Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Sprzęgło Polini 2G Evolution
Dodane przez cineklab dnia 18-03-2008 21:04
#1
Miał ktoś z Was do czynienia ze sprzęgłem Polini 2G Evolution?? jak tak to proszę powiedzieć czy warto w nie zainwestować...bo w servisie doradzili mi żebym kupił sprzęgło nowe bo jeżeli seryjne bym wyregulował to długo bo nie chodził...mam tłumik Metrakit i po jego wymianie skuter ma słaby ciąg na niskich obrotach
Dodane przez BoniuBOSS dnia 18-03-2008 21:09
#2
Sprzęgło dobre a nawet za dobre jeśli masz tylko tłumik wymieniony. Stykło by w zupełności RMS Pro.
Dodane przez bartekkatana dnia 18-03-2008 21:26
#3
W katanie nie potrzebne ci takie sprzęgło bo nie ma sportowego dzwonu a serie to szybko zjedziesz.
Dodane przez cineklab dnia 18-03-2008 21:33
#4
no wybrałem te dlatego że można je bez problemu poddać regulacji
Dodane przez BoniuBOSS dnia 18-03-2008 22:18
#5
Każde można poddać regulacji.
Dodane przez bartekkatana dnia 18-03-2008 22:32
#6
BoniuBOSS napisał/a:
Każde można poddać regulacji.
Da sie jakoś rms poddać regulacji opr
ócz sprężynkami
Edytowane przez wander dnia 18-03-2008 22:48
Dodane przez BoniuBOSS dnia 19-03-2008 08:11
#7
Nie bo w RMS regulujesz tylko sprężynkami podobnie jak w większości sprzęgieł a w Polini 2G Evo regulujesz sprężynami oraz naciskiem na te sprężyny (jest to najprecyzyjniejsze sprzęgło jeśli chodzi o stronę regulacji ale jak sama nazwa mówi jest to tylko przydatne w Tunie EVO).
Dodane przez katana2001 dnia 19-03-2008 11:48
#8
Zajebiste sprzegło ok tylko jeśli nie chcesz zajechać seryjnego dzwonu trzeba wywiercić w seryjnym dzwonie dodatkowe dziury żeby było lepsze chłodzenie.
Dodane przez cineklab dnia 19-03-2008 14:40
#9
katana2001 napisał/a:
Zajebiste sprzegło ok tylko jeśli nie chcesz zajechać seryjnego dzwonu trzeba wywiercić w seryjnym dzwonie dodatkowe dziury żeby było lepsze chłodzenie.
a Ty je posiadasz??...co do regulacji cvhodziło mi że można bez problemowo bo nie trzeba wymieniać tych sprężynek tylko się podkręca te co są lub się nacisk zmniejsza
Edytowane przez cineklab dnia 19-03-2008 14:41
Dodane przez katana2001 dnia 19-03-2008 15:12
#10
miałem takie ale sprzedałem bo potrzbowałem na gwałt kasy ale kupie takie bo było zajebiste
Dodane przez cineklab dnia 20-03-2008 10:47
#11
zamówiłem sprzęgło i zrobię tak jak kolega wyżej doradził z dzwonem...zamontuję je po świętach i powiem jakie efekty
Dodane przez Romanno14 dnia 20-03-2008 17:33
#12
cineklab to montuj i powiec jakie masz osiągi bo jestem bardzo ciekaw:))
Dodane przez BoniuBOSS dnia 20-03-2008 21:04
#13
Z jakim dzwonem, do Katany nie ma tuningowych dzwonów a więc..?
Dodane przez cineklab dnia 20-03-2008 21:24
#14
BoniuBOSS było przeczytać to byś wiedział...ale mniejsza o większą kolega katana2001 powywiercał więcej otworów w dzwonie by miało lepsze chłodzenie...Dziś zacząłem projekt polerka pokrywy..I etap zakończony czyli już lakier zdjęty
Dodane przez cineklab dnia 31-03-2008 20:52
#15
zamontowałem sprzęgło...jest zawodowe jednym słowem ..dziury już nie ma i ciągnie pięknie od początku do końca tylko jest problem...zmieniłem przy tym tunie rolki z 5,5g na 4,4g i teraz katanka ciągnie pięknie do 70km/h a do 80km/h już gorzej, a przy rolkach 5,5g ładnie jechał do 80km/h... a doradzono mi na tym forum żebym zmienił przy tym sprzęgle rolki do 4,0g ale sądziłem że troche są to za lekkie więc zamówiłem i zamontowałem 4.4g ...co robić na jakie rolki zmienić może cięższe?? i może na Vmaxie może coś wykrzesam jeszcze...mój tun to brak wszystkich blokad<prócz przełożeń>, wydech MetraKit Hand Made, sprzęgło Polini 2G Evolution
Dodane przez tomek_kr dnia 31-03-2008 21:00
#16
załóż spowrotem te 5,5 i sprawdź...
Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-03-2008 21:51
#17
Pasek się ślizga bo dałeś lżejsze rolki i silnik ma wyższe obroty, daj sprężynę +15% albo +22%. Mam na sprzedaż jak coś.
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 31-03-2008 21:52