Dodane przez Katanka2001 dnia 20-05-2013 16:21
#1
Wiatm :)
A wiec panowie licze na szybką pomoc ponieważ katanka leci w ch*ja i nie idzie :)
Po takim tuningu katanka leci marne 60 wyciskane ostatnini potami do 50-55 fajnie leci a potem lipa totalna
Wszystko z tuningu jest aktywne tylko nie centralka jest seryjna :)
mam kilka potencialnych podejrzanych
1.Zatkane sitko w baku i blokuje przepływ paliwa
2.Rolki o złym wymiarze w multivarnie mam seryjny rozmiar
3.Seryjny pasek ma przejechane 14 tyś. może zjechany
4.Seryjny gaznik z seryjną dyszą
Podpowiadajcie co to może być bo tyle kasy władować w katane i takie efekty to jest lipa totalna
Dodane przez arnold95 dnia 20-05-2013 16:27
#2
Serio masz seryjny gaźnik przy 70 ? :D Podstawowa rzecz do wymiany, potem pasek i rolki bo też się proszą ;)
Dodane przez Katanka2001 dnia 20-05-2013 16:29
#3
ale gaznik by tak zblokował to ?
I na ile moge liczyc po zmianie gaznika lub czy moge zmienic tylko dysze i najlepiej jaką oczywiscie na oko mniej wiecej rozmiar i link do aukci :)
Dodane przez valavme dnia 20-05-2013 16:44
#4
lepiej gaźnik bo będzie sie grzal ten cylek mocno na seryjnym i zakatujesz go szybko... pasek do wymiany w 100%. Rolki od seri waria?...jezeli tak to nie wiem jak to chodzi jak maja inne wymiary..
Sprawdz tez stan korektora momentu obrotowego czy ladnie chodzi nie zacina sie.
Dodane przez Katanka2001 dnia 20-05-2013 16:52
#5
rolki nóweczki po 500 km tylko ze 17x12 a nie takie jakie powinien mieć multiarn (jakie powinien mieć)
PAsek to wiem zmienie na mallosiego speciala :)
A ten korektor to niemam najmniejszega pojęcia jak sprawdzic :)