Dodane przez BoniuBOSS dnia 03-04-2008 15:37
#1
Witam
Mam Katane WR chłodzoną cieczą z 2001 roku. Potrzebuje drobnej porady i pomocy w regulacji napędu. Z gaźnikiem już się uporałem, świeca ma kawowy kolorek. Z tego co się doczytałem w necie to inne sqt przy bardzo zbliżonym tunie do mojego śmigają na kole z gazu a moja Katanka coś nie chce. Uważam że to problem z regulacją i stąd ten post.
TUN:
Cylinder Hebo Manston Replica
Wydech Yasuni R
Gaźnik 21mm + króciec 21mm
Zawór Stage6 Vforce
Wariator Hebo NG
Sprzęgło Hebo R + seryjny dzwon
Przekładnia Malossi + Polini
Katana ciągnie bardzo dobrze od samego dołu aż do końca, bez żadnych dziur. Napęd w tej chwili jest tak skonfigurowany: rolki 3g i 3,5g (układ mercedesa), sprężyna +60 i sprężynki sprzęgła +30 (niebieskie Hebo).
PS. Proszę o pomoc albo jakieś wyjaśnienie dlaczego ona nie chce iść z gazu na koło.
Dodane przez EVOVIII dnia 03-04-2008 16:16
#2
Pojedź do Mielocha i powiedz że chcesz tylko regulacje napędu. Jak móisz że gaźnik masz ok.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 03-04-2008 17:53
#3
Człowieku nie wydam 600 zł na regulacje + ewentualne części czyli zmiana wariatora itp.. wyraźnie napisałem "Proszę o pomoc albo jakieś wyjaśnienie dlaczego ona nie chce iść z gazu na koło"!
Dodane przez majer93 dnia 03-04-2008 19:22
#5
Jabym zainwestował w kilka kompletów rolke testowych i się bawił to skutku. Sprężynki troche słabe, postaraj sił z czerwonymi. A dzwon w jakim stanie?
Dodane przez BoniuBOSS dnia 03-04-2008 19:22
#6
Takich podpowiedzi nie potrzebuje bo sam wiem że mogę dać komuś do regulacji tylko jak na razie nie znalazłem kogoś taniego kto by mi za to skasował 150-200 zł.