Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: PYTANKO;P
Dodane przez KATANA1999S dnia 14-03-2008 22:10
#1
siemka wam mam takie pytanko kupiłem sobie tulekje i jest ona dłuzsza od seyjnej podobno ma dodac na v-maxie kiedy ją zakłądam to nie idzei nawet kopkiem ruszyc a jak idzie to trzeszczy wie ktos cos na ten temat
Dodane przez wander dnia 14-03-2008 22:26
#2
No proste i logiczne jest... że założyłeś dłuższą tulejkę to wieloklin od kopniaka wadzi o wieloklin który jest na wale(też od kopniaka). Są po prostu za blisko siebie i blokują obrót wału. Ktoś ci sprzedał po prostu bubla, zamiast krótszej, dłuższą(taka nie da ci lepszego v-maxa)
Dodane przez katana2001 dnia 15-03-2008 06:42
#3
wamder nie pisz bzdur.Im dłuższa tuleja tym lepszy V-max a im krótsza to lepsze przyspieszenie.Człowieku to co piszesz jest żałosne pogadaj lepiej z mechanikiem to on ci wyjaśni czemu tak jest jak napisałem albo naucz się lepiej fizyki.
Edytowane przez katana2001 dnia 15-03-2008 06:42
Dodane przez tomek_kr dnia 15-03-2008 07:38
#4
katana to Ty piszesz bzdury... im dłuższa tulejka to pasek sie niżej unosi i daje mniejszy v-max... dlaczego po zdjeciu podkładki (blokady z waria, w przypadku katany skrócenie tulejki... ) skut jedzie szybciej??
Dodane przez katana2001 dnia 15-03-2008 07:42
#5
co ty [cenzura]isz tomek_kr ja porównywałem tuleje z waratorami sportowymi i krótsza daje na przyspieszeniu a dłuższa na V-max a za unoszenie paska odpowiadają talerze waria a nie tuleja.Sam testowałem tuleje w swojej katanie i jak nie znasz się na fizyce to lepieij nic nie mów i się zapytaj mechanika on ci to wyjaśni ale i tak pewnie ni zrozumiesz
Dodane przez Smaku dnia 15-03-2008 07:45
#6
nie słuchaj @Katany2001 dobrze że go nie posłuchałem, bo gdybym go posłuchał to bym rozje*** całe wario :(
Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-03-2008 08:40
#7
@Katana większej żenady nie słyszałem.
Dodane przez bartex dnia 15-03-2008 09:36
#8
Katana2001 mylisz się :D
Dodane przez katana2001 dnia 15-03-2008 10:29
#9
jaką wiedzą się pochwisz z dziedzibny mechaniki boniu chyba żadną bo ja mam tytuł inżyniera a żenada to wasze wypowiedzi dzieciaki
Dodane przez bartekkatana dnia 15-03-2008 10:49
#10
Im krutsza tuleka tym lepszy v-max.Nawet do sportowych wariatorów sie dostaje blokade w postaci tulejki.
Edytowane przez bartekkatana dnia 15-03-2008 19:21
Dodane przez wander dnia 15-03-2008 10:58
#11
Chyba tego inżyniera dali ci za rozum w d u p i e!!! I o ile się nie mylę to w wieku 21 lat jeszcze inżyniera nie dają. Fizyki w to nie mieszaj bo wystarczy logicznie pomyśleć i już wiesz że krótsza tuleja daje większy v-max. Jak tego rozkminić nie możesz to potestuj.
Dodane przez KATANA1999S dnia 15-03-2008 13:41
#12
a z czego by była ta dłuzsza tulejka ??
Edytowane przez KATANA1999S dnia 15-03-2008 13:45
Dodane przez wander dnia 15-03-2008 14:57
#13
Z innego scoota lub z innej wersji katany(<99 lub >99r)