Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: zawór membranowy

Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 18:09
#1

czy t blaszki w zaworze muszą dolegać dokładnie?? bo u mnie była przerwa ok 2mm to dogołem te blaszki... i taka gróba uszczelka (ok7mm) to idzie nad zawór czy pod??

Dodane przez heniu123 dnia 10-03-2008 18:14
#2

Chodzi ci o te cieniutkie blaszki czy o te odgięte???

Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 18:16
#3

o te cieniutkie...

Dodane przez stiv440 dnia 10-03-2008 19:07
#4

blaszki mają szczelnie dolegać,jaśli chodzi o tą grubą "uszczelke" metalową to idzie pod zawór

Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 19:38
#5

czy zawór ma jakiś wpływ na osiągi?? czy tylko na spalanie??

Dodane przez heniu123 dnia 10-03-2008 19:41
#6

I na to i na to przynajmniej tak słyszałem

Dodane przez tomek_kr dnia 10-03-2008 19:48
#7

a co dokładnie słyszałeś??

Dodane przez heniu123 dnia 10-03-2008 20:27
#8

Słyszałem że jak jest już troche zużyty to są nizsze obroty,ale uprzedzam ja tylko słyszałem od mojego znajomego mechanika

Dodane przez bartex dnia 10-03-2008 20:34
#9

Może ci benzyna przez filtr uciekać z zepsutym zaworem

Dodane przez pawel8602 dnia 10-03-2008 20:58
#10

miałem kiedyś taki przypadek u siebie na warsztacie facet przyprowadził katankę która wogóle nie odpalała okazało się że w zaworze membranowym były te cienkie blaszki lekko odgięte czyli myślę że na on duży wpływ na pracę silnika i osiągi

Dodane przez majer93 dnia 10-03-2008 21:09
#11

oczywiście membrany wpływają na osiągi i na spalanie. Blaszki muszą idealnie dolegać, aby zawór był sprawny w 100%.

Dodane przez Pierzak dnia 11-03-2008 15:02
#12

czyli jak mi pluje benzyna do filtra to wina zaworu? miałem tak kiedyś, myślałem ze to kwestia regulacji ;]

Dodane przez tomek_kr dnia 11-03-2008 15:22
#13

ja jak teraz przygąłem te blaszki to jak zgasze skuta i zaraz chce odp to mi strzela (tylko raz strzeli)..heh czy te płytki coś dają?? lepsze są od zwykłych blaszek?? http://www.allegr...age6_.html

Dodane przez bartekkatana dnia 11-03-2008 17:32
#14

Mam takie i skut chodził mi gorzej niż na serii:p

Dodane przez stiv440 dnia 11-03-2008 20:15
#15

u mnie katana na takich membrankach lepiej odpala,wcześniej musiałem ją troche pokopać;)i troche lepiej reaguje na dodanie gazu,przynajmniej u mnie,wiem też że są różne grubości tych płytek i silnik różnie na nie reaguje

Dodane przez Milosz dnia 11-03-2008 21:32
#16

a chcesz kupić sportowy zawór mam Hebo? bo mam na zbyciu. Jak co to pisz.

Dodane przez wander dnia 12-03-2008 15:20
#17

Też mam te membranki malossi(MHR) i scoot mi sie wydaje ze gorzej chodzi ale ja go testowałem i w tej chwili jeżdżę na grubości 0,25 a mam jeszcze 0,35 a dostępne są jeszcze 0,30. Na tych membrankach mam tez przerwę w zaworze(nie jest szczelny) i mam czasami problemy z odpaleniem.

Dodane przez golos dnia 12-03-2008 18:47
#18

to mozę być też przyczyną żę rozrusznik kręci a nie odpala??????? te membranki

Dodane przez wander dnia 12-03-2008 20:05
#19

tak!!!

Dodane przez Pierzak dnia 13-03-2008 16:09
#20

O jaką grubą uszczelkę pod zaworem chodzi? Ja nie mam niczego takiego. Ma to jakiś wpływ na prace silnika?

Dodane przez wander dnia 13-03-2008 16:32
#21

Zapewne o taką jak by przedłużkę bo jest tak:
króciec>>uszczelka>>zawór membranowy>>uszczelka>>przedłużka(gruba uszczelka-ok 5mm)>>uszczelka>>blok silnika

Dodane przez golos dnia 13-03-2008 16:43
#22

ja zamiast tych uszczelek mam silikon a czy wiymiana samych membranek coś da czy trzeba wymieniać cały zawór

Dodane przez wander dnia 13-03-2008 17:49
#23

Oczywiście ze da, prz słabszym tunie wystarczy oczywiścei same membrany wymienić i będzie git. Dopiero przy wyższym poziomie tuningu dają lepsze efekt sportowe zawory.

Dodane przez golos dnia 14-03-2008 15:05
#24

dzięki za info niech wam to Bóg w dzieciach wynagrodzi:D

Dodane przez wander dnia 14-03-2008 18:41
#25

Na razie wolimy(przynajmniej ja) bez dzieci:P

Dodane przez Pierzak dnia 18-03-2008 15:00
#26

Pierzak napisał/a:
O jaką grubą uszczelkę pod zaworem chodzi? Ja nie mam niczego takiego. Ma to jakiś wpływ na prace silnika?


Ponawiam pytanie.;)

Dodane przez wander dnia 18-03-2008 16:24
#27

wander napisał/a:
Zapewne o taką jak by przedłużkę bo jest tak:
króciec>>uszczelka>>zawór membranowy>>uszczelka>>przedłużka(gruba uszczelka-ok 5mm)>>uszczelka>>blok silnika


Już ci raz napisałem!!!!

Dodane przez Pierzak dnia 18-03-2008 17:46
#28

Ok. Ale jaki to ma wpływ na prace silnika i po co to jest? Bo ja tego niemam.

Dodane przez wander dnia 18-03-2008 18:25
#29

Po coś to producent zamontował. Może niektóre z zaworów membranowych są większe i producent zastosował taka podkładkę bo zawór był za blisko wału...