Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Różnice w silnikach Morini

Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 19:30
#1

Z tego, co się orientuję to silniki z początku produkcji różnią się od tych z np 2005 roku. Czym się różnią? Interesuje mnie to, ponieważ mam zamiar wsadzić przełożenia od apki sr di-tech z około 2004 roku. Mój silnik jest z 1998 roku.

Dodane przez majer93 dnia 15-02-2008 19:36
#2

nie podejdzie Ci przekładnia bo masz małą srednice wałka, a w sr jest duża.

Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 19:45
#3

Jak już to kupiłbym kompletny karter. Więc może ten wałek również da rade wymienić?

Dodane przez stiv440 dnia 18-02-2008 20:23
#4

po co wymieniać blok silnika! nie lepiej kupić przełożenia do twojego rocznika! np:16/49?

Dodane przez bartekkatana dnia 18-02-2008 21:40
#5

aprilla sr di-tech od lipca 2003 ma silnik p/g

Dodane przez majer93 dnia 18-02-2008 21:48
#6

sr-ki mają 3 rodzaje silników: minarelli horisontal, morini(ditech i gaźnik) i jeszcze piaggio/gilera. Morini w sr występuje tylko w nowej budzie(duża srednica wałka.

Dodane przez zip32 dnia 18-02-2008 22:53
#7

morini występuje już w budzie pośredniej. Mam okazje kupic karter z przelozeniami od di-techa, ale z 2002 roku i zastanawiam sie, czy podejdzie do mojego..

Dodane przez Doktorek dnia 18-02-2008 23:04
#8

Ja mam 2004rok z jakiej aprilki beda pasowaly przelozenia?

Dodane przez wander dnia 18-02-2008 23:18
#9

Najlepiej jak coś to tylko kupować przełożenia z di-techa. Te przełożenia pasują do wszystkich katan powyżej 1999 roku.

Edytowane przez wander dnia 18-02-2008 23:36

Dodane przez zip32 dnia 18-02-2008 23:29
#10

Dobra raz się żyje.. kupię te przełożenia i wkońcu wszyscy będziemy wiedzieli co i jak ;)

Edytowane przez wander dnia 18-02-2008 23:37

Dodane przez tomek_kr dnia 19-02-2008 09:30
#11

to czekamy na sprawozdanie... może uda Ci się jakoś złożyć...:D

Dodane przez majer93 dnia 19-02-2008 12:57
#12

sprawozdanie to mogę powiedzieć nawet teraz. Nie ma szans żeby podeszło

Dodane przez tomek_kr dnia 19-02-2008 16:00
#13

ale on mówi że cały karter kupuje wiec może akurat mu sie uda...

Dodane przez majer93 dnia 19-02-2008 21:33
#14

niech od razu kupi całą sr di-tech zamiast kupić sportowe przełożenia, które dają dużo wiecej z osiągów. Sr ma seryjnie odblokowane tryby, ale sportowe więcej daja niż takie od sr.

Dodane przez golos dnia 20-02-2008 21:15
#15

lepiej kupić sportowe;)

Dodane przez zip32 dnia 21-02-2008 12:28
#16

majer93 napisał/a:
niech od razu kupi całą sr di-tech zamiast kupić sportowe przełożenia, które dają dużo wiecej z osiągów. Sr ma seryjnie odblokowane tryby, ale sportowe więcej daja niż takie od sr.


Czasami Twoje wypowiedzi mnie załamują..
Dowiedz się czegoś na 100%, a nie wprowadzasz ludzi w błąd.. :|