Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: KAtana AC -> LC
Dodane przez czarnoczarny dnia 04-03-2007 13:06
#1
Siema,
chciałbym sie dowiedzieć Koledzy czy ktoś dłubał silnik od powietrzaka katany 97-98? Jeśli wiecie to powiedzcie czy kartery od powietrzaka i cieczy sa podobne? Potrzebuje takie info, bo myslę nad przebudową swojej żółtej Katany. Nie chciałbym się skarżyć ale nie jest zbyt szybka. Tzn kopa ma ale z wielkim wysiłkiem osiaga 70 km/h. Zmieniłem sprzęgło [Malossi Fly] i wario [malossi] i generalnie nie wiele to zmieniło. Mam jeszcze seryjny pasek i komin leovince ZX [jesli chcecie kupowac to kupujcie wersję chromowaną - zwykła szybko rdzewieje]. Narazie mam też rolki które malossi zapodało w komplecie, ale chodzi mi po głowie odelżenie ich trochę. Jesli Ktoś ma jakieś propozycje bardzo jestem ciekaw. Z tego co wiem katany AC są raczej nie podatne na zwiększanie pojemności bo wały nie wytrzymują. Rozmawiałem na ten temat z mechaniekiem z serwisu suzuki. Opowiadał o Koledze który z wielkim oddaniem tuningował swóją Katane AC. Podobno działo sie z nią wiele nieprzyjemnych rzeczy. Jakiego kitu by nie uzył zawsze rozlatywał się wał. Nie wiem dokładnie czy chodziło o wał wzmacniany czy o seryjny. Może komuś z Was się udało? Słyszałem o kilku konkretnych projektach. Proszę piszcie więc. Pozdro
Dodane przez Konrad991 dnia 04-03-2007 13:51
#2
Dziwne że jest taka wolna to nie możliwe musi za tym stać jakiś rydz. a kruciec rozwiercałeś, może masz blokade na przekładni. a co do tych karterów to nie mam zielonego pojencia.
Ps. może masz gażnik nie wyregulowany....
Pzdr
Dodane przez czarnoczarny dnia 04-03-2007 15:01
#3
Kruciec sam rozwiercałem. Mam nawet kupiony stożek malossi w obudowie, tylko ze nie mogłem go wyregulować na seryjnej dyszy głównej. Na www.megabet.pl w sklepie są dysze do gaźników dellorto od 12 do 17 czyli coś dopasowac można. Mam zamiar popróbować z tym i ustawić go pod stozek. Druga rzecz o której mysle to odelzenie rolek i inny pasek ale nie wiem czy zastosowanie 5,0gr nie wymusi montarzu czerwonej sprężyny centralnej. No i oczywiscie kewlarowy pasek na nowy sezon. Pisałes coś o blokadzie w przekładni. O co dokładnie chodzi znasz jakieś szczegóły?? Nad wymianą przekładni też myslałem. Najprawdopodobniej tez bym ją zmienił, gdybym sie nie zastanawiał nad zmianą silnika na LC bo z tego co słyszałem tam jest szybsza. Poza tym gaźnik jest wiekszy. U mnie chyba jest 12 a w LC chyba 14 - wyczytałem to w któryms z postów w tym forum. Chętnie poznałbym Wasze zdanie na ten temat. Pozdro :-)
Dodane przez Konrad991 dnia 04-03-2007 16:12
#4
Więc tak montowanie storzka na takiej małej dyszy i przy gażniku 12 jest porarzką wiem bo sam tego doświadczyłem (to pierwszy powód dlaczego twój skuter jest taki wolny). Co do przekładni to każda katana (właściwie ot niewiem czy każda ale chyba każda od 1999r.)ma blokadę na przekładni co jest udrenką.
Co do zakupu nowego śilnika ot nie polecam lepiej sprzedaj katanę dołuż to co będziesz miał na śilnik czyli coś około 2,300 tys (nowy) i kup sobie nową katanę już LC.
PzdR:p
Dodane przez Bambus dnia 04-03-2007 19:03
#5
to jest nie mozliwe ze po wymianie sprzegla,wariatora , tłumika katana leci Ci tylko te marne 70 km/h. jest cos nie tak. a co do paska to nie bierz kevlarowego !! wymien rolki .ja bym Ci radzil sprzedac Katane i kupic jakas uzywana LC z małym przebiegiemi ja tuningowac.
Dodane przez CzopAss dnia 04-03-2007 23:16
#6
Każda katana od ma blokadke na przełożeniach oprócz wersji telefonica moviestar. Więc jak wymienisz te przełożenia to 85 SPOKOJNIE polecisz, bo już masz tuning. Bambus też ma racje dobrą opcją jest kupno katanki Lc ze zmienionymi przełożeniami i ją tuningować. PZDR
Dodane przez wojol dnia 13-03-2007 22:20
#7
a moglby ktos podpowiedzeic jak zdjąc blokade zprzełożenia ?
Dodane przez Fazi dnia 13-03-2007 22:22
#8
wymienic je... poczytaj moje ostatnie post i tematy , przełożenia snią mi sie po nocach
:upset:
Dodane przez Bambus dnia 13-03-2007 22:25
#9
hehe a mi sie juz to nie sni ale nie bede sie chwalil co teraz mi sie sni :D <devil> xD
Dodane przez Dzidek dnia 15-03-2007 17:29
#10
Poruszyliscie temat i CzopAss powiedział ze kazda katana od 99 ma blokade na przelozeniach poza jakas tam wersja i chciałbym sie dowiedziec czy ja mam taką... Tu są fotki :
http://www.bikepics.com/members/narato/02ay50wr/
Chciałem tez powiedziec ze sprzedaz katany w polowie stuningowanej to jest nonsens... jezeli masz oryginalne czesci to je zaluz a te tuningowe zdjemij i jak se juz kupisz LC to wtedy je mozesz zalozyc... a jak nie beda pasowac to sprzedasz i napewno wyjdzie Cie lepiej niz sprzedawac w polowie stuningowana...
Edytowane przez Dzidek dnia 15-03-2007 17:31
Dodane przez CzopAss dnia 17-03-2007 12:57
#11
Co do tej wersji to była jakaś w konkretnym roczniku bo pisał ktoś na skutery.net ale z tego co mówicie to jakoś nie bardzo nie ma tej blokady... sam nie wiem, tak ktoś mi napisał ale tu na foru ktoś ma tą wersje i jedzie mu 65km/h... Najlepiej na polini 20/61 wymienić:D:P:D hehe..