Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana AY50WR gaśnie

Dodane przez felixwawa dnia 18-04-2013 21:33
#1

Cześć. Mam taki kłopot skuter gaśnie. Na wolnych obrotach chodzi ok, przyśpieszenie i wszystko ok. Po przejechaniu około 2, 3 km nagle zgasł , od razu normalnie odpalił i przejechał 100 200metrów nastpnie zgasł i tak kilka razy. CO morze być przyczyną akiego zachowania. Dodam że ostatnio wymieniłem łożyska i cylinder. Może ktoś miał taki problem. Proszę o poradę.

Dodane przez manieks818 dnia 18-04-2013 21:42
#2

A czasem nie masz jej na dotarciu ? Bo ja miałem tak na dotarciu a potem jak ja dotarłem to normalnie chodziła

Dodane przez felixwawa dnia 18-04-2013 21:48
#3

NIby tak ale jak była nowa nie był tego problemua też byłą na dotarciu. A tera na wolnyych obrotach chodzi a jak prezejadę kawełek to gaśnie pote m kilka kopniaków i zapalaalbo nie , jak odczekam chwilkę to zapali i 150 m gaśnie , kopniak 100 150 metrów i gaśnie. Hmm nie wiem co to moze być. Wymieniłem łożyska pompkę od paliwa tłok z cylindrem i już mnie to denerwuje w końcu będzie trzeba jechać do mechanika, ale prawdziwy wojownik się nie poddaje . Podpowiiedzcie ciś.

Dodane przez manieks818 dnia 19-04-2013 13:16
#4

Nie wiem czy ci mechanik w tym pomoże . Bo mi mechanik ja robił i właśnie jak ja odbierałem to mi powiedziała że jedziesz i ona w pewnym momencie gaśnie i potem normalnie odpala i jedzie dalej. I sam on nie wiedział co to było . I dopiero jak pojeździlem tak i przestała gaśnac . Mi się wydaje że to zcylindrem jest coś nie tak. Bo jak ja zmieniałem na inny potem to już takich akcji nie odwalala .

Dodane przez KloceQ dnia 19-04-2013 13:31
#5

A katana LC czy AC? Jakiej firmy jest cylinder i tlok?

Dodane przez felixwawa dnia 19-04-2013 14:35
#6

Hmm WR jest chłodzona cieczą cylinder był POWER FORCE 50. Ale uprzedazjąc twoją sugestię raczej nie puchnie bo daje się ja zapalić z rozrusznika ajkby puchł nie miała by siły zakręcić, z kopki również zapala

Dodane przez Aroni dnia 19-04-2013 17:21
#7

To i tak raczej wina cylka. Pewnie się przegrzewa, a to że możesz go kręcić czy kopnąć nic nie znaczy, tłok i tak może puchnąć. To nie jest tak, że on się całkowicie blokuje, ale średnica wzrasta do krytycznej wartości i skuter gaśnie. Potem starczy moment żeby temperatura zeszła do tego stopnia, że już bez problemu możesz go kopać czy kręcić rozrusznikiem i gdy odpali to po chwili znowu zgaśnie.
Tak więc szukałbym czegoś pod tym kątem. Zresztą masz LC, jak się przejedziesz ten kawałek i gdy zgaśnie, to dotknij chłodnicy. Powinna być dosyć ciepła ale nie powinna parzyć. Jeśli będzie parzyła, albo na odwót będzie stosunkowo chłodna to raczej cylek / pompa w drugim przypadku.

Dodane przez felixwawa dnia 29-04-2013 17:08
#8

A więc tak miód drodzy w pewnym sensie to problem z czylindrem ale tylko w pewnym . Mam nowy czyli ser pozyskać i pełno innego szpiku jednakowoz problemem w tym przypadku było składowanie a ko Norwegię takie plastikowe g napedzajace pompę oleju. Jeszcze go nie wymienionej ale po dodaniu oleju do wachy skuter jeździ normalnie. Poza tym zaobserwowalem ze napęd pompy działa sporadycznie tzn kręci się co jakiś czas a powinien ciagle.:)

Dodane przez Aroni dnia 30-04-2013 12:43
#9

Co piłeś pisząc tego posta...xD

Z tego co tam zrozumiałem to wina pompy oleju - czyli jednoznacznie cylek nie dostawał oleju i się przegrzewał i to on stwarzał bezpośredni problem, a to Ci wcześniej napisałem :] Ale mniejsza o to, dobrze że już wiesz co jest grane.