Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: osiągi pomocy!

Dodane przez stiv440 dnia 06-04-2008 11:53
#1

mam problem z kataną LC 1999r,na początku jak kupiłem latała ok 65km/h,wszystko seria, teraz zmieniłem:
-gażnik 17,5 +dysza65
-kolektor rozwiercony 19mm
-membrany malossi 0,30mm
-nowy cylek 50 oryginał
-nowy wał top racing +łożyska+ uszczelniacze
-wario malosi(rolki7gr)sprężyna centralna malossi żółta
-pasek polini race
-przekładnia top racing 16/49
-wydech hebo np 2004
-wszystko nowe!! zero zużycia! a teraz ośiągi!!słabe przyśpieszenie i Vmax 50km/h!!!??:@
- silnik odpala normalnie,ładnie chodzi, ładnie się wkręca to dlaczego tak h...wo!jedzie?co może być nie tak?
---(wlasnie zdjąłem wario,widać że pasek nie podchodzi do końca,jest ok 1 cm "wolnego miejsca" czy to może mieć aż taki wpływ na tak słabe osiągi??czy np;zmiana rolek pomoże? i jaką proponujecie dysze paliwa do oryginalnego filtra?bo nie chce zakładać stozka,przynajmniej narazie.)

Edytowane przez stiv440 dnia 06-04-2008 12:52

Dodane przez Smaku dnia 06-04-2008 12:11
#2

czemu taka mała dysza ?:p może dostaje za mało paliwa przez tą dysze właśnie i go zamula;)

Dodane przez Pierzak dnia 06-04-2008 13:19
#3

Watpie, dysza powinna byc ok. Ja na 70cc i gazniku 19 mam dysze 85 a na 75 tez jako-tako chodzi.

Zaloz lzejsze rolki - 5-5,5g

Napewno bnie zaozyles blokady na wariatorze?

Dodane przez wander dnia 06-04-2008 15:19
#4

Też proponuję o wiele lżejsze rolki. Przy sportowym wydechu zakłada sie rolki ok 4-5 g

Dodane przez Lukaszwr50 dnia 06-04-2008 17:01
#5

ja bym skrucil tuleje w wariatorze

Dodane przez Smaku dnia 06-04-2008 17:22
#6

skrócenie tulei mu nie da za dużo jeżeli w ogóle da, bo przecież on ma sportowy wario, a poza tym na tych częściach i tak powinien latać więcej, więc tuleja tu nic jak na razie nie da. Wymień te rolki i powiedz jak sie ta sprawa przedstawia ;)

Dodane przez Lukaszwr50 dnia 06-04-2008 19:42
#7

a masz juz dotary cylek ??

Dodane przez stiv440 dnia 06-04-2008 20:41
#8

tak jak mówicie jutro zamówie, komplet rolek testowych i zacznę zabawę ,zobaczymy co z tego wyniknie,chociaż nie chce mi się wierzyć że katana na lżejszych rolkach nagle poleci 80km/h i zacznie się lepiej zbierać bo jak narazie to porażka komary mnie łykają!:@ ,co do cylka to nie jest jeszcze dotarty ,odkręciłem ją na moment i vmax zatrztmał sie na 50tce z manetą do końca

Dodane przez Pierzak dnia 06-04-2008 21:12
#9

ile km juz zrobiłeś?

Dodane przez wander dnia 07-04-2008 09:25
#10

to uwierz że na lekkich rolkach może tyle polecieć. Mi na rolkach 4 gr i seryjnym cylku tylko że ze sportowym wydechu osiąga 97km/h.

Dodane przez Lukaszwr50 dnia 07-04-2008 16:09
#11

jak mozna przy nie dotartym cylku sprawdzac jego v-max ZATRZESZ GO!!

Dodane przez BoniuBOSS dnia 07-04-2008 16:18
#12

Nie zatrze go bo niby jak? Później po prostu cały cylek będzie miał krótszą żywotność, zamiast zrobić 10000KM zrobi 5000KM.

Dodane przez wander dnia 07-04-2008 17:52
#13

Wcale nie. To jest stary sposób docierania w którym sie mówiło że powinno sie jeździć wolno i spokojnie. @EVO przedstawił nam kiedyś nowy rewolucyjny sposób docierania który mówił że trzeba od samego początku ostro docierać.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 07-04-2008 18:10
#14

Ja swój docierałem tak średnio przez pierwsze 15 minut na wolnych obrotach 2x potem 30KM wolno potem następne 30KM tak wolno ale sporadycznie go przeciągnąłem do 60-70 parę razy (może z 3 razy) i później już normalnie do 170KM, zdejmowałem cylek i dobrze się dotarł.

Dodane przez EVOVIII dnia 07-04-2008 19:12
#15

Panowie już kilka razy było wałkowane. Przy docieraniu trzeba przed jazdą zawsze zagrzać silnik (odpalić go z 10 min przed jazda niech chodzi). Po drugie w fazie docierania cylinder wytwarza większe ciepło przez większe tarcie co sama nazwa mówi DOCIERANIE i trzeba uważać żeby nie przegrać silnika. Po trzecie lać w fazie docierania lepiej olej mineralny i dolewać go troszkę też do baku z benzyną. Te stare metody odchodzą do lamusa, one tyczyły sie starych cylindrów które były zazwyczaj słabo odlewane i było trzeba delikatnie docierać. Teraz wszystko jest dokładnie robione na specjalnych maszynach i docierania już nie jest tym docieraniem co było w motorynce. Kolega docierał Aerox taką metodą i ma przejechane ponad 6000 km i wszystko śmiga na cylindrze Stage6 Racing.

Dodane przez stiv440 dnia 23-04-2008 21:50
#16

katana jest już dotarta,dziśiaj troche bawiłem sią rolkami 4,0 -4,5- 5,0 -5,5-(7,0 oryginalne dołączone do zestawu)najlepiej chodzi na 5,0 ,od 5km/h dostaje kopa i do końca ciągnie ale vmax nadal słaby 70km/h w czym może tkwić problem?? bo ja już nie mam pomysłów,i powoli zaczyna mnie to wku....ć!!(wszystko napewno jest dobrze zamontowane) ,kuzyn ma chinola 4t jakis tam Xiam sram!!!i leci mu 75km/h

Edytowane przez stiv440 dnia 23-04-2008 22:00

Dodane przez bartekkatana dnia 23-04-2008 22:21
#17

A odblokowany wydech i czy nie wsadziłeś blokady na wario?

Dodane przez stiv440 dnia 24-04-2008 19:23
#18

mam wydech hebo np2004, więc do 50cm nie trzeba go (rozblokowywać chyba,a jeśli tak to gdzie jest blokada i jak ją zdjąć?)a wario malosi tam nie ma blokady (pierścienia)(blachy z tyłu jak w oryginalnym wariatorze)

Edytowane przez stiv440 dnia 24-04-2008 19:26

Dodane przez Daniez dnia 24-04-2008 20:57
#19

Nom to brawo masz zablokowany wydechB). Blokada to zwężka przy cylku

Dodane przez wander dnia 24-04-2008 23:25
#20

jedna to zwężka przy cylku, a druga to kolejne zwężenie i zmiana kierynku spalin w silentrze. W wario to ta niby blacha jest małą blokada nieznacznie jak coś poprawiającą osiągi. główną jest pierścień zakładany na tulejke.

Dodane przez stiv440 dnia 27-04-2008 16:53
#21

@wander mam pytanko czy ty ściągałeś blokade ze swojego hebo np?? i czy masz wersje nie blokowaną na przekładni??i wogóle napisz co zrobiłeś w swojej katanie oprócz tego co napisałes ,bo twój vmax w porównaniu z moim to kosmos;)

Dodane przez wander dnia 27-04-2008 22:48
#22

Tak, mój hebo np jest bez blokad, podejrzewam że mam wersje nie blokowaną na przekładni. Co zrobiłem?? Po prostu lubię grzebać w scoocie i pogrzebałem trochę przy wario, dobrałem odpowiednią wagę rolek i śmiga tak jak powinien:D Po wymianie tylko wydechu na heboi zestrojeniu v-max wynosił 95km/h.

Dodane przez stiv440 dnia 28-04-2008 19:35
#23

Problem rozwiązany!!:D:D przyczyną tak fatalnych osiągów była zwężka w wydechu(blokada)!! kto by pomyślał że kupując sportowy wydech jest on tak zduszony gorzej jak fabryczny!!!! a teraz osiągi, prędkość 93-95!! licznikowo:D:D przyśpieszenie od 0 do ok 10km/h mułowato!! a potem super!!wyrywa kierkę z rąk i ciągnie tak do 85!póżniej już trochę słabiej i tak aż do końca, poradzicie jeszcze co zrobić aby zlikwidować ten dół(może sprężynki sprzęgła twardsze,może jeszcze rolkami się pobawić -co sądzicie?)

Edytowane przez stiv440 dnia 28-04-2008 19:55

Dodane przez wander dnia 28-04-2008 20:34
#24

twardsze sprężynki sprzęgła i będzie git;)

Dodane przez szyszek05 dnia 24-05-2008 10:23
#25

witam!
a ja niestety mam taki sam problem co kolega juz go rozwiązał!
moja katana leci ledwo 70-75km/h
mój tuning
leovince zx - zwężka przy cylku zdjęta i nadal to samo;/
wario top racing - rolki 5,5g - dzisiaj przetestuje 4g
gaźnik 17mm - dysza 75

proszę o pomoc, doradcie co by sprawdzić

Dodane przez stiv440 dnia 25-05-2008 20:41
#26

@szyszek05 zdecyduj się wkońcu jaki masz vmax 70-75 czy - "Suzuki Katana LC 1998r.
V-Max 80km/h" bo jesli 80 to już prawie max na zablokowanych przełożeniach