Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: zawór membranowy
Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 18:09
#1
czy t blaszki w zaworze muszą dolegać dokładnie?? bo u mnie była przerwa ok 2mm to dogołem te blaszki... i taka gróba uszczelka (ok7mm) to idzie nad zawór czy pod??
Dodane przez heniu123 dnia 10-03-2008 18:14
#2
Chodzi ci o te cieniutkie blaszki czy o te odgięte???
Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 18:16
#3
o te cieniutkie...
Dodane przez stiv440 dnia 10-03-2008 19:07
#4
blaszki mają szczelnie dolegać,jaśli chodzi o tą grubą "uszczelke" metalową to idzie pod zawór
Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 19:38
#5
czy zawór ma jakiś wpływ na osiągi?? czy tylko na spalanie??
Dodane przez heniu123 dnia 10-03-2008 19:41
#6
I na to i na to przynajmniej tak słyszałem
Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 19:48
#7
a co dokładnie słyszałeś??
Dodane przez heniu123 dnia 10-03-2008 20:27
#8
Słyszałem że jak jest już troche zużyty to są nizsze obroty,ale uprzedzam ja tylko słyszałem od mojego znajomego mechanika
Dodane przez bartex dnia 10-03-2008 20:34
#9
Może ci benzyna przez filtr uciekać z zepsutym zaworem
Dodane przez pawel8602 dnia 10-03-2008 20:58
#10
miałem kiedyś taki przypadek u siebie na warsztacie facet przyprowadził katankę która wogóle nie odpalała okazało się że w zaworze membranowym były te cienkie blaszki lekko odgięte czyli myślę że na on duży wpływ na pracę silnika i osiągi
Dodane przez majer93 dnia 10-03-2008 21:09
#11
oczywiście membrany wpływają na osiągi i na spalanie. Blaszki muszą idealnie dolegać, aby zawór był sprawny w 100%.
Dodane przez Pierzak dnia 11-03-2008 15:02
#12
czyli jak mi pluje benzyna do filtra to wina zaworu? miałem tak kiedyś, myślałem ze to kwestia regulacji ;]
Dodane przez tomek_kr dnia 11-03-2008 15:22
#13
ja jak teraz przygąłem te blaszki to jak zgasze skuta i zaraz chce odp to mi strzela (tylko raz strzeli)..heh czy te płytki coś dają?? lepsze są od zwykłych blaszek??
http://www.allegr...age6_.html
Dodane przez bartekkatana dnia 11-03-2008 17:32
#14
Mam takie i skut chodził mi gorzej niż na serii:p
Dodane przez stiv440 dnia 11-03-2008 20:15
#15
u mnie katana na takich membrankach lepiej odpala,wcześniej musiałem ją troche pokopać;)i troche lepiej reaguje na dodanie gazu,przynajmniej u mnie,wiem też że są różne grubości tych płytek i silnik różnie na nie reaguje
Dodane przez Milosz dnia 11-03-2008 21:32
#16
a chcesz kupić sportowy zawór mam Hebo? bo mam na zbyciu. Jak co to pisz.
Dodane przez wander dnia 12-03-2008 15:20
#17
Też mam te membranki malossi(MHR) i scoot mi sie wydaje ze gorzej chodzi ale ja go testowałem i w tej chwili jeżdżę na grubości 0,25 a mam jeszcze 0,35 a dostępne są jeszcze 0,30. Na tych membrankach mam tez przerwę w zaworze(nie jest szczelny) i mam czasami problemy z odpaleniem.
Dodane przez golos dnia 12-03-2008 18:47
#18
to mozę być też przyczyną żę rozrusznik kręci a nie odpala??????? te membranki
Dodane przez wander dnia 12-03-2008 20:05
#19
tak!!!
Dodane przez Pierzak dnia 13-03-2008 16:09
#20
O jaką grubą uszczelkę pod zaworem chodzi? Ja nie mam niczego takiego. Ma to jakiś wpływ na prace silnika?
Dodane przez wander dnia 13-03-2008 16:32
#21
Zapewne o taką jak by przedłużkę bo jest tak:
króciec>>uszczelka>>zawór membranowy>>uszczelka>>przedłużka(gruba uszczelka-ok 5mm)>>uszczelka>>blok silnika
Dodane przez golos dnia 13-03-2008 16:43
#22
ja zamiast tych uszczelek mam silikon a czy wiymiana samych membranek coś da czy trzeba wymieniać cały zawór
Dodane przez wander dnia 13-03-2008 17:49
#23
Oczywiście ze da, prz słabszym tunie wystarczy oczywiścei same membrany wymienić i będzie git. Dopiero przy wyższym poziomie tuningu dają lepsze efekt sportowe zawory.
Dodane przez golos dnia 14-03-2008 15:05
#24
dzięki za info niech wam to Bóg w dzieciach wynagrodzi:D
Dodane przez wander dnia 14-03-2008 18:41
#25
Na razie wolimy(przynajmniej ja) bez dzieci:P
Dodane przez Pierzak dnia 18-03-2008 15:00
#26
Pierzak napisał/a:
O jaką grubą uszczelkę pod zaworem chodzi? Ja nie mam niczego takiego. Ma to jakiś wpływ na prace silnika?
Ponawiam pytanie.;)
Dodane przez wander dnia 18-03-2008 16:24
#27
wander napisał/a:
Zapewne o taką jak by przedłużkę bo jest tak:
króciec>>uszczelka>>zawór membranowy>>uszczelka>>przedłużka(gruba uszczelka-ok 5mm)>>uszczelka>>blok silnika
Już ci raz napisałem!!!!
Dodane przez Pierzak dnia 18-03-2008 17:46
#28
Ok. Ale jaki to ma wpływ na prace silnika i po co to jest? Bo ja tego niemam.
Dodane przez wander dnia 18-03-2008 18:25
#29
Po coś to producent zamontował. Może niektóre z zaworów membranowych są większe i producent zastosował taka podkładkę bo zawór był za blisko wału...