Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Suzuki Katana - cieknie paliwo z gaznika
Dodane przez tomek_kr dnia 06-03-2008 19:23
#2
wstaw zdjęcia w [img] [/img]... i przeczyść dobrze gaźnik... mi też ciekło ciurkiem jak zapaliłem skuter a po przeczyszczeniu gaźnika przestało lecieć...
Dodane przez Kamilkkkkk dnia 06-03-2008 20:06
#3
Linki pozmieniane i działające :)
Dodane przez tomek_kr dnia 06-03-2008 20:18
#4
ta rurka powinna być w górę... ponieważ ona usuwa nadmiar z komory pływakowej... a jak jest na samym dole to leci ciurkiem... ja tak mam ze ona wystaje ponad poziom paliwa...
i jesteś pewny ze to Ci z tego wężyka z boku leci?? owszem bo dmuchnięciu w korek powinno Ci polecieć tym wężykiem co zaznaczyłeś na pierwszym foto ale skoro ta rureczka jest taka krótka to moim zdaniem leci tędy po zapaleni skuta... a w dodatku ten węzyk i pod nim jest sucho wieć tędy nie mogło CI lecieć... ja uważam że leci tędy
Dodane przez wander dnia 06-03-2008 22:52
#5
prawdopodobnie gdy ci spływały resztki paliwa do gaźnika, spłynął ci też jakiś syf z baku, najprawdopodobniej(ja tak miałem) masz zapchany zaworek który jest przymocowany do pływaka i on nie zamyka dopływu paliwa i wypływa ci tamtym wężykiem nadmiar paliwa z komory pływakowej, bo zaworek nie zamyka ci dopływu z baku. Ja przynajmniej tak miałem i prawdopodobnie(90%) jest tak u ciebie!!!
Dodane przez tomek_kr dnia 07-03-2008 07:33
#6
żeby sprawdzić pływak dmuchasz ustami dam gdzie wlatuje paliwo lub tą rureczką ( masz pokazane na foto) i powietrze powinno sie wydostawać dyszą główną... i w czasie dmuchania podnosisz pływak... jak poiwetrze przestaje lecieć to oznacza ze pływak zamyka dopływ a jeśli nie to przeczyść jeszcze dokładnie...
Dodane przez wander dnia 07-03-2008 14:34
#7
Tomek coś zamotałeś trochę.... Zdejmujesz dolna pokrywę gaźnika, podnosisz pływak do góry i dmuchasz w rurę która doprowadza paliwo. Jak powietrze nie leci to jest ok i po złożeniu powinno być dobrze. Jak leci powietrze to zdejmij pływak i zaworek i przedmuchaj wlot benzyny do komory pływakowej i sprawdź czy dobrze masz założony zaworek na pływaku.
Dodane przez Kamilkkkkk dnia 08-03-2008 15:26
#8
PROBELM ROZWIĄZANY !!!
Co do zaworku to pisałem na początku że zamyka dopływ paliwa. Ze jak dmucham w wężyk doprowadzający paliwo i podniose pływak to nic nie wdmucham. Problem tak prawde mówiąc nie wiem w czym tkwił ale opisze co zrobiłem. Wczoraj pomyślałem że zamienie wężyki przy kraniku. Wczoraj mówie a zobacze co sie stanie jak zamienie te wężyki przy kraniku. Zamieniłem odpalam i odpalił i nie cieknie ale po chwili zgasł i odpalić się nie da. Więc zamieniam je spowrotem tak jak były odpalam no i odpalił i chodzi. Zgasilem.... nie cieknie. Odpalam po raz kolejny.... odpalił i nie cieknie. Jade i jest OK. Nie wiem w czym pomogło to zamienienie tych wężyków ale pomogło..... może podciśnienie przetkało coś i jest ok. Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
Dodane przez Kamilkkkkk dnia 08-03-2008 15:31
#9
Ale mam jeszcze jedno pytanko. Co do regulacji gaznika. Bo skuterek czasami ma sporą moc i jedzie 90km/h a czasami jedzie jakby mu sie nie chciało i max osiąga 50 km/h. A różnice w przyspieszeniu jest ogromna. Czasami przyspiesza super a czasami prawie wogóle :) i tu pytanko do śruby od składu mieszanki. Jak ją wykręcam to zwiększam czy zmniejszam ilość paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej?? Wydaje mi sie że wykręcając zwiększam ale wole spytać. I czy w tej sytuacji mam zwiększyć czy zmniejszyć?? :)