Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: PYTANKO;P

Dodane przez KATANA1999S dnia 14-03-2008 22:10
#1

siemka wam mam takie pytanko kupiłem sobie tulekje i jest ona dłuzsza od seyjnej podobno ma dodac na v-maxie kiedy ją zakłądam to nie idzei nawet kopkiem ruszyc a jak idzie to trzeszczy wie ktos cos na ten temat

Dodane przez wander dnia 14-03-2008 22:26
#2

No proste i logiczne jest... że założyłeś dłuższą tulejkę to wieloklin od kopniaka wadzi o wieloklin który jest na wale(też od kopniaka). Są po prostu za blisko siebie i blokują obrót wału. Ktoś ci sprzedał po prostu bubla, zamiast krótszej, dłuższą(taka nie da ci lepszego v-maxa)

Dodane przez katana2001 dnia 15-03-2008 06:42
#3

wamder nie pisz bzdur.Im dłuższa tuleja tym lepszy V-max a im krótsza to lepsze przyspieszenie.Człowieku to co piszesz jest żałosne pogadaj lepiej z mechanikiem to on ci wyjaśni czemu tak jest jak napisałem albo naucz się lepiej fizyki.

Edytowane przez katana2001 dnia 15-03-2008 06:42

Dodane przez tomek_kr dnia 15-03-2008 07:38
#4

katana to Ty piszesz bzdury... im dłuższa tulejka to pasek sie niżej unosi i daje mniejszy v-max... dlaczego po zdjeciu podkładki (blokady z waria, w przypadku katany skrócenie tulejki... ) skut jedzie szybciej??

Dodane przez katana2001 dnia 15-03-2008 07:42
#5

co ty [cenzura]isz tomek_kr ja porównywałem tuleje z waratorami sportowymi i krótsza daje na przyspieszeniu a dłuższa na V-max a za unoszenie paska odpowiadają talerze waria a nie tuleja.Sam testowałem tuleje w swojej katanie i jak nie znasz się na fizyce to lepieij nic nie mów i się zapytaj mechanika on ci to wyjaśni ale i tak pewnie ni zrozumiesz

Dodane przez Smaku dnia 15-03-2008 07:45
#6

nie słuchaj @Katany2001 dobrze że go nie posłuchałem, bo gdybym go posłuchał to bym rozje*** całe wario :(

Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-03-2008 08:40
#7

@Katana większej żenady nie słyszałem.

Dodane przez bartex dnia 15-03-2008 09:36
#8

Katana2001 mylisz się :D

Dodane przez katana2001 dnia 15-03-2008 10:29
#9

jaką wiedzą się pochwisz z dziedzibny mechaniki boniu chyba żadną bo ja mam tytuł inżyniera a żenada to wasze wypowiedzi dzieciaki

Dodane przez bartekkatana dnia 15-03-2008 10:49
#10

Im krutsza tuleka tym lepszy v-max.Nawet do sportowych wariatorów sie dostaje blokade w postaci tulejki.

Edytowane przez bartekkatana dnia 15-03-2008 19:21

Dodane przez wander dnia 15-03-2008 10:58
#11

Chyba tego inżyniera dali ci za rozum w d u p i e!!! I o ile się nie mylę to w wieku 21 lat jeszcze inżyniera nie dają. Fizyki w to nie mieszaj bo wystarczy logicznie pomyśleć i już wiesz że krótsza tuleja daje większy v-max. Jak tego rozkminić nie możesz to potestuj.

Dodane przez KATANA1999S dnia 15-03-2008 13:41
#12

a z czego by była ta dłuzsza tulejka ??

Edytowane przez KATANA1999S dnia 15-03-2008 13:45

Dodane przez wander dnia 15-03-2008 14:57
#13

Z innego scoota lub z innej wersji katany(<99 lub >99r)