Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: SUZUKI KATANA 50 cc AY 50 K4
Dodane przez seducer dnia 03-04-2008 13:18
#1
mam pytanie : jak i co zrobic aby w dzien pozbyc sie swiatla,nie potrzebnie akumulator wyczerpuje !!! Jak mialem Yiben Meiduc 125cc tam mozna bylo to wylaczyc .I jeszcze jeden szczegol : jak mozna zainstalowac zegarek w Katanie ? W Yiben byl taki trick . Po trzecie moja Katana jezdzi 50 mil na godz. i to w miescie wystarczy ale jak ja podkrecic do wiekszej szybkosci po za miastem ?
Dodane przez Lukaszwr50 dnia 03-04-2008 13:47
#2
Przypominam że światła są obowiązkowe 24godz na dobe. Ale jesli chce sie łamać przepisy B) to wystarczy załaozyc wylacznik ze starej budy katany widzialem na allegro za 40zł lub kupic zwykly za 5zł i odpowiednio go podlaczyc. Co do zegarka to mozna nosic na rece:P a tak serio to albo wyciac troche plastiku na kierownicy i wmontowac elektroniczny(mozna równiez bez wycinania przykleic samochodowy ma grubosc ok 7mm. A jesli hcesz osiagnac wieksza predkosc to poszukaj na innych forach było tego mnóstwo!!! OPCJA SZUKAJ!:D
Dodane przez Smaku dnia 03-04-2008 13:49
#3
zdejmij blokady;), jeśli nie chcesz wydawać hajsu to skróć tuleje od waria, a w Anglii nie ma przepisu tak jak w Polsce że trzeba jeździć na światłach cały rok? jeśli nie to po prostu nie włączaj świateł i tyle:)
Dodane przez seducer dnia 03-04-2008 14:02
#4
juz tobie odpisalem na maila !!! ale ja zrobic to co pisales mozesz to bardziej szczegolowo opisac ?
Edytowane przez seducer dnia 03-04-2008 14:19
Dodane przez seducer dnia 03-04-2008 14:07
#5
Przypominam że światła są obowiązkowe 24godz na dobe.
-Smaku juz ci napisal i tak to prawda w Anglii nie sa obowiazkowe swiatla caly dzien .
Ale jesli chce sie łamać przepisy B) to wystarczy załaozyc wylacznik ze starej budy katany widzialem na allegro za 40zł lub kupic zwykly za 5zł i odpowiednio go podlaczyc.
-za duzo komplikacji jestem w Anglii i nie kupuje na allegro
Co do zegarka to mozna nosic na rece:P
-bardzo dowcipne !!!
a tak serio to albo wyciac troche plastiku na kierownicy i wmontowac elektroniczny(mozna równiez bez wycinania przykleic samochodowy ma grubosc ok 7mm.
-i tu jest problem bo tu wciaz pada deszcz wiec jakikolwiek klei nie nadaje sie na deszcz !!!!
A jesli hcesz osiagnac wieksza predkosc to poszukaj na innych forach było tego mnóstwo!!!
-ok dzieki za pomoc !!!!
Edytowane przez seducer dnia 03-04-2008 14:22
Dodane przez wander dnia 03-04-2008 14:32
#6
50 mil na godz = 80Km/h. Czyli masz nie zablokowany skuter. Aby zwiększyć jego prędkość to musisz zacząć tuningować sprzęt. Był artykuł i mnóstwo tematów o tuningu=> poszukaj
Dodane przez EVOVIII dnia 03-04-2008 15:20
#7
seducer napisał/a:
...nie potrzebnie akumulator wyczerpuje !!!
Co ty za bzdury piszesz?! Światła są "napędzane" przez prądnice/alternator nie idą z akumulatora. Z akumulatora korzysta/ją: światło stopu, kontrolki licznika, kierunkowskazy, klakson, rozrusznik.
Dodane przez seducer dnia 03-04-2008 23:06
#8
...nie potrzebnie akumulator wyczerpuje !!!
Co ty za bzdury piszesz?! Światła są "napędzane" przez prądnice/alternator nie idą z akumulatora. Z akumulatora korzysta/ją: światło stopu, kontrolki licznika, kierunkowskazy, klakson, rozrusznik.
- chodzi mi o to jak to wylaczyc aby nie potrzebnie swiecily swiatla w dzien bo i po co !!!!
Dodane przez Daniez dnia 04-04-2008 07:25
#9
Po to żeby ci pały nie przyjebały. W starym modelu est tak że normalnie wykańczasz światła ale za to niema długich tak jak w nowej budzie
Dodane przez seducer dnia 04-04-2008 08:43
#10
[quote]
Daniez napisał/a:
Po to żeby ci pały nie przyjebały. W starym modelu est tak że normalnie wykańczasz światła ale za to niema długich tak jak w nowej budzie
- moge przelaczyc na krotkie i dlugie ma taki trick !!!!
a w Anglii mozesz jezdzic bez swiatel !!!
Edytowane przez seducer dnia 04-04-2008 08:45
Dodane przez wander dnia 04-04-2008 12:34
#11
@Daniez ja mam nową budę i mam włącznik świateł i przełącznik krótkie/długie.
