008 17:32
#6
Krzychu_tk2 masz ponad 2 tyś. kasy a ty wydasz je na koszulki smycze i naklejki. Nie będę tego komentował... Ona ci na tym nawet 100 nie poleci!!!!!!! Byś zainwestował w mechanikę i takie przykładowe rzeczy jak podał Bartek
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 13-04-2008 00:23
#7
te koszulki i smycze to przypadkiem weszły bo wklejałem wszystkie linki jakie miałem zapisane w wordzie i nie chciało mi sie szukac samych części silnika :D
a z tą chłodnicą to kumpel tak ma w swojej że ma przed silnikiem chłodnice i między chłodnicą a silnikiem wentylator jak masz w samochodzie tylko że wentylator wielkości całej chłodnicy i latem nie przekracza silnik połowy temperatury niż w normalnej katanie chłodzonej powietrzem :_)
Nie pisz posta pod postem, używaj opcji edytuj
Edytowane przez wander dnia 13-04-2008 10:22
Dodane przez Romanno14 dnia 13-04-2008 11:00
#8
Co mass na myśli Blokady: Ściągnięte?? przeciesz kruciec to blokada ;)) zgadazm się w 100% z bartekkatana w linkach nie ma nawet wydechu ;)) i jakoś mało ci leci ta katana jeżeli tylko 59 ja mam ściągniętą tylko blokadę z tłumika i jadę 70bez problemów na prostej
Dodane przez Lukaszwr50 dnia 13-04-2008 11:29
#9
nie lepiej wrzucic silnikB) minarelli??
Dodane przez grzybeks dnia 13-04-2008 12:56
#10
a co z wałem?? nie ma sensu pchac 70 cylka i to stage 6 na wał seryjny...
Dodane przez wander dnia 13-04-2008 13:54
#11
Nie trzeba wału wymieniać, znam osobę która na seryjnym wale o przebiegu 20 tys. km. Założyła Hebo Manstona Replike i spokojnie śmiga do tej pory i ma przebieg 27 tys. km. Wiadomo ze jest to pewniejsze jak się wał wymieni ale nie jest to konieczne.
Dodane przez bartekkatana dnia 13-04-2008 14:00
#12
Ja będe miał airsala racinga tylko z nowymi wszystkimy łożyskami.Mój kolega założył na wszystko seryjne Manstona replice i też jeździ.A do sporta nie potrzebny jest wał sportowy.