Dodane przez dzidekbeskid dnia 03-03-2007 19:29
#1
Po wymianie cylindra (chciałem Hebo Manston Replica ale nie mieli) kupiłem Polini 70 sport i to był najlepszy wybór zawsze zeliwo ma najwiekszą zywotność oraz przełożenie polini 20/61 i komin polini super race jest głośny i to bardzo ale ma taki w sumie przyjemny dzwięk co do przełożenia to mysle ze tu jest cały szkopuł wszystkich problemów, nasze rumaki są tutaj najbardziej blokowane cyklek jest jeszcze na dotarciu ale tak z ciekawosci musiałem sprawdzić co i jak i więc do 80 to jest moment po regulacji gaznika podobno 100km/h na godzine to nie problem.
Wspomne ze gaznik jest seria w katanach LC to 14 podobno, tylko dysza jest zmieniona na 100 trzeba najlepiej jescze korbowód wymienic oraz łożyska na wale cena to jakies 200pln plus rozebranie walu ( w celu wymiany korbowodu oczywiście) i złozenie go do kupy dałem 80pln w sumie wszystko wyszło mnie jakies 1600pln ... dużo hmm ale warto naprawde:)
Samo przełożenie jest bardzo ciche poprzednie seryjne miało taki miły gwizd tu tego nie ma idzie bezgłośnie ciąg jest od samego dołu super, ale go nie katuje
Mam takie pytanie ile trzeba docierac taki cylinder i czy naprawdę trzeba dodawać oleju jeszcze do paliwa czy wystarczy sama mieszanka czekam na porady.
pozdro
Dodane przez Konrad991 dnia 03-03-2007 19:37
#2
Siema.
NA poczontku musisz go włanczać co jakiś czas żyby pochodził, potem po 2/3km 15km/h i zwienkszać powoli prendkość i trasę i tak gdiześ 500km najlepiej (nigdy nie docieralem cylindra więc dobrze niewiem)a co do oleju to nie mam pojencia.
Pzdr
Dodane przez CzopAss dnia 06-03-2007 13:34
#3
Najlepiej dać więcej oleju. Tak jak Konrad mówi im większa trasa tym więcej km/h możesz jechać, ale nie przesadzać:) Ważne jest abyś jeździł na zmiennych obrotach, a nie cały czas trzymał gaz na tych samych. PZDR