@seducer o ile się nie mylę to do tego przełącznika co pokazałeś na obrazku dochodzą 3 kable: Jeden to dojście prądu, a dwa kolejne prowadzą do świateł(jeden do długich a drugi do krótkich). Musisz rozebrać plastiki i na dojściu prądu zamontować włącznik i będzie po sprawie:D Włącznik może być zwykły kupiony w sklepie elektronicznym. Jak ładnie wytniesz to plastik to możesz ładnie go zamontować nawet obok przełącznika świateł;)
Dodane przez Smaku dnia 04-04-2008 13:21
#12
ja mam tak jak @Wander świtała wyłączam kiedy chce;)
Dodane przez seducer dnia 04-04-2008 13:32
#13
@Daniez ja mam nową budę i mam włącznik świateł i przełącznik krótkie/długie.
@seducer o ile się nie mylę to do tego przełącznika co pokazałeś na obrazku dochodzą 3 kable: Jeden to dojście prądu, a dwa kolejne prowadzą do świateł(jeden do długich a drugi do krótkich). Musisz rozebrać plastiki i na dojściu prądu zamontować włącznik i będzie po sprawie:D Włącznik może być zwykły kupiony w sklepie elektronicznym. Jak ładnie wytniesz to plastik to możesz ładnie go zamontować nawet obok przełącznika świateł
--- sprobuje zrobic tak jak mowisz ale jak bede mial czas wolny od pracy . na razie dzieki za pomoc !!!!
jeszcze cos dzis i juz pare razy wczesniej , robi mi takie numery ze przy 50 milach na godz. zaczyna mi zwalniac na drodze . czemu tak reaguje ? za szybko dla niego ?
Edytowane przez seducer dnia 04-04-2008 13:51
Dodane przez seducer dnia 04-04-2008 13:54
#14
wander napisał/
@Daniez ja mam nową budę i mam włącznik świateł i przełącznik krótkie/długie.
@seducer o ile się nie mylę to do tego przełącznika co pokazałeś na obrazku dochodzą 3 kable: Jeden to dojście prądu, a dwa kolejne prowadzą do świateł(jeden do długich a drugi do krótkich). Musisz rozebrać plastiki i na dojściu prądu zamontować włącznik i będzie po sprawie:D Włącznik może być zwykły kupiony w sklepie elektronicznym. Jak ładnie wytniesz to plastik to możesz ładnie go zamontować nawet obok przełącznika świateł
- wrzuc fotke jak taki twoj przelacznik wyglada !!!
Dodane przez EVOVIII dnia 04-04-2008 14:34
#15
Seducer naucz sie korzystać z opcji CYTUJ. Po drugie w skuterach po 2003 lub 2004 roku były wymagane 2 rzeczy. Światła włączone zawsze jak skuter chodzi, bez możliwości wyłączenia i prędkościomierz wyskalowany do 80 km/h. Po co to wymyślili? Nikt nie wie ;).
Dodane przez Smaku dnia 04-04-2008 14:37
#16
u mnie i chyba u każdego jest w tym miejscu;)
Dodane przez wander dnia 04-04-2008 22:43
#17
Stara ale jara fotka ukazująca wszystkie włączniki i przełączniki.
Dodane przez EVOVIII dnia 05-04-2008 12:18
#18
No i widać że Wander ma Katane z przed 2004 roku bo ma licznik do 120 km/h i możliwość włączania świateł samemu. A Seducer ma licznik do 80km/h (50 mph) i brak możliwości wyłączania świateł.
Dodane przez seducer dnia 05-04-2008 23:04
#19
i tu widze bardzo spotrzegawczego i dobrego fachowca , wiec sadzisz ze bedzie mozliwe zalaczyc jakis wylacznik aby sie w dzien pozbyc tych swiatel ?
Dodane przez EVOVIII dnia 06-04-2008 01:32
#20
Tak jest możliwość. Możesz zakupić taki oryginalny wyłącznik i wywierci otwór jak oryginalny i z przełącznika długie krótkie idą 3 przewody, bierzesz na środkowym robisz włącznik i gitara. Druga opcja to kupujesz tą "deskę rozdzielczą" już z oryginalnie wyciętym otworem na włącznik (Katany poniżej 2003r) i dokupujesz włącznik i znów bierzesz ten kabelek. Trzecia opcja zakupujesz i umieszczasz gdzie chcesz jakiś wyłącznik za 1 funta i gra gitara. Jeżeli coś nie jasno napisałem to pisz, wytłumaczę ;).
Dodane przez seducer dnia 07-04-2008 08:28
#21
ok jak bede mial na to czas podlubie wielkie dzieki za pomoc .....
Mam jeszcze jedno pytanie - jak mu dodaje wiecej mocy to czasem jakby sie dusil tak stopuje - dusi sie !! co mu jest ? miales takie numery ?
Dodane przez wander dnia 07-04-2008 09:03
#22
Jak się dusi to pewnie gaźnik jest do regulacji